Jump to content
IGNORERAD

Are the Russians really ruining Pattaya?


Guest Fredman

Recommended Posts

Undrar om min ThaiGF från Kalasin också har ryssgener, hon fyller hela tiden på sin handväska med tandpetare och servetter från varenda matställe vi besöker. Ett besök på 7Eleven brukar ge 40 förpackningar "gratis"  ketchup och engångsbestick.

Lika dyrt ändå för mig :ahh:

 

 

Leif

 

Tror inte det, det handlar nog mer om att du inte ger din gf tillräckligt med pengar. Du bör överväga ett byte av arbetsgivare till någon som ger dig en högre lön.     :D

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • leifen

    7

  • Nemo

    5

  • ole

    3

  • Benjamas

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

World’s Rudest Nationalities:

1. French 19.2%

2. Russian 16.6%

3. British 10.4%

4. German 9.9%

5. Chinese 4.3%

6. American 3.3%

7. Spanish 3.1%

8. Italian 2.3%

9. Polish 2.2%

10. Turkish 2.1%

*UK’s top 20 destinations taken from Skyscanner Travel Trends 2012: Spain, USA, UK, Italy, France, Turkey, Germany, Portugal, Greece, Cyprus, Ireland, Australia, Thailand, Netherlands, Poland, India, Switzerland, Croatia, Canada, Morocco

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

World’s Rudest Nationalities:

1. French 19.2%

2. Russian 16.6%

3. British 10.4%

4. German 9.9%

5. Chinese 4.3%

6. American 3.3%

7. Spanish 3.1%

8. Italian 2.3%

9. Polish 2.2%

10. Turkish 2.1%

*UK’s top 20 destinations taken from Skyscanner Travel Trends 2012: Spain, USA, UK, Italy, France, Turkey, Germany, Portugal, Greece, Cyprus, Ireland, Australia, Thailand, Netherlands, Poland, India, Switzerland, Croatia, Canada, Morocco

Den pollen talar ju bara om vilket land som anses otrevligast mot turister och inte vilken nationalitet som anses otrevligast som turist. Vill minnas att Italien låg väldigt högt upp på listan som otrevligast turist. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu varit ute några timmar i Jomtien och visst är Ryssarna oerhört dominerande.

Ekonomisk viktig faktor i alla fall, då även svensk sponsor-restuarant har matsedeln på ryska.

Ryska bokstäver är vanligare än thailändska är min första bedömning, men den är väl felaktig.

Jomtien/Pattaya får för mig gärna fortsätta vara rysk enklav, bara Korat får förbli svenskt  :ahh:

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Har nu varit ute några timmar i Jomtien och visst är Ryssarna oerhört dominerande.

Ekonomisk viktig faktor i alla fall, då även svensk sponsor-restuarant har matsedeln på ryska.

Ryska bokstäver är vanligare än thailändska är min första bedömning, men den är väl felaktig.

Jomtien/Pattaya får för mig gärna fortsätta vara rysk enklav, bara Korat får förbli svenskt  :ahh:

 

 

Leif

 

 

Så med andra ord hade jag rätt??

Link to comment
Dela på andra sajter

Så med andra ord hade jag rätt??

Jag har ju ännu bara fått rätt på mängden ryssar här. (= många)

Hur svaret blir om vad tjejerna tycker om ryssarna kan jag inte ge ännu.

 

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja gör det å när du ändå är där kan du fråga tjejerna vad dom tycker om ryssarna

 

De tycker om alla, oavsett nationalitet, bara de har gott om pengar och gärna delar med sig av dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Jag har ju ännu bara fått rätt på mängden ryssar här. (= många)

Hur svaret blir om vad tjejerna tycker om ryssarna kan jag inte ge ännu.

 

 

 

Leif

 

Ok, jag väntar

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...