Jump to content
IGNORERAD

And so it begins..Songkran Pattaya 2013


spooncreek

Recommended Posts

Dessutom har Stefan fel eftersom Buddha faktiskt skrev om en sorts gud som enligt frun kallas "phram" ( reservation för stavningen).

Jag konsulterade henne eftersom jag tydligen enligt Stefan beövde läsa på när jag påstod att Buddha inte var någon gud, vilket Chang och Forden var väldigt snabba med att felaktigt haka på.

Så nu väntar jag på en förklaring från både Forden och Chang.

För övrigt så tycker jag att det är ynkligt när en moderator kommer med nedvärderande inlägg utan att ens ha läst ordentligt vad jag skrev.

Tänk,alltid lika missförstådd. :3:

En :give_rose:för din envishet.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kollba

    23

  • spooncreek

    8

  • Khemmarat

    5

  • Stefan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tänk,alltid lika missförstådd. :3:

En :give_rose:för din envishet.

jrk

På vilket sätt är jag missförstådd ? Klarar du av en enkel logisk diskussion, eller kan du bara komma med oförskämda inlägg utan någon substans ?

Inte för att jag förväntar mig underverk med du verkar ju åtminstone kunna svenska...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
På vilket sätt är jag missförstådd ? Klarar du av en enkel logisk diskussion, eller kan du bara komma med oförskämda inlägg utan någon substans ?

Inte för att jag förväntar mig underverk med du verkar ju åtminstone kunna svenska...

 

Du kalla mig invandrare va

 

Å ge dig en förklaring skulle aldrig ta slut....inte ens om strömmen dog hos dig i risbyn,,,,,,,du skulle fortsätta å tjafsa,,,,,erkänn någon gång i livet att du har fel

 

Jag håller med Changen...jävla hårklyveri är vad det är,,,,,,,,,,DU är inte ett dugg bättre än någon annan här på forumet så försök inte å spela Allan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Å nu kommer det ett lååångt inlägg om hur värdelösa vi andra är

Link to comment
Dela på andra sajter

På vilket sätt är jag missförstådd ? Klarar du av en enkel logisk diskussion, eller kan du bara komma med oförskämda inlägg utan någon substans ?

Inte för att jag förväntar mig underverk med du verkar ju åtminstone kunna svenska...

Men din börjar halta,kanske du varit borta för länge?

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kalla mig invandrare va

 

Å ge dig en förklaring skulle aldrig ta slut....inte ens om strömmen dog hos dig i risbyn,,,,,,,du skulle fortsätta å tjafsa,,,,,erkänn någon gång i livet att du har fel

 

Jag håller med Changen...jävla hårklyveri är vad det är,,,,,,,,,,DU är inte ett dugg bättre än någon annan här på forumet så försök inte å spela Allan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Å nu kommer det ett lååångt inlägg om hur värdelösa vi andra är

Åh Herregud...

Du klarar inte ens av att svara på en ekel fråga ?

Kanske dags att gå att lägga dig. Och att anklaga mig för att inte vara nykter är nog just nu för din del att kasta en våldsam massa stenar i ett glashus.

Gå och lägg dig. Och imorgon när du är nykter kan du läsa igen mitt och Stefans inlägg noga och sen kan du svara på det jag frågade om istället för en massa fyllesvammel.

Och vad fan har invandrare med Budhha respektive Gud att göra ???? ???? ????

 

Sen kan du ju svara på inlägg som är riktade till dig och inte till andra...

Ändrades av Kollba

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men din börjar halta,kanske du varit borta för länge?

Mvh jrk

Min ? Vad min ?

Min fru, min motorcykel, min stol eller vad.

Flera här har anklagat mig, fullständigt grundlöst, för att vara onykter men just nu undrar jag när det gäller dig.

På vilket sätt är ditt inlägg ett svar på vad jag frågade om.

Men du kanske inte klarar av att föra en vettig diskussion utan enbart att gnälla och hacka på andra ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Min ? Vad min ?

Min fru, min motorcykel, min stol eller vad.

Flera här har anklagat mig, fullständigt grundlöst, för att vara onykter men just nu undrar jag när det gäller dig.

På vilket sätt är ditt inlägg ett svar på vad jag frågade om.

Men du kanske inte klarar av att föra en vettig diskussion utan enbart att gnälla och hacka på andra ?

Ja den fan har absolut inget att komma med , utan bara gnäll och ett jävla hackande på andra, inte en enda bild har han visat fram.

Link to comment
Dela på andra sajter

På vilket sätt är jag missförstådd ? Klarar du av en enkel logisk diskussion, eller kan du bara komma med oförskämda inlägg utan någon substans ?

Inte för att jag förväntar mig underverk med du verkar ju åtminstone kunna svenska...

 

 

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja den fan har absolut inget att komma med , utan bara gnäll och ett jävla hackande på andra, inte en enda bild har han visat fram.

 

Jag kan inte minnas att han kommit med något vettigt och det är möjligt att han varit här länge men för mig så dök han upp helt nyligen och har tydligen tagit som sin uppgift här på MPR att bara vara oförskämd.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Och... ?

Vad är vitsen med två citat utan någon kommentar ?

Om jag vill läsa inläggen igen så skrollar jag bara uppåt.

Ändrades av Kollba

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och... ?

Vad är vitsen med två citat utan någon kommentar ?

Om jag vill läsa inläggen igen så skrollar jag bara uppåt.

 

 jag trodde att du var alert nog till att notera det med fet stil

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh. Nu förstår jag. En språkpolis.

Hoppas att du hade mycket nöje av att komma på mig med stavfel.

Men ser du lille vän... När jag blir irriterad på vad jag tycker är fullkomligt onödiga inlägg som enbart är avsedda för att retas (som det jag kommenterar just nu) så läser jag inte igenom vad jag skrivit innan jag skickar det och då slinker det med något stavfel.

 

Du kan inte ha mycket roligt här i livet om du finner nöje i såna barnsliga saker. Stackars jävel...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan inte ha mycket roligt här i livet om du finner nöje i såna barnsliga saker. Stackars jävel...

 

 

Hehe, ja det var ord från dej, varenda gång jag går in på mpr är du igång med nåt tjafs om

 

bagateller. Så skaffa ett liv där nere eller flytta tillbaks.

 

Nu var det jo du som antydde något om fordens svenska så det var öppet mål

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Åh Herregud...

Du klarar inte ens av att svara på en ekel fråga ?

Kanske dags att gå att lägga dig. Och att anklaga mig för att inte vara nykter är nog just nu för din del att kasta en våldsam massa stenar i ett glashus.

Gå och lägg dig. Och imorgon när du är nykter kan du läsa igen mitt och Stefans inlägg noga och sen kan du svara på det jag frågade om istället för en massa fyllesvammel.

Och vad fan har invandrare med Budhha respektive Gud att göra ???? ???? ????

 

Sen kan du ju svara på inlägg som är riktade till dig och inte till andra...

 

Var kan du läsa att jag anklagar dig för att vara onykter...Jag skrev,,,,,nykter eller,,,,enkel fråga som går att svara enkelt på

 

Du anklagar mig just nu för att vara onykter

 

Du skrev

Inte för att jag förväntar mig underverk med du verkar ju åtminstone kunna svenska...

 

Om vi andra inte kan svenska vad är vi då om inte invandrare

 

Jag skriver i vilka inlägg jag vill

 

Har inte tagit en droppe alco

Link to comment
Dela på andra sajter

Var kan du läsa att jag anklagar dig för att vara onykter...Jag skrev,,,,,nykter eller,,,,enkel fråga som går att svara enkelt på

 

Du anklagar mig just nu för att vara onykter

 

Du skrev

Inte för att jag förväntar mig underverk med du verkar ju åtminstone kunna svenska...

 

Om vi andra inte kan svenska vad är vi då om inte invandrare

 

Jag skriver i vilka inlägg jag vill

 

Har inte tagit en droppe alco

 

Snälla Forden.

 

Du citerade vad jag skrivit till jrk och svarade på det.

Det var därför jag började undra om du var nykter.

Jag har inte anklagat dig för att inte kunna svenska - det var till jrk jag skrev "du verkar ju åtminstone kunna svenska".

Gå tillbaka i tråden och se så skall du finna att du citerade ett inlägg som inte var riktat till dig.

 

Men när du skrev "nykter ?" och sen inte svarade på min fråga om det inte fanns en viss skillnad mellan mitt inlägg och Stefans så blev jag irriterad. För mig betyder "nykter ?" att du ifrågasätter min nykterhet.

Och jag får erkänna att jag fortfarande inte begriper varför du skrev det.

Har du något svar på min fråga om skillnaden mellan mitt och Stefans inlägg så kanske det klarnar...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Snälla Forden.

 

Du citerade vad jag skrivit till jrk och svarade på det.

Det var därför jag började undra om du var nykter.

Jag har inte anklagat dig för att inte kunna svenska - det var till jrk jag skrev "du verkar ju åtminstone kunna svenska".

Gå tillbaka i tråden och se så skall du finna att du citerade ett inlägg som inte var riktat till dig.

 

Men när du skrev "nykter ?" och sen inte svarade på min fråga om det inte fanns en viss skillnad mellan mitt inlägg och Stefans så blev jag irriterad. För mig betyder "nykter ?" att du ifrågasätter min nykterhet.

Och jag får erkänna att jag fortfarande inte begriper varför du skrev det.

Har du något svar på min fråga om skillnaden mellan mitt och Stefans inlägg så kanske det klarnar...

 

JA att du snackar en massa skit

Link to comment
Dela på andra sajter

JA att du snackar en massa skit

 

Jämfört med dig som inte kommit med vare sig svar på mina frågor eller något annat vettigt ?

 

Jag har tidigare tyckt att du varit ganska ok men nu önskar jag dig åt helvete så snart bara fan har tid att ta itu med dig.

Vad beträffar mig så är du körd för all framtid.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spoon Creek ,kan det vara så att du kommer i från en ort

mellan Hedemora o Falun , Skedvi.

Gissar vilt men det kan ju stämma.

 

Bambam

Link to comment
Dela på andra sajter

Spoon Creek ,kan det vara så att du kommer i från en ort

mellan Hedemora o Falun , Skedvi.

Gissar vilt men det kan ju stämma.

 

Bambam

 

Kvalificerad gissning, men nix pix. Född Göteborgare, uppvuxen i Borås

Link to comment
Dela på andra sajter

Kvalificerad gissning, men nix pix. Född Göteborgare, uppvuxen i Borås
Och livet som började så bra..lider med dig..hahaha//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Den här tråden får mig att fundera om jag också skulle bli understimulerad om jag flyttade till Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Något mer pådrag idag runt soi 7 och 8 idag. Men jag nöjer mig med att reka än så länge, det finns ju som sagt några dagar att ta av här i Pattaya.  Utan tvekan är det dock hög tid att plasta in allt av värde.

Själv blev jag lite oväntat "träffad" längre fram på Beach Road vid Royal Garden, där ett par ensamma stackare med vattengevär attackerade intet ont anande förbipasserande.

 

 

Sjuan och åttan,

Broderns hemmaplan

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
Jämfört med dig som inte kommit med vare sig svar på mina frågor eller något annat vettigt ?

 

Jag har tidigare tyckt att du varit ganska ok men nu önskar jag dig åt helvete så snart bara fan har tid att ta itu med dig.a svar i

Vad beträffar mig så är du körd för all framtid.

Du fick ju 2 tydliga svar i början av tråden som jag har svårt att förstå hur de ska misstolkas! Så vet ej vad du söker för svar mer än de du redan fått!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, ja det var ord från dej, varenda gång jag går in på mpr är du igång med nåt tjafs om

 

bagateller. Så skaffa ett liv där nere eller flytta tillbaks.

 

Nu var det jo du som antydde något om fordens svenska så det var öppet mål

 

Kanske du som tydligen vet allt kan ha vänligheten att upplysa mig om var i denna tråd jag har klagat på Fordens svenska ?

Eller är det så att du inte kan läsa innantill och se att Forden citerade ett inlägg som inte var till honom.

Kanske det i så fall är din svenska jag borde klaga på ?

 

Edit: Och varför skulle jag vilja flytta tillbaka till ett land som alldeles uppenbart är fullt av människor som du ?? 

 

Edit: dubbelcitat

Ändrades av Kollba

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...