Jump to content
IGNORERAD

Dator inköp


Thaigren

Recommended Posts

Har ni något bra ställe   i Korat att rekomendera för inköp av dator ?

Mvh Thaigren

Link to comment
Dela på andra sajter

The Mall har en hel del.

Och sen har du ju IT Plaza om du fortsätter några hundra meter till på samma sida som The Mall.

Finns säkert massor mer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,,några hundra meter,,,då får man nog ta ganska långa kliv, snarare någon kilometer annars så var det rätt med samma sida. Har precis varit där och köpt en data kabel till tel o dator överföring. brukar knalla in där när jag är i Korat. Om Thaigren känner till centrala delarna av stan så, knalla förbi statyn, följ kanalen ner till citadellet och ta bron över vägen så är du inne på IT-Plaza, bara att spendera några timmar med att välja. Lycka till!! 

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,,några hundra meter,,,då får man nog ta ganska långa kliv, snarare någon kilometer annars så var det rätt med samma sida. Har precis varit där och köpt en data kabel till tel o dator överföring. brukar knalla in där när jag är i Korat. Om Thaigren känner till centrala delarna av stan så, knalla förbi statyn, följ kanalen ner till citadellet och ta bron över vägen så är du inne på IT-Plaza, bara att spendera några timmar med att välja. Lycka till!! 

 

Hehe... Kanske lite längre än några hundra meter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaren , nu hittar jag ganska bra i Korat . men jag är ute efter någon med bra erfarenheter med någon dator handlare i stan  

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...