Jump to content
IGNORERAD

Hotellrum i Hua Hin på kort varsel..


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Behöver ev ett hotelrum i Centrala Hua Hin från 12 april och i tre dagar

Krav: Pool

Önskvärt: nära nattmarknaden..

Budget 1-3000 THB

Några förslag??

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Subhamitra ligger mitt i smeten ett stenkast från nattmarknaden ca1000 bath ganska stor pool

 

tel032-511208  511487

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hotell Subhamitra ligger mitt i smeten ett stenkast från nattmarknaden ca1000 bath ganska stor pool

tel032-511208 511487

Vad är ungefärpris?

Med vänlig hälsning

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Lågsäsong, så allt finns utan bokning...

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är ungefärpris?

Med vänlig hälsning

Jag har alltid betalt 1000 bath för ett fint fräscht rum,ja kanske plus minus 100 bath men inte mer

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Lågsäsong, så allt finns utan bokning...

Leif

Nja.. Lågsäsongen får en topp pga.. Songkran dom dagarna.. Både lokala oc h internationella gäster.

Men vill hur som helst boka innan om inte våran lånelägenhet slår in..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag har alltid betalt 1000 bath för ett fint fräscht rum,ja kanske plus minus 100 bath men inte mer

Tack verkar bra!!

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

bangkokbusen

Det är garanterat fullbokat under denna tid så boka snarast annars PP Villa i närheten av Burger King eller Jed Pee Nong samma områdeBåda med pool men det finns 2 st Jed Pee Nong vid sidan av varandra.

 

Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Det är garanterat fullbokat under denna tid så boka snarast annars PP Villa i närheten av Burger King eller Jed Pee Nong samma områdeBåda med pool men det finns 2 st Jed Pee Nong vid sidan av varandra.

Lycka till.

Hoppas det ordnar sig för våran lånelägenhet. Annars blir det att köra runt bland förslagen.

Ska kolla in och göra en karta innan vi åker.

Tack för förslaget.

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Fullbokat är det inte under songkran, däremot stänger många ställen för att personal och ägare åker hem.

Därav kan brist uppstå.

Mer öde ställen än Hua Hin, Cha Am och Bangkok finns inte under songkran.

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, Subamitra kostar 963 Baht, med balkong och AC. Jag bodde där förra veckan. Utan AC och balkong kostar rummet 650 B.Dom är dåliga på att annonsera så oftast finns det lediga rum. Subhamitra ligger mycket nära nattmarknaden, men poolen är ganska kort, kanske 10-15 meter.

P

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Fullbokat är det inte under songkran, däremot stänger många ställen för att personal och ägare åker hem.

Därav kan brist uppstå.

Mer öde ställen än Hua Hin, Cha Am och Bangkok finns inte under songkran.

Leif

OK..

Väntar fortfarande på klartecken för en lägenhet vi ska låna.

Och om det inte slår in önskar vi förlag på annat boende. Bra och billigt och nära nattmarknaden!!

Att vi kan kan köra runt med bilen och leta själv vet vi. Men tack ändå!

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

bangkokbusen
Fullbokat är det inte under songkran, däremot stänger många ställen för att personal och ägare åker hem.

Därav kan brist uppstå.

Mer öde ställen än Hua Hin, Cha Am och Bangkok finns inte under songkran.

 

 

Leif

Du har aldrig varit i Hua Hin,Cha Am under Songkran förstår jag av ditt svar.Jag har firat många Songkran här och känner att jag vet vad jag talar om.Åk dit utan att ha bokat så förstår du nog bättre..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hittade Subhamitra visitkort, deras tel.nr är 032-511208. E-mail. subhamitrahotel@yahoo.com. Det finns gratis Wi Fi. Om det blir dåligt väder nästa vecka åker jag själv dit. Det blir min tredje resa till Hua Hin iår. Men jag kommer att ha råd efter att jag vunnit 200 miljoner kronor på lotto i kväll.

P

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har aldrig varit i Hua Hin,Cha Am under Songkran förstår jag av ditt svar.Jag har firat många Songkran här och känner att jag vet vad jag talar om.Åk dit utan att ha bokat så förstår du nog bättre..

Jag var där 2012 i Cha Am 6 - 14 april, därav svaret...

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
Hej, Subamitra kostar 963 Baht, med balkong och AC. Jag bodde där förra veckan. Utan AC och balkong kostar rummet 650 B.Dom är dåliga på att annonsera så oftast finns det lediga rum. Subhamitra ligger mycket nära nattmarknaden, men poolen är ganska kort, kanske 10-15 meter.

P

Inte tyckte jag att poolen var kort? Det är ju ingen tävlingssimbassäng men som pool tycker jag allt att den var helt okej. Hotellet är även det helt okej med ett bra läge och bra pris. Jag betalade runt 800b för ett ac rum men utan balkong. Dom har ju inte mycket till restaurang där,men maten var god och pris på mat och öl är låg+en mycket trevlig personal. Det lär bli fler besök i framtiden :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan rekommendera PP Villa, stor pool och nära till både beach, centum och nattmarknad. Jag betalade 1100 Baht per natt. De har ingen hemsida men telefonnumret är +6632511216.

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...