Jump to content
IGNORERAD

"Männen i Svart" samarbetade med "Rödskjortorna"


Khun Ken

Recommended Posts

Ledamoten av Senatens underkommitté Lt.Gen.Nanthadech Meksawas sade att den undersökande panelen har sett videoklipp av konfrontationerna under protesterna och pratat med mer än 100 vittnen. 
 
Panelen nådde sedan en slutsats att arméns verksamhet under protesterna var i linje med lagen. Rådet enades också 'männen i svart' kände rödskjortorna, att döma av de klipp som visar de arbetade tillsammans och vittnens vittnesmål.
 
Panelen kommer att lägga fram resultaten av undersökningen till en senat kommitté den 11 april och därefter informera anhöriga till de dödade. 
 
 
 
Link to comment
Dela på andra sajter

1. The violence on April 10, 2010 was not started by the troops.

2. The protesters expanded their rally site from Phan Fah Bridge to Rajdamnoen Road and later on to the Rajprasong Intersection.

3. The troops dispatched to control the protesters had acted properly within the framework of the laws.

4. Video clips clearly showed there were men in black clothes who joined the red-shirt protesters.

5.A foreign reporter recorded a video of men in black, but an armed man confronted him with a gun and seized the camera from him.

6. There were several witnesses who believed there were men in black who fired at the troops.

7. The DSI is dragging its feet in investigating the killing of Colonel Romklao.

8. Critical evidence has been over-looked by the DSI.

9. Evidence suggests there were men in black among the protesters and they had prepared to fight the authorities with AK-47 assault rifles, M-79 grenades and M-67 grenades as well as teargas, while troops were armed on that occasion only with shields and batons.

10. Further evidence suggests that several of 26 victims were not killed at the scene, but were carried from other areas because blood traces and DNA tests did not match the scenes of violence.

.Från Thaivisa.com

Link to comment
Dela på andra sajter

ÄNTLIGEN,detta har man väntat på :14: . Nu får man hoppas att detta ger genklang bland befolkningen och väcker fler frågor om vem som stod i bakgrunden och levererade order in i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

ÄNTLIGEN,detta har man väntat på :14: . Nu får man hoppas att detta ger genklang bland befolkningen och väcker fler frågor om vem som stod i bakgrunden och levererade order in i Thailand.

Ja och så väntar vi på att IL snart kommer med ett skruvat inlägg som påstår motsatsen?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja nu får denna debatt blomstra upp igen utan vinnare.

Oavgjort är mitt tips.för att dämpla känslorna.

 

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Konstigt, jag hörde från säker källa att det bara var lite tandlösa dansande gummor som var på platsen..

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt, jag hörde från säker källa att det bara var lite tandlösa dansande gummor som var på platsen..

Jo man tackar.

post-9848-0-90392600-1365606633.jpg

post-9848-0-90392600-1365606633.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget att bry sig i med tanke på titeln på Letamoten...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget att bry sig i med tanke på titeln på Letamoten...

Har du stavat fel någon gång????

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du stavat fel någon gång? ???

 

Varje gång jag skriver en mening. Jag och pigge du vet.

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Varje gång jag skriver en mening. Jag och pigge du vet.

Pigge & Gnidde? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...