Jump to content
IGNORERAD

Offentlig ursäkt Nr 2


Guest jing jing

Recommended Posts

  • Svar 61
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    6

  • Joints

    5

  • ban99arne

    4

  • BORN62

    4

Mest aktiva i denna tråd

Mai pen rai JingJing  :17:

Att bli kallad rödvinsbolsejvik tog jag som en komplimang  :54:   :21:

Jag spenderade mina pengar på sprit ,kvinnor och snabba bilar. Resten slösade jag bort.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Bäste herr JingJing!

För bästa effekt ska man först och främst ge sig på de verkliga brottslingarna i sammanhanget, nämligen de thailändska kvinnorna i största allmänhet.

Att reta upp harmlösa bolsjeviker, somalier eller islamister ger ingen verkan.

Nej tryck till forumsmedlemmarnas frugor ordentligt och be sedan om ursäkt offentligt så har du fått vänner för livet.

BTT

hahah jag gillar dig!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Mai pen rai JingJing  :17:

Att bli kallad rödvinsbolsejvik tog jag som en komplimang  :54:     :21:

Va bra.. vi kanske kan dela ett par vinare framöver?  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Hördu fader Baa!

Jag skulle nog kunna förklara ett och annat för frugan din. Både på thai och engelska om så behövs.  ;)

BTT

:lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där var en tam ursäkt, helt i din stil. Men snäll som jag är kan jag varna dig om att jag utfärdat en fatwa emot dig. Jag har engagerat mina mest svartmuskiga, rygghåriga, halalastinkande talibanbröder att attackera dig var som helst de ser dig. Och jag lovar dig - de finns precis överallt!

När de ser dig kommer de att anfalla och ge dig två myntaluktande blötkyssar på dina rosenskimmrande kinder samtidigt som de omfamnar dig och med höga röster förkunnar på sitt muslimspråk hur mycket de tycker om dig.  :party::na:

Där får du!! :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Det där var en tam ursäkt, helt i din stil. Men snäll som jag är kan jag varna dig om att jag utfärdat en fatwa emot dig. Jag har engagerat mina mest svartmuskiga, rygghåriga, halalastinkande talibanbröder att attackera dig var som helst de ser dig. Och jag lovar dig - de finns precis överallt!

När de ser dig kommer de att anfalla och ge dig två myntaluktande blötkyssar på dina rosenskimmrande kinder samtidigt som de omfamnar dig och med höga röster förkunnar på sitt muslimspråk hur mycket de tycker om dig.  :party::na:

Där får du!! :lol:

Hehe jag tror jag förstår. Har buzzen genomgått samma behandling?  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hehe jag tror jag förstår. Har buzzen genomgått samma behandling?  ;)

Javisst, han var likadan som du är nu. Men jag och mina bröder fick honom på andra tankar. En av våra bättre hjärntvättningar om jag får lov att skryta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Javisst, han var likadan som du är nu. Men jag och mina bröder fick honom på andra tankar. En av våra bättre hjärntvättningar om jag får lov att skryta.

:great: nu faller bitarna på plats.  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Pooooolllllllllllpppppppartyyyyyy, kan rensa vilken hjärna som helst, heheheh...

De som är "blessed" förstår, men det är stora krav, mycket pengar eller högt IQ..eller.

Annars kan man gilla sarkasm.ironi. eller bara vara en person som ....

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Pooooolllllllllllpppppppartyyyyyy, kan rensa vilken hjärna som helst, heheheh...

De som är "blessed" förstår, men det är stora krav, mycket pengar eller högt IQ..eller.

Annars kan man gilla sarkasm.ironi. eller bara vara en person som ....

Wow... kan man få lite insiders infomaion? Stämmer ryktet att buzzen har burka på sig när han badar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Porto   :yes:

Jag tycker inte du behöver be om ursäkt som fokuserar på ett problem och som kan komma ott drabba även våra tjejer från Thailand om SD växer sig starka.

Men låt mig berätta om en händelse som hände mig nu ikväll.

Jag åkte och hämtade grabben efter träningen och eftersom det tog lång tid innan han kom ut så trodde jag han stod och pratade med några av kompisarna som han brukar göra.

Efter ca 20 minuter ringde jag hans telefon och det va upptaget.

Väntade ca 5 min till och han kommer ut och är jättelessen och meddelar att hans jättefina jacka nyinköpt på NK har blivit stulen och med den nycklar, telefon, Ipod och åkkort.

Toppen!

Jag sa åt honom senast i torsdags att han måste ta med sig kläderna och inte lämna dom i omklädningsrummet som jag vet att han gör iband.

Ringer upp hans nummer och en ung kille i kanske 18-20årsåldern svarar!

Följande konversation börjar!

Varför svarar du på min sons telefon?

Det är inte hans telefon, är min telefon nu.

Ser jag dig med min grabbs jacka kommer det sluta illa för dig så jag ger dig chansen att lämna tillbaka allt nu.

Jag ska ha 500 000 tusen för grejerna, möt mig nånstans.

Visst kan jag möta dig, var någonstans?

Din mamma är en hora!

Får jag tag i dig kommer jag slå ihjäl både dig och din jävla lågavlönade skitsläkt som inte kan fostra dig, skriker jag.

Din mamma är en hora - skriker horungen.

Möt mig om en timme (och jag ger namnet på en fotbollsplan som jag vet är mörklagd.

Får ett svar jag inte kan tyda.

Jag skickar ett sms till dig var du kan möta mig om en timme.

Jag och mina kompisar kommer.

Ni är välkomna, ta med allt som tillhör min son och inte dig.

Skickar ett sms och kör hem grabben till hans mamma och åker till mötesplatsen och plockar fram den fasta nyckeln man byter däck med och ställer mig och väntar över en timme men ingen dyker upp.

Hade han/dom dykt upp hade jag genom en enkel fråga tagit reda på vem det va jag pratade med och sen kan jag garantera att det hade smällt en tiondels sekund senare utan någon som helst fråga, och jag kan lova att inte ens en 20årig Mike Tyson hade rest sig, sen klippt 2, 3,4 st till sen hade nog resten sprungit om dom varit flera - jag kan slåss, så enkelt e det.

Senare på kvällen har fanskapet suttit och ringt till olika tjejer grabben hade i telefonboken och frågat om dom vill k**lla ha telesex etc.

Hans mamma ringde även till hans nummer och samma horunge svarade och hon frågade varför han tagit vår sons saker (hon är betydligt lugnare än mig) och horungen svarar att vill han ha tillbaka det ska han ha 250 000 (priset har gått ner) en summa en sån där pissunge naturligtvis aldrig i hela sitt ruttna skitliv kommer vara i närheten av. Sen säger han åt henne att min son ska vara försiktig när han är ute och då svarade hon lugnt och sakligt helt enkelt att han behöver inte vara rädd vare sig för henne eller min grabb men att han troligen inte vet vem hans pappa är och att han bör mycket mycket mycket försiktig och tänka sig för både en och flera gånger innan han ens kommer med hotelser varpå han tystnade.

Jag skiter i grejerna som försvann, det köper jag nytt imorgon, men är så förbannat jävla arg över att man inte får ha någonting ifred och att nån jävla horunge, troligtvis utan egen framtid och som inte har råd att köpa egna grejer ska sno min sons prylar, som är skötsam, läser på gymnasiets nivå fastän han går i åttan, talar 5 språk etc.

Sen tillkommer det även en massa extraarbete för mig och grabbens mamma som måste byta lås, iofs en bagatell, det jag är mest upprörd över är att grabben ska bli lessen och upprörd.

Jag har bott i Stockholm större delen av mitt liv och rört mig ute i nattlivet, troligtvis fler än dom flesta så jag känner igen varifrån i världen olika brytningar kommer - så även denna gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Wow... kan man få lite insiders infomaion? Stämmer ryktet att buzzen har burka på sig när han badar?

Nej men jag har aldrig sett han bada utan turban.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Born

Ja du born... typiskt inlägg från dig! Du har förmodligen aldrig satt dig in i en flyktings vardag! Tänk själva att behöva sitta på nån jävla skit som heter SFI hela dagen för att få ut några kronor. Ja förresten med på tok för låg ersättning!!!! ja du ser själva, de tvingas råna och stjäla för att överleva!! Förstår du inte att det är du och jag som tvingar dem in i dessa situationer? Jag menar hur roligt är det att se en kille med senaste NK modell på jackan?

Vet du förresten vad EMPATI betyder? Här kommer några synonymer du kan öva på...människokärlek, förståelse, medkänsla, ja det får räcka för denna gången...

Jag tycker denna tråd är rasistisk och hoppas att värdarna låser tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Born

Ja du born... typiskt inlägg från dig! Du har förmodligen aldrig satt dig in i en flyktings vardag! Tänk själva att behöva sitta på nån jävla skit som heter SFI hela dagen för att få ut några kronor. Ja förresten med på tok för låg ersättning!!!! ja du ser själva, de tvingas råna och stjäla för att överleva!! Förstår du inte att det är du och jag som tvingar dem in i dessa situationer? Jag menar hur roligt är det att se en kille med senaste NK modell på jackan?

Vet du förresten vad EMPATI betyder? Här kommer några synonymer du kan öva på...människokärlek, förståelse, medkänsla, ja det får räcka för denna gången...

Jag tycker denna tråd är rasistisk och hoppas att värdarna låser tråden.

Hej Jing Jing!

Ditt inlägg låter lite ironiskt. Du har väl inte fejkat om din ångest, va?

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Nej men jag har aldrig sett han bada utan turban.

Oj.. det måste vara en mäktig syn.

Jag kan väl själva erkänna att jag lite i smyg här hemma övar mig att bära turban, mest när jag lagar mat. Jag hoppas snart vi alla kan bära denna fina huvudbonad som en symbol för frihet och lycka!   :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Hej Jing Jing!

Ditt inlägg låter lite ironiskt. Du har väl inte fejkat om din ångest, va?

Hälsning

Svarten

Oh nej svarten... just nu övningsbär jag en turban och funderar på att klippa klittan på tjejen...  :neutral:

Nej nej jag bara skämtar.  :lol: sådant trams sysslar vi inte med.  ;) du vet... det tar lite tid att omställa sig.  ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Born62,

Det var en deprimerande historia...

Med facit i hand kan jag bara i all min beskäftighet föreslå att du går med på SEK 250000 (eller kanske pruta lite) och då få en chans att möta drägget öga mot öga. Vad som händer sen angår inte mig.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

:whistle: Du Born...det går väl att spärra telefonen som blev stulen?.För övrigt anser jag att drägget bör utrotas .-
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Born62,

Fy f-n vilken historia...förstår att du blir vansinnig!

Prata med Polisen om det inte går att spåra mobilen.jag vet inte.men kanske värt ett försök.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Porto  :yipi:

Tänkte inte på det. Ska försöka sätta mig in i dessa människors svåra situation.

Kanske en studiecirkel!

E du på?

Herr Chang :yipi:

Jag hade inga större förhoppningar om att dessa filurer skulle komma till stället jag föreslog men tänkte att kanske åker dom förbi och kollar och eventuellt hade vågat sig fram när dom sett att jag va ensam.

Ollas-viktor  :yipi:

Telefonen och kortet som är ett kontantkort är spärrade men det skulle tydligen kunna ta 24 timmar innan det träder i kraft.

Lars60 :yipi:

Jag löser helst själv sådana här händelser utan inkopplande av polis men mitt X har gjort en polisanmälan och frågade då om telefonen gick att spåra och fick till svar att det gör dom bara vid grövre brott - dvs, när det redan inträffat ett grovt brott.

Polisen har väl fullt upp med att jaga fortkörare eller nån egenföretagre som fifflat lite med skatten.

Däremot har jag en kompis som driver ett av sveriges ledande juristkontor och han borde kunna få fram dom uppgifterna åt mig men det kommer bara ge mig vilken mast samtalen kopplats från och det hjälper mig inte mycket.

Min enda förhoppning är väl om horungen ringt någon av sina skitiga kompisar som i sin tur går att spåra från min sons telefon.

Då skulle jag med icke politiskt korrekt övertalning få ett namn och adress.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Föda, var det en finne? Hoppas inte för då blir Bling-Bling ledsen.

[move]Dialektintresserade Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan :yes:

Quote

Herr Föda, var det en finne? Hoppas inte för då blir Bling-Bling ledsen.

[move]Dialektintresserade Arne[/move]

Nej Arne!

Det va inte en finne.

Mitt x som är duktig på språk och talar 8 språk flytande meddelade idag att han hade sagt något på arabiska till sin kompis i bakgrunden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nej Arne!

Det va inte en finne.

Mitt x som är duktig på språk och talar 8 språk flytande meddelade idag att han hade sagt något på arabiska till sin kompis i bakgrunden.

Försöker du säga att det inte finns finnar som pratar arabiska?  :yes:

Måsta bara säga att jag tyckte att "Din mamma är en glädjeflicka - skriker horungen." var skitbra!  :he:

Fattar att du är sne.. det skulle jag också vara.

Frågan är... vad gör man åt det här i ett samhälle med polis som skiter i småbrott?

Att spöa folk är varken listigt eller föredömmligt. Gissar (har ingen aning) att folk får en del

stryk i arabländerna och det verkar ju inte hjälpa.

Vad göra?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...