Jump to content
IGNORERAD

And so it begins..Songkran Pattaya 2013


spooncreek

Recommended Posts

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kollba

    23

  • spooncreek

    8

  • Khemmarat

    5

  • Stefan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Forden34
Erkännes.

Men å andra sidan så har jag inte mycket till övers för en person som citerar ett inlägg till en annan person och sen vägrar att erkänna att han citerade fel utan fortsätter hävda att han gjort rätt. Och om han blivit skjuten så hade han ju fått ett nytt liv enligt Buddhismen.

 

Sen har jag inte heller mycket till övers för personer som påstår att jag sagt att Buddha skrivit om Gudar och sen bara försvinner ur tråden utan att förklara på vilket vis mitt inlägg handlar om vad Buddha skrivit eller inte skrivit...

 

 

Å jag har inte mycket till övers för en I,D,I,O,T SOM DU  som önskar livet av folk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Japp . Det var det...

Men ibland gör man saker direkt och eftertanken kommer senare - många gånger alldeles försent.

 

 

Å du ska vara vuxen människa,,,,skrattretande,,, du sa ju förut att du stod för vad du skrev,,,,gör det nu åsså för fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror farbror själv är lite senil eller så är du helt enkelt född dum. Du hittar på massor av skit som inte stämmer och vill bara starta bråk.

Börja med att läsa om en gång till vad jag skrev i inlägget som gjorde att du så välförtjänt vart avstängd, kolla sedan på dina svar, där snackar vi om att vara senil!

//S

Möjligt att jag är både dum och senil, men hur jag än vrider och vänder på det så kan jag inte se likheterna mellan "Buddha är ingen gud" och "Buddha skrev aldrig om gud". Egentligen inte så konstigt eftersom Jesus inte var född när Buddha levde och den judiska religionen knappast hade gjort några framsteg i Indien vid den tiden.

Men eftersom du uppenbarligen inte är senil och vet allt om Buddha så kanske du kan ha vänligheten att förklara likheten mellan de båda påståendena ovan, alternativt att du förklarar var för du skrev att Buddha inte skrev om Gud som ett svar på mitt inlägg.

För mig är det lika logiskt som att påstå att 1 = 0... Och sen skulle jag tycka det var trevligt om dina svar inte var så nedvärderande.

Ändrades av Kollba

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läser man den här tråden från början så framstår det att en person dabbar sig lite och sen försöker vara lite lustig och slingra sig men inte riktigt lyckas och istället blir otrevlig.

När det otrevliga börjar så försvinner liksom hela poängen med ordfäktandet och det blir bara väldigt patetiskt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag är ny här och jag undrar vem övervakar övervakare.

Har läst några trådar och märkte att några personer stängs av för det minsta antydan till otrevlig

medan andra kan hålla på och vara grov otrevliga utan att någon övervakare reagerar.

Beror det på kamratskap eller något annat förmån?

Link to comment
Dela på andra sajter

Å jag har inte mycket till övers för en I,D,I,O,T SOM DU  som önskar livet av folk

Ömsesidigt.

Jag har inte mycket till över för en gammal gubbe som inte ens kan citera rätt inlägg och sen totalt felaktigt och grundlöst påstå att jag anklagar honom för att vara invandrare och att inte kunna svenska.

Om du åtminstone haft så mycket i skallen att du gått tillbaka i tråden och kollat när jag påpekade för dig att du citerade något som inte var riktat mot dig, men inte då. Farbror senilford vet naturligtvis bäst och skulle inte kunna erkänna ens om livet stod på spel att han hade fel...

Herrejävlar vad jag tycker synd om dem som lever ihop med dig och måste hela tiden anpassa sig efter vad för sorts sjuka ideer du får i skallen...Som jag skrev i ett tídigare inlägg så tyckte jag hyfsat bra om dig ända fram till ditt fullständigt huvudlösa agerande i denna tråden när du utan någon som helst orsak anklagar mig för att påstå saker om dig som jag inte sagt.

Ärligt talat Forden. Jag skulle inte sakna dig ett skit om du dog, men å andra sidan varför skulle jag bry mig om en senil och självuppblåst människa som du överhuvudtaget.

Du kan dö när du vill och hur du vill. Det kommer inte att röra mig i ryggen...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ömsesidigt.

Jag har inte mycket till över för en gammal gubbe som inte ens kan citera rätt inlägg och sen totalt felaktigt och grundlöst påstå att jag anklagar honom för att vara invandrare och att inte kunna svenska.

Om du åtminstone haft så mycket i skallen att du gått tillbaka i tråden och kollat när jag påpekade för dig att du citerade något som inte var riktat mot dig, men inte då. Farbror senilford vet naturligtvis bäst och skulle inte kunna erkänna ens om livet stod på spel att han hade fel...

Herrejävlar vad jag tycker synd om dem som lever ihop med dig och måste hela tiden anpassa sig efter vad för sorts sjuka ideer du får i skallen...Som jag skrev i ett tídigare inlägg så tyckte jag hyfsat bra om dig ända fram till ditt fullständigt huvudlösa agerande i denna tråden när du utan någon som helst orsak anklagar mig för att påstå saker om dig som jag inte sagt.

Ärligt talat Forden. Jag skulle inte sakna dig ett skit om du dog, men å andra sidan varför skulle jag bry mig om en senil och självuppblåst människa som du överhuvudtaget.

Du kan dö när du vill och hur du vill. Det kommer inte att röra mig i ryggen...

 

 

Ja, vad hände med humanisten Kollba?

 

Kanske skatt kan förstöra den bästa människa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag är ny här och jag undrar vem övervakar övervakare.

Har läst några trådar och märkte att några personer stängs av för det minsta antydan till otrevlig

medan andra kan hålla på och vara grov otrevliga utan att någon övervakare reagerar.

Beror det på kamratskap eller något annat förmån?

 

Trevligt att du är här igen  "tack och hej"

Dina inlägg sträcker sig långt in i 2012 så, så himla ny verkar du inte vara, och dom som är det brukar sällan klaga på modereringen i sina första inlägg.

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag är ny här och jag undrar vem övervakar övervakare.

Har läst några trådar och märkte att några personer stängs av för det minsta antydan till otrevlig

medan andra kan hålla på och vara grov otrevliga utan att någon övervakare reagerar.

Beror det på kamratskap eller något annat förmån?

 

 

Ja det kan man undra.

 

 

same same but different

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Trevligt att du är här igen  "tack och hej" Dina inlägg sträcker sig långt in i 2012 så, så himla ny verkar du inte vara, och dom som är det brukar sällan klaga på modereringen i sina första inlägg.
Det har utvecklats till tuppfäktning, kan man inte som moderator hänvisa dem till annan arena? Spelar det någon roll hur "ny" man verkar vara för att få tycka det?
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...