Jump to content
IGNORERAD

(O) -lycklig kärlek


stefantaby

Recommended Posts

Jag har lärt känna en härlig tjej i CM, hon är bara 23 år, jag är 64, men en väldigt mogen och behaglig tjej som jag verkligen uppskattar att umgås med , hon pratar utmärkt engelska så det funkar fint med kommunikationen, hon har precis avslutat en utbildning på tekniska universitetet  i  CM och jobbar som accounter på ett företag utanför CM, vår relation är helt på kompisstadiet, men jag känner alltmer djupare känslor för henne. men jag inser ju att det är inte realistiskt med en djupare relation då jag dels bor huvuddelen av året i  Sverige och det är en stor åldersskillnad inte att förglömma.Jag tror dessutom att hon är glad över att det är en kompisrelation.

 

Varför skriver jag detta i forumet? det vet jag inte, kan ju inte bero på att jag druckit 2 små Chang  men det är ju lite konstigt att jag på äldre dagar får såna djupa känslor för en tjej som aldrig kommer att leva ihop med på heltid, eller? Vill i alla fall dela med mig av mina känslor för en människa som jag bara känt i 7 veckor, vänskap är ju inte fy skam heller så det får nog stanna vid det. Jag måste acceptera/glädjas åt det av ovan nämnda skäl. Så var rädd om era kära livskamrater på alla sätt, dom är värda det./Stefantaby

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tack och Hej

    3

  • stefantaby

    3

  • FF

    2

  • Nemo

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

bangkokbusen

Känns det bra så kör på-livet är för kort för att vänta på nästa buss hela tiden.

 

Bus-chauffören

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan fungera i Thailand, men för guds skull, ta inte henne till Sverige för då får ni problem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte känd för o vara ett språkrör för stora ålderskillnader här :crazy:  men.