Jump to content
IGNORERAD

Offentlig ursäkt Nr 2


Guest jing jing

Recommended Posts

Guest jing jing

Hej alla medlemmar.

Härmed vill jag ärligt och uppriktigt be om ursäkt till alla rödvinsbolsejviker och PK individer, som jag av ren dumhet direkt eller indirekt skrivit något nedlåtande om.

Även om huvudsyftet nu varit att retas och provocera lite så inser jag ju att man inte sårar människor bara för att "roa" sig själv en stund.

Jag vill också passa på att önska alla asylsökande och kvotflyktingar lycka till med sina ansökningar och att framtiden blir ljus och vacker i ert nya hemland.

Förhoppningsvis får jag möta en del Kvotflyktingar och medlemmar i Thailand eller något annat muslimsk land och dela några bärs  :mdr: i all vänskaplighet.

Bara så ni vet, jag retats och provocerat av dumhet, inte av elakhet.

Jing Jing

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    6

  • Joints

    5

  • BORN62

    4

  • Baa

    4

Mest aktiva i denna tråd

Quote

:great: Respekt!  :respect:

For vada? ??? ?

Baa

Lika bra att inte kmmentera till en som i alla fall vet bast.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

"Ursäkten" hade nog verkat mer seriöst om du inte hade kopierat BTT's ursäkt.

Nada respectus.

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej alla medlemmar.

Härmed vill jag ärligt och uppriktigt be om ursäkt till alla rödvinsbolsejviker och PK individer, som jag av ren dumhet direkt eller indirekt skrivit något nedlåtande om.

Även om huvudsyftet nu varit att retas och provocera lite så inser jag ju att man inte sårar människor bara för att "roa" sig själv en stund.

Jag vill också passa på att önska alla asylsökande och kvotflyktingar lycka till med sina ansökningar och att framtiden blir ljus och vacker i ert nya hemland.

Förhoppningsvis får jag möta en del Kvotflyktingar och medlemmar i Thailand eller något annat muslimsk land och dela några bärs  :mdr: i all vänskaplighet.

Bara så ni vet, jag retats och provocerat av dumhet, inte av elakhet.

Jing Jing

Bra skrivit Jing Jing!

Jag har alltid sett dina inlägg som ett försök att skapa diskussion. Jag har ju träffat dig och vet att du inte är så farligt som du upplevs av några här på forumet. Jag hade annars haft det väldigt svårt att bli din vän.

Det är mycket bra att du skriver denna tråd. Det finns några här som inte känner dig personligen och upplever att du främlingsfientlig.

Ha det gott! :wai:

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

"Ursäkten" hade nog verkat mer seriöst om du inte hade kopierat BTT's ursäkt.

Nada respectus.

Hej Kharess!

Det är en mycket bra poäng som du ger. Men jag tror att Jing Jing vill tala om för oss på detta sätt att han är lika allvarlig som BTT har visat oss vara med sin ursäkt!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Kharess!

Det är en mycket bra poäng som du ger. Men jag tror att Jing Jing vill tala om för oss på detta sätt att han är lika allvarlig som BTT har visat oss vara med sin ursäkt!

Hälsning

Svarten

Hej Svarten,

Du skrev här ovan;

"Det är mycket bra att du skriver denna tråd. Det finns några här som inte känner dig personligen och upplever att du främlingsfientlig".

Vad är det då för bra att starta en tråd där man inte är allvarlig? Skulle det förändra synen hos de som inte känner honom?

Jag förstår inte riktigt den tanken...

Never forget Sadako Sasaki.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Svarten,

Du skrev här ovan;

"Det är mycket bra att du skriver denna tråd. Det finns några här som inte känner dig personligen och upplever att du främlingsfientlig".

Vad är det då för bra att starta en tråd där man inte är allvarlig? Skulle det förändra synen hos de som inte känner honom?

Jag förstår inte riktigt den tanken...

Hej igen Kharess!

Jag skriver bara hur jag upplever Jing Jing. Jag tror inte att han menar allt som har skrivit. Jag tror ocskå att det finns en del skribenter här som gör det. Därför tycker jag att det är positivt att han på sitt sätt gör denna positiva gest för att klara upp något som har han ångrar. Flera tolkningar av JJ får han själv göra!  :wai:

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej Kharess!

Det är en mycket bra poäng som du ger. Men jag tror att Jing Jing vill tala om för oss på detta sätt att han är lika allvarlig som BTT har visat oss vara med sin ursäkt!

Hälsning

Svarten

Hahahahahahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente, fast vi vitvinsmaoister känner oss förföredelade då ingen tager någon notis om oss.

[move]Onoterade Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr JingJing!

För bästa effekt ska man först och främst ge sig på de verkliga brottslingarna i sammanhanget, nämligen de thailändska kvinnorna i största allmänhet.

Att reta upp harmlösa bolsjeviker, somalier eller islamister ger ingen verkan.

Nej tryck till forumsmedlemmarnas frugor ordentligt och be sedan om ursäkt offentligt så har du fått vänner för livet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr JingJing!

För bästa effekt ska man först och främst ge sig på de verkliga brottslingarna i sammanhanget, nämligen de thailändska kvinnorna i största allmänhet.

Att reta upp harmlösa bolsjeviker, somalier eller islamister ger ingen verkan.

Nej tryck till forumsmedlemmarnas frugor ordentligt och be sedan om ursäkt offentligt så har du fått vänner för livet.

BTT

Fran att ta emot en ursakt till att bli vanner ar steget allfor stort min kare BTT, raljerar man dessutom med ursakten ger den bara en besk eftersmak och forsvarar for dem som verkligen menar att be om ursakt for nagot overilat som skrivits i hastigt mod.

En sak ska Du ha klart for Dig, jag ar den forste att appladera nar Du ligger raklang och raknar stjarnor pa Thaihimlen, vilket ar exakt vad Du kommer att gora om Du mot formodan skulle mota min sambo. Dar hjalper inga insmickrande ursakter.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Till retstickan och provokatören Jing Jing,

Varför be om ursäkt? Retas är väl kul om det görs med glimten i ögat ;) .Om en vecka eller två har väl  ändå de flesta här glömt denna ursäktstråd.

Använd dig i stället flitigt ut av smileys de gånger du känner för att retas eller ja varför inte alkolås om så skulle vara befogat :D . Själv har jag ofta sett

dig som en självgod fjant men får väl kanske omvärdera uppfattningen om du menar vad du skriver här.

Edvardpop, som påfallande ofta ångrar vad jag skrivit men då har tiden inte sällan gått ut. Men jag passar på att be om ursäkt för det där med

alkolåset om jag  allt för sent skulle råka ångra detta inlägg.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Så frugan har ingen humor?

Att jag skriver harmlösa islamister bla borde ju snabbt få de flesta att fatta.

Men jag får väl inse att viss humor inte går fram via skriven text.

:party:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Din käring verkar ju livsfarlig Baa. Översätter du Btt:s inlägg åt henne eller läser hon dem själv? :crazy: Eller missade du bara en smiley?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Din käring verkar ju livsfarlig Baa. Översätter du Btt:s inlägg åt henne eller läser hon dem själv? :crazy: Eller missade du bara en smiley?

HaHa :7:

Nej livsfarlig ar hon knappast, karring, nja knappast heller, laser svenska sadar sa jag hjalpte henne lite tidigare nar den gode matematikproffessorn orerade for full over alla svenskimporterade barbrudar.  :rules:

Men visst har Du ratt, glomde klistra dit en dynamitgubbe som log. :bag:

:bigboulay:

BTT lille van, mig behover Du inte vara orolig over, haller mig for god for sant. Men jag vagar sta for mina asikter rakta av. Inte som Du gomma mig bakom nan skold av pahittad anger sa att Du vagar Dig ut ur Cocosnoten nar Du atervander till Din barstol i Pattis. :lol:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Førstår inte hur någon kan bli førbannad på BTT.

Jag kænner mig inte så speciellt træffad nær han far fram med sina pekpinnar och upplyser oss hur det "verkligen" står till med oss och våra flickvænner/fruar.

Att det finns folk som verkligen bør øppna sina øgon kan jag dæremot hålla med om. Hoppas bara att inte jag hør till den delen :gasp:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Baa!

Du hjälpte henne säkert. Jag kan tänka mig hur det lät.

- Darling! One man write 99 % of all thailady in Sweden work bar before

- what man?

- I dont know him

- why he crasi å nåt? I sing he no lay ladi thai to mat nee? Ok me båxin him he kåm he ne

:na:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

AHA :D

Nu forstar jag varfor Du har svart att fa till ett riktigt forhallande med skitengelskan Du besitter. :lol:

Sjalv sa tragglar jag pa med min taskiga Thaisvenska, sa ingen hade nog hajat vad Du forsokte fa fram.

Nagot tal om vald har det aldrig varit men hade Du sagt Dina sanningar pa ett for henne begripligt sett IRL, oj, oj lille van, no good farang no more.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sluta upp med alla dessa ursäkter och öppna brev. Folk får väl stå för sina inlägg även om dom är fulla, dumma eller bara allmänt okunniga? Från barn och berusade får man höra sanningen, eller hur går det gamla visdomsordet?

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sluta upp med alla dessa ursäkter och öppna brev. Folk får väl stå för sina inlägg även om dom är fulla, dumma eller bara allmänt okunniga? Från barn och berusade får man höra sanningen, eller hur går det gamla visdomsordet?

:great:

Nå´n sa tidigare att MPR har sjunkit som en sten...inte riktigt än..men... :cry:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hördu fader Baa!

Jag skulle nog kunna förklara ett och annat för frugan din. Både på thai och engelska om så behövs.  ;)

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...