Jump to content
IGNORERAD

Bästa Svenskkrogen Pattaya?


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Blir nog beefeater?? Varför så dålig hemsida? Satsar allt på käket? Hur hittar man dit Med vänlig hälsning,

Ligger granne med Big Horn

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 122
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mamma bäng fan pappa käng

    10

  • Mankan

    9

  • Sam sip sam

    9

  • pigge01

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Blir nog beefeater?? Varför så dålig hemsida? Satsar allt på käket? Hur hittar man dit Med vänlig hälsning,

 

Båda ligger på Soi Diana / Andra gatan mitt emot Mike Shopping M.

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Blir nog beefeater?? Varför så dålig hemsida? Satsar allt på käket? Hur hittar man dit Med vänlig hälsning, Ligger granne med Big Horn
Hörredu! Har varit 3 dygn i Pattaya i hela mitt liv och allt är upp och ner här jämfört med BKK. Varannan gata enkelriktad! Vem fan uppfann det? Mer omöjligt att köra här än i BKK. MVG

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir nog beefeater?? Varför så dålig hemsida? Satsar allt på käket? Hur hittar man dit? Med vänlig hälsning,

Tror inte de har någon hemsida. Den som funnits förut har inte varit deras utan har varit gjord av någon för att säljas till dem.

 

Hus som helst ligger det ca 50 meter upp från andra gatan till höger på soi Diana.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörredu! Har varit 3 dygn i Pattaya i hela mitt liv och allt är upp och ner här jämfört med BKK. Varannan gata enkelriktad! Vem fan uppfann det? Mer omöjligt att köra här än i BKK. MVG

He he Beachroad och andra gatan är enkelriktad. Så många fler är det väl inte vad jag kan komma på. Det är i alla fall skitenkelt att å hitta i Pattis tycker jag :thumbsup:

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

He he Beachroad och andra gatan är enkelriktad. Så många fler är det väl inte vad jag kan komma på. Det är i alla fall skitenkelt att å hitta i Pattis tycker jag :thumbsup:

Bra Mankan då kör du nästa år! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Följ Beachroad fram till Mikes Shoppingmall, gå in där och gå rätt igenom när du kommer ut på andra sidan ser du Soi Diana...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man som jag hungrig av födsel och ohejdad vana så är Big Horn bättre då man blir mätt där

 

Beefeater är mer fransk stil med snyggt upplägg men små portioner men väldigt gott

 

En 300 grams köttbit är en 300 grams köttbit även på Beefeater, å det blir till och med jag mätt på i alla fall om man tar en toastskagen till förrätt :)

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Blir nog beefeater?? Varför så dålig hemsida? Satsar allt på käket? Hur hittar man dit? Med vänlig hälsning,

Vet du var Mike shoppingmall ligger? Om du står framför Mike shopping Och tittar mot 2:nd road så ser du på andra sidan Kiss Food restaurang. Soien till vänster om Kiss food går du in på... och 20-30m höger på den soien ligger Beefeater. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet du var Mike shoppingmall ligger? Om du står framför Mike shopping Och tittar mot 2:nd road så ser du på andra sidan Kiss Food restaurang. Soien till vänster om Kiss food går du in på... och 20-30m höger på den soien ligger Beefeater. 

och går du in en för tidigt ligger den ill vänster samt Big Horn till höger :crazy:  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en karta med egengjord vägbeskrivning.Kanske inget framtidsyrke för mig  :crazy:

 

Körandes på Second så sväng in på Soi Diana och precis där barområdet börjar på höger hand svänger du in och parkerar

 

Kommer du från andra hållet(Soi Buakhow) så svänger du vänster när barområdet tar slut, rätt logiskt va  :wink:

 

Vitt=Parkering

 

Nåt som liknar en blå ring är Beefeater

 

Röd prick är NID Bar  :drunk:

 

post-3290-0-60711200-1365015944_thumb.jp

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Hörredu!

Har varit 3 dygn i Pattaya i hela mitt liv och allt är upp och ner här jämfört med BKK.

Varannan gata enkelriktad! Vem fan uppfann det? Mer omöjligt att köra här än i BKK.

MVG

Man kör inte bil i Pattaya!

Man åker grisbil!

Pickup buss.

Korta sträckor går man.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer en karta med egengjord vägbeskrivning.Kanske inget framtidsyrke för mig  :crazy:

 

Körandes på Second så sväng in på Soi Diana och precis där barområdet börjar på höger hand svänger du in och parkerar

 

Kommer du från andra hållet(Soi Buakhow) så svänger du vänster när barområdet tar slut, rätt logiskt va  :wink:

 

Vitt=Parkering

 

Nåt som liknar en blå ring är Beefeater

 

Röd prick är NID Bar  :drunk:

 

attachicon.gifsoidiana.jpg

Eller så parkerar du på Mikes stora parkering, du ser den på Lamais karta precis mitt emot soi Diana

ps. du ser ett tiotal bilar + 5-6 bussar som står parkerade på Lamais karta

Ändrades av olle123987
Link to comment
Dela på andra sajter

Många verkar hata Globertrotter, men vi var där för ca. en månad sedan och vi fick BRA mat.

Kanske inte lika "snoffsigt", men bra, stora portioner. Och ett trevligt bemötande. hyggliga priser.

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Man Jag kör inte bil i Pattaya!

Man Jag åker grisbil!

Pickup buss.

Korta sträckor går man jag.

Hälsar pigge01

Du glömde lägga till Man=Jag(du)

Ändrades av olle123987
Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde lägga till Man=Jag(du)
Inte bra att köra bil eller MC efter man har druckit.

10bath/ vuxen

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kör inte bil i Pattaya!

Man åker grisbil!

Pickup buss.

Korta sträckor går man.

Hälsar pigge01

Jo då man kör visst både moppe och bil  Pattaya. Förvånar mig att du har missat alla bilar och fraförallt alla moppar

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte bra att köra bil eller MC efter man har druckit.

10bath/ vuxen

Hälsar pigge01

Varför tror(tar du för givet) att Mbfpk med familj skulle dricka alkohol?

Link to comment
Dela på andra sajter

 Vilken är bäst? 

 

som vanligt i såna här frågor... vad gillar du?

Beefeater, News, Akvavit, Siambylla, Two lions, Flaggan, Globetrotter, Avenue inn, Maitans..finns en gäng svenska ställen ju.

Skare va dyrt?  Akvavit! kanonkäk tycker jag.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

He he Beachroad och andra gatan är enkelriktad. Så många fler är det väl inte vad jag kan komma på. Det är i alla fall skitenkelt att å hitta i Pattis tycker jag :thumbsup:

En hel del soier där emellan är också enkelriktade, iaf för bilar.

Link to comment
Dela på andra sajter

En hel del soier där emellan är också enkelriktade, iaf för bilar.

Det har du rätt i. Tänkte inte på det

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar ta bilen till hotellet vi valt, parkera den, och få den upplockad snarast, då bil bara är ett problem om man rör sig runt Pattaya i närområdet.

Förr i tiden körde jag både bil, och mycket motorcykel där...när du nu ser trafiken, förstår du varför det är slutkört...

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
En hel del soier där emellan är också enkelriktade, iaf för bilar.

. och de som inte är enkelriktade borde vara det! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

På Beef sitter du som anonym men på Horn kommer gärna Conny och surrar en stund om han vet att en svensk sitter själv..

Hmm...själv föredrar jag nog i så fall att sitta som anonym men smaken är ju olika.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dött lopp mellan Beefeater och Akvavit, som båda toppar min lista.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...