Jump to content
IGNORERAD

Var äta påskbuffe omkring Pattaya?


Peter_BKK

Recommended Posts

Finns det någon svensk restaurang i Pattayaområdet som serverar påskmat, helst buffe?

 

Peter

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte, men jag själv hade kollat hos hatobjektet Lasse på Globetrotter... (han har bara varit juste mot mej) 

Han brukar uppmärksamma dom flesta Svenska högtider...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör en egen påsk-buffe och bjud in vänner, detta fixade jag + polare inför julen 2012 på ett par timmar

 

Julbord på Jomtien 2012(gott o billigt)

ps. potatis + övriga varmrätter syns inte i bilden

 

post-10138-0-20214600-1364481974_thumb.j

post-10138-0-20214600-1364481974_thumb.j

Ändrades av olle123987
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg att nya Two Lions skulle ha nånslags påskfirande. Prova där.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Mitt egengjorda minibord för i år., e8y5aqa6.jpgepyhusa4.jpgpy7u5y9a.jpgmu3uzy5a.jpg Laxen var kvar i ugnen och syns ej på bilden.. borde ha haft kaviar också men annars är jag nöjd.. Sista biten Prästost kom till nytta i varje fall.. Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

ps. potatisen beställde vi av tjejjen som har strandstolarna direkt nedanför Avenue på Soi Welcome.

Dagen innan bad vi henne att åka till marknaden och köpa 2kg man farang och koka till oss på julafton(hon fick instruktioner hur man kokar potatis av oss)

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Dp

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Finns det någon svensk restaurang i Pattayaområdet som serverar påskmat, helst buffe?

 

Peter

Two lion kör påsktallrik

 

 

Påskafton som kommer tidigt i år (30/3), så serverar vi en påsktallrik med start 17:00 innan och under travet till en kostnad av 395 Battare. Skrik gärna till om intresse finnes! kall linje akvavit finns självklart som tillbehör. (boka bord) :-)...

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Two lion kör påsktallrik

 

 

Påskafton som kommer tidigt i år (30/3), så serverar vi en påsktallrik med start 17:00 innan och under travet till en kostnad av 395 Battare. Skrik gärna till om intresse finnes! kall linje akvavit finns självklart som tillbehör. (boka bord) :-)...

 

Har Two lion egen hemsida eller hittade du uppgiften på nåt annat ställe ? Det vore ju toppen om man kunde gå in på internet och kolla tex vad det är för dagens rätt dom serverar olika dagar.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Two lion egen hemsida eller hittade du uppgiften på nåt annat ställe ? Det vore ju toppen om man kunde gå in på internet och kolla tex vad det är för dagens rätt dom serverar olika dagar.

 

Fritz..

 

www.twolionspattaya.com

 

Jag kollade själv nu, men sidan ligger tyvärr nere.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Har Two lion egen hemsida eller hittade du uppgiften på nåt annat ställe ? Det vore ju toppen om man kunde gå in på internet och kolla tex vad det är för dagens rätt dom serverar olika dagar.

 

Fritz.. 

 

http://www.facebook.com/#!/groups/202278066574137/

Dagens kör dom 2 rätter om dagen alltid raggmunkar på tisdagar och dom kan jag rekomendera

för övrigt så byter dom meny varje vecka med 4 olika veckomenyer så efter 4 veckor kommer samma meny upp osv

Link to comment
Dela på andra sajter

Ärtsoppan på Torsdagar kör dom med varje vecka

 

En Svensk lunchrestaurang med lite självrespekt har alltid ärtsoppa på torsdag,

 

fläsk med ..bruna bönor  / löksås  /raggmunk på tisdagar, enligt mej så skall man även ha

 

stekt strömmingsflundra med potatismos  som fiskrätt  på tisdagar .  :nyam:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...