Jump to content
IGNORERAD

Ta bort bild från forumet


thai412

Recommended Posts

Tjena allesammans,,,,

Hur tar man bort en bild som man lagt in på forumet.har tittat överallt men hittar ingen förklaring på hur man ska göra...kanske dum i huvet eller tingtong som damen säger.hehehe...

hälsningar

Thai412

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag antar att du menar din profilbild ...

Klicka på profil.

välj profilinställningar.

bocka för personlig bild.

välj ingen bild.

spara

klart !

:wai:

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Guest Gurkan21

Quote

Tjena allesammans,,,,

Hur tar man bort en bild som man lagt in på forumet.har tittat överallt men hittar ingen förklaring på hur man ska göra...kanske dum i huvet eller tingtong som damen säger.hehehe...

hälsningar

Thai412

Bra fråga där, jag har heller inte fattat hur man gör :whistle: tydligen ingen annan heller :party:

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man lagt in en bild på forumet som man inte vill ska ligga kvar så har man i dagsläget två val.

1. Radera bilden inom 60 minuter ifrån att man lagt upp den genom att ändra sitt inlägg.

2. Skicka PM till Kim, Herr Chang, Swippe eller mig. Så tar vi bort den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa är om man postar bilder som man inte skäms för när man nyktrat till, då slipper man radera dom

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du lagt in dem via photobucket så kan du radera dem där så försvinner dem från forumet. Råkade jag göra med ett gäng thairecept och jag har inte orkat lägga tillbaks dem igen.

  :crazy: gubben  :crazy:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...