Jump to content
IGNORERAD

Android rules


acarls

Recommended Posts

 

Jag kan lika gärna fråga dig varför det finns sådant hat mot Apple.

 

Herr Chang har talat.

Du tycker med andra ord att det är besvärande att besvara frågan? Och ställer istället en motfråga.

Du har givit patetiskt en innebörd!

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 2,3k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    272

  • andrejsdenruskige

    140

  • Tallviking

    123

  • Sid

    100

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja du har dina fina teorier du ha ha.Brinner ett hus upp eller ned?Varför heter en tall tall i skogen men fura på ett sågverk???Ingenting fastnar i en teflonpanna,men hur i helvete fick dom teflonet att fastna???

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du verkar minst sagt fanatisk du också.Lägga ned tid på att kasta skit på dom som gillar Iphone.

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du svårt för att uttrycka dig kanske???

 

Jepp helt tomt blev det!!:-) Blev så imponerad av teflon tallar och sånt att jag jag vet inte vad jag ska säga? Men jag tycker inte att jag kastar skit på Apple användarna. Men du ni får hålla med om att ni är fanatiska!

Och lägga ned tid ja jag har ju lite tid att spendera så varför inte

Och jag är inte en fanatisk android gubbe. Men förnärvarande så passar det operativet mig perfekt. Och du en hemlis jag funderar på att köpa en MAC book. Och ja jag använder Windows, Linux idag på min PC. Har du problem med det?. 

//G

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Oerhörda problem! :crazy: Fast Macbook ger dig ett mycket stort plus i kanten.Kanske får du bli en Sektmedlem en dag. :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oerhörda problem! :crazy: Fast Macbook ger dig ett mycket stort plus i kanten.Kanske får du bli en Sektmedlem en dag. :thumbsup:

Ska vi inte alla ställa oss upp och sjunga " We shall overcome" 

 

Nä fyfan för Sekter

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Ja du har dina fina teorier du ha ha.Brinner ett hus upp eller ned?Varför heter en tall tall i skogen men fura på ett sågverk???Ingenting fastnar i en teflonpanna,men hur i helvete fick dom teflonet att fastna???

 

Ta inte i så du skiter på dig nu din gamla jumbojet :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta inte i så du skiter på dig nu din gamla jumbojet :crazy:

Nä jag vill inte skita på mig,för jag har ju ett hyfsat utblås..

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Nä jag vill inte skita på mig,för jag har ju ett hyfsat utblås..

Finns en ny app till iphone nu..ipaper heter den.. det innebär att du nu kan torka dig om arslet med den också! Vilket jag i.o.f.s. tror var meningen med iphonen från första början.. så man kan säga att cirkeln är sluten nu, då telefonen inte duger till nåt annat än det idag. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en ny app till iphone nu..ipaper heter den.. det innebär att du nu kan torka dig om arslet med den också! Vilket jag i.o.f.s. tror var meningen med iphonen från första början.. så man kan säga att cirkeln är sluten nu, då telefonen inte duger till nåt annat än det idag. :)

Dessa android mongolider suck.. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här återkommer man efter många dagar och Androidhatare förstör tråden fortfarande.

Vad är det som driver er hat mot Android, är det inte lättare att bara hålla er härifrån istället för att vara så sjukt nyfikna på hur utvecklingen går framåt och Äpplet bara hamnar längre och längre efter varje dag ?

 

Bara titta hur fint Applekursen går utför för att förstå er desperation medan Samsung stiger, hoppa ingen här har suttit på skiten och förlorat massor av pengar sen Iphone5 presenterades, bara ~-40% senaste tiden medans Samsung stigit    :ledsen:

 

 

Men sektledaren (H.C) bara fortsätter att förneka verkligheten som  Bagdad Bob.

 

Bagdad%20bob.jpg

 

Vi i sekten tror på Äpplet, sektledaren (H.C.) Kim Jong Jang har sagt att Äpplet är fantastiska på våra sektmöten och världen utanför förstår oss inte    :52:

Men Applekursen bara sjunker och sjunker...

 

 

Se hur Iphone 5 revolutionera världen och hur det gick sen för alla aplleägare nedan.

post-7568-0-66792800-1366398353.jpg

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag förklarat för dig tidigare att det är såna som du som verkligen skapar hatet mot apple med arrogant skitsnack om hur förträffliga deras produkter är och hur dåliga alla andra är. Hade det inte varit för såna personer som du (känner tyvärr ett par fundamentalister) så hade nog hatet bara bestått av ett starkt ogillande mot detta idéfattiga företag som snyltar till sig andras idéer och hävdar att dom uppfunnit något nytt..

 

Så länge såna personer som du yttrar sina arroganta försmädliga kommentarer så kommer det bara födas nya applehatare och tyvärr till alla stackars normala appleanvändare så kommer såna som jag alltid känna skadeglädje när deras appleprodukter krånglar, vilket ju ter sig ske allt oftare :D

 

Haha, nu kommer vi till hönan och ägget frågan... vilket kom först?

 

Jag anser att det du kallar Apple fanatiker har uppstått just pga arroganta Applehatare. Till en början Windows fanboys, och numera fandroids. Innerst inne hos dessa personer finns en insikt om hur mycket som snotts från Apple, men det kan man ju inte medge...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här återkommer man efter många dagar och Androidhatare förstör tråden fortfarande.

Vad är det som driver er hat mot Android, är det inte lättare att bara hålla er härifrån istället för att vara så sjukt nyfikna på hur utvecklingen går framåt och Äpplet bara hamnar längre och längre efter varje dag ?

 

Bara titta hur fint Applekursen går utför för att förstå er desperation medan Samsung stiger, hoppa ingen här har suttit på skiten och förlorat massor av pengar sen Iphone5 presenterades, bara ~-40% senaste tiden medans Samsung stigit    :ledsen:

 

 

Men sektledaren (H.C) bara fortsätter att förneka verkligheten som  Bagdad Bob.

 

Bagdad%20bob.jpg

 

Vi i sekten tror på Äpplet, sektledaren (H.C.) Kim Jong Jang har sagt att Äpplet är fantastiska på våra sektmöten och världen utanför förstår oss inte    :52:

Men Applekursen bara sjunker och sjunker...

 

 

Se hur Iphone 5 revolutionera världen och hur det gick sen för alla aplleägare nedan.

 

Ja, synnerligen irrationell utveckling av Apples aktiekurs.

 

Tillåt mig dock påminna om att jag köpt mina aktier för fyra dollar styck... Hur har det gått med ditt eget aktieinnehav? Du har förstås aktier som stigit med mer än 10000% ?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sektedaren. Bagdad Bob har svammlat som vanligt medans Apple sjunker allt djupare medans han refererar till gamla meriter: )

H.C., Små eller stora förluster sen iphone 5 introduceradess ?

Snart kommer den branta backen och hoppas att ni har hoppat av som har aktier i Apple och inte hänger kvar i fallet som Bagdad bob.: :P

Hoppas verkligen att du inte har rekommenderat någon att köpa skitaktien senaste tiden för dom lär inte vara glada på dig.

Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det verkar skadeglädje bland folk här.

Om någon gör en bra vinst eller investering skall vi väl vara glada och om någonting går mindre bra för någon skall vi väl beklaga detta och känna oss ledsna för detta..

Men jag tycker det verkar tvärt om här. Men jag kanske inte har förstått jargången här ännu.

 

Halledan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Haha, nu kommer vi till hönan och ägget frågan... vilket kom först?

 

Jag anser att det du kallar Apple fanatiker har uppstått just pga arroganta Applehatare. Till en början Windows fanboys, och numera fandroids. Innerst inne hos dessa personer finns en insikt om hur mycket som snotts från Apple, men det kan man ju inte medge...

 

Herr Chang har talat.

 

??? Va fan svamlar du om ??? Jag har aldrig brytt mig om Windows eller Android vs. apple innan jag stötte på sådana filurer som du.. Jag köpte en iphone för att alla sa att den var ju såååååååååå bra och eftersom jag inte hade någon erfarenhet av smartphones så lyssnade jag på "alla" andra.. Efter ungefär ett år med iphone så laggade den och hängde sig hela tiden, hemknappen fungerade inte och "alla" som jag hade förlitat mig på tidigare hade vid det här laget Samsung eller HTC och skrattade ljuvligt åt problemen jag hade för att dom tyckte ios och iphone var ett skämt. Ja just det, det är ungdomarna, jämfört med dig och mig, vi pratar om nu och dom gillar inte alls ett instängt os kan jag tala om för dig...

 

Att den enda appleprodukt jag haft visat sig vara direkt undermålig gentemot konkurrenterna gör ju inte direkt att jag skulle ta någon som snattrar på som Bagdad Bob om deras förträfflighet på speciellt stort allvar ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Jag tycker det verkar skadeglädje bland folk här.

Om någon gör en bra vinst eller investering skall vi väl vara glada och om någonting går mindre bra för någon skall vi väl beklaga detta och känna oss ledsna för detta..

Men jag tycker det verkar tvärt om här. Men jag kanske inte har förstått jargången här ännu.

 

Halledan

 

Nja, det är dessa Android fans som har svårt att tackla framgången hos Apple.

Att dom själv missade tåget när aktien var "gratis" gör att dom nu i ren frustration blir känsliga för motgångar.

 

Men tänk om dessa Android fans skulle råka få sig en Mac.

O'herregud vilka Appletalibaner dom hade blivit.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sektedaren. Bagdad Bob har svammlat som vanligt medans Apple sjunker allt djupare medans han refererar till gamla meriter: )

H.C., Små eller stora förluster sen iphone 5 introduceradess ?

Snart kommer den branta backen och hoppas att ni har hoppat av som har aktier i Apple och inte hänger kvar i fallet som Bagdad bob.: :P

Hoppas verkligen att du inte har rekommenderat någon att köpa skitaktien senaste tiden för dom lär inte vara glada på dig.

Skickat från min LG-P990 via Tapatalk 2

 

Jag tror inte att aktiekursen har med iPhone 5 att göra, det beror snarare på att många investerare inbillar sig att nu har Apple slut på ideer för nya produkter. Vi får väl se hur det blir med det. iPhone 5 har sålt mycket bra.

 

Vad gäller aktier ger jag aldrig några rekommendationer.

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir intressant att se om 5s och Iphone 6 kommer ut detta år.Vissa säger det.Då måste man redan byta telefon.Nörd som man blivit,på äldre dagar.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte att aktiekursen har med iPhone 5 att göra, det beror snarare på att många investerare inbillar sig att nu har Apple slut på ideer för nya produkter. Vi får väl se hur det blir med det. iPhone 5 har sålt mycket bra.

 

Vad gäller aktier ger jag aldrig några rekommendationer.

 

Herr Chang har talat.

 

Och kan det finnas någon anledning till att många investerare "inbillar sig att Apple har slut på idéer för nya produkter" kanske ? :whistle"

 

Eller är dom alla dumma idi*ter som inte begriper det du begriper ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Och kan det finnas någon anledning till att många investerare "inbillar sig att Apple har slut på idéer för nya produkter" kanske ? :whistle"

 

Eller är dom alla dumma idi*ter som inte begriper det du begriper ?

 

Jag tror att hela marknaden har stagnerat för några år framåt.

Sedan Apple började med Intel processorer och iPhone och iPad så känns det som att allt bara går i mjukvara och små designförändringar.

Detta gäller nog även andra företag inom dator/telefon-branchen. Tunnare, lättare och något snabbare, men ingenting revolutionerande.

 

Vad blir nästa steg i utvecklingen och vem kommer att stå för den. Och NÄR kommer det att ske.

Jag vet ingenting om det och jag har inga behov. Företagen är bra på att skapa behov så jag lär väl få ett nytt behov inom några år.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Haha, nu kommer vi till hönan och ägget frågan... vilket kom först?

 

Jag anser att det du kallar Apple fanatiker har uppstått just pga arroganta Applehatare. Till en början Windows fanboys, och numera fandroids. Innerst inne hos dessa personer finns en insikt om hur mycket som snotts från Apple, men det kan man ju inte medge...

 

Herr Chang har talat.

Du är inte lite patetisk? Kan säga att mitt genuina apple-hat kom till när jag började läsa om dina fantasier om apple. Innan dess sket jag fullständigt i apple, då jag redan visste vilket inlåst skit det var från början.

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

 

Jag tror att hela marknaden har stagnerat för några år framåt.

Sedan Apple började med Intel processorer och iPhone och iPad så känns det som att allt bara går i mjukvara och små designförändringar.

Detta gäller nog även andra företag inom dator/telefon-branchen. Tunnare, lättare och något snabbare, men ingenting revolutionerande.

 

Vad blir nästa steg i utvecklingen och vem kommer att stå för den. Och NÄR kommer det att ske.

Jag vet ingenting om det och jag har inga behov. Företagen är bra på att skapa behov så jag lär väl få ett nytt behov inom några år.

Ett stalltips är böjlig och genomskinliga telefoner.

Men då det är företag som inte sysslar med ios som utvecklar dylika förstår jag att du inte har koll på utvecklingen? :D

Skickat från min GT-N7105 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Jag tror inte att aktiekursen har med iPhone 5 att göra, det beror snarare på att många investerare inbillar sig att nu har Apple slut på ideer för nya produkter. Vi får väl se hur det blir med det. iPhone 5 har sålt mycket bra.

 

Vad gäller aktier ger jag aldrig några rekommendationer.

 

Herr Chang har talat.

Jag hoppas att du sålde av en del när dom var på topp

 

Apfån 5 sålt bra ,ja dom rear ut dom 2 för 1 såg jag

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...