Jump to content

Dator inköp

Thaigren

Recommended Posts

Thaigren

Har ni något bra ställe   i Korat att rekomendera för inköp av dator ?

Mvh Thaigren

clas391

Tja,,några hundra meter,,,då får man nog ta ganska långa kliv, snarare någon kilometer annars så var det rätt med samma sida. Har precis varit där och köpt en data kabel till tel o dator överföring. brukar knalla in där när jag är i Korat. Om Thaigren känner till centrala delarna av stan så, knalla förbi statyn, följ kanalen ner till citadellet och ta bron över vägen så är du inne på IT-Plaza, bara att spendera några timmar med att välja. Lycka till!! 

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Surin P3
Tja,,några hundra meter,,,då får man nog ta ganska långa kliv, snarare någon kilometer annars så var det rätt med samma sida. Har precis varit där och köpt en data kabel till tel o dator överföring. brukar knalla in där när jag är i Korat. Om Thaigren känner till centrala delarna av stan så, knalla förbi statyn, följ kanalen ner till citadellet och ta bron över vägen så är du inne på IT-Plaza, bara att spendera några timmar med att välja. Lycka till!! 

Hehe... Kanske lite längre än några hundra meter.

“Don’t confuse my personality with my attitude. My personality is who I am. My attitude depends on who you are.”

Rekommenderas:

Arbeta utan eget företag i Sverige - Bli egenanställd

Thaigren

Tack för svaren , nu hittar jag ganska bra i Korat . men jag är ute efter någon med bra erfarenheter med någon dator handlare i stan  

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...