Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Här bjuder man till med en TBF och så sitter eliten o glor på melodifestivalen..FY FAN


hamnoi

Recommended Posts

Är det bara jag som e lite sugen på YOHIO??

Fan han kan nog ta emot bra den grabben, ser jävligt tajt ut med :nyam:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    32

  • Benriach

    9

  • ola med b

    6

  • andrejsdenruskige

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nu blir det mjölkkannor på tv

var ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmm  Carola är ju en gammal ronkfantasi, hon har iofs fått bullmage o kameltå men jag skulle inte backa.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmm  Carola är ju en gammal ronkfantasi, hon har iofs fått bullmage o kameltå men jag skulle inte backa.

Rådjursadel ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

olle123987
Är det bara jag som e lite sugen på YOHIO??

Fan han kan nog ta emot bra den grabben, ser jävligt tajt ut med :nyam:

Tänder du på 16åriga småpojkar? :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som e lite sugen på YOHIO??

Fan han kan nog ta emot bra den grabben, ser jävligt tajt ut med :nyam:

Tajt vet jag inte, men han verkar ha en jävla tunga...

post-4300-0-52234000-1362862126.png

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som e lite sugen på YOHIO??

Fan han kan nog ta emot bra den grabben, ser jävligt tajt ut med :nyam:

Det var enna lite lagom vidrigt du :crazy:

Ändrades av ola med b

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänder du på 16åriga småpojkar? :ahh:

17.. Faktiskt.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänder du på 16åriga småpojkar? :ahh:

 

Jag är väl som vilken random thaitjej som helst, ålder och utseende spelar absolut ingen roll..

 

Grabben har nog ett gott hjärta (o tajt skita) o det duger för mig.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
En fylla kommer snabbt om medel och vilja finns..ÖKA

 

 

Har dragit ner en amarone och någon annan vinare från valpolicella. 

Började med amarone och gick sedan på den billigare och tipset till er är att aldrig göra samma sak.

Sedan tog jag en wirre och efter det tog jag en skvätt amarone...och tipset till er är att aldrig göra samma sak.

 

Men just nu är jag så satans mätt att jag inte orkar dricka. Fy fan vad jävligt det känns.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmm  Carola är ju en gammal ronkfantasi, hon har iofs fått bullmage o kameltå men jag skulle inte backa.

Hmm, kameltå, är det verkligen tjejernas svar på hängpung?  Trodde nästan att det berodde mer på ungt fast hull.

Men jag har haft fel en gång tidigare, när jag gick i trean...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har dragit ner en amarone och någon annan vinare från valpolicella. 

Började med amarone och gick sedan på den billigare och tipset till er är att aldrig göra samma sak.

Sedan tog jag en wirre och efter det tog jag en skvätt amarone...och tipset till er är att aldrig göra samma sak.

 

Men just nu är jag så satans mätt att jag inte orkar dricka. Fy fan vad jävligt det känns.

Mmm själv har man kört kinesens falcon på fat och en wannabe  amarone snikvariant=.ripasso ,men nu kör jag singelmalt för hela slanten.

Det svänger på så jävla gott,.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm själv har man kört kinesens falcon på fat och en wannabe  amarone snikvariant=.ripasso ,men nu kör jag singelmalt för hela slanten.

Det svänger på så jävla gott,.

haha så jävla underbart, skit i att koppla in hjärnan skriv bara...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, kameltå, är det verkligen tjejernas svar på hängpung?  Trodde nästan att det berodde mer på ungt fast hull.

Men jag har haft fel en gång tidigare, när jag gick i trean...

 

Nja, när dom har smakat så mycket storstock så vränger sig musen utåin och då uppstår en kameltå.

Dock inte att förväxla med den klassiska bullfittan men där har man ju spår av smulor i trosorna att gå på,   så det minskar felmarginalen väsentligt. 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmmmm  Carola är ju en gammal ronkfantasi, hon har iofs fått bullmage o kameltå men jag skulle inte backa.

Åå fi faan for dän!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bullfitta i all ära men pärlsocker och smulor i trosan är ju skitjobbigt,kan skräpa ned på golvet också.l

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, när dom har smakat så mycket storstock så vränger sig musen utåin och då uppstår en kameltå.

Dock inte att förväxla med den klassiska bullfittan men där har man ju spår av smulor i trosorna att gå på,   så det minskar felmarginalen väsentligt. 

Men det där med att musen vänder sig inåt, trodde jag orsakade rynkfria hakor typ Silvia, och/eller sutarläppar a`la Linda Trosing...

 

Fast, vem fan ger silvia k*k, kungen har väl fullt upp med LaCamilla, ja det är väl antingen Noppe eller Prins Absolot då...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Mmm själv har man kört kinesens falcon på fat och en wannabe  amarone snikvariant=.ripasso ,men nu kör jag singelmalt för hela slanten.

Det svänger på så jävla gott,.

 

 

Bra! Du fattar att man inte ska ta en wirre först och sedan försöka ge sig in på amaronen igen.

Nä, hinka i vin och sedan wirre för resten av slanten.

Öl kan faktiskt funka efter wirre, men fan inte en amarone. Smakar bara surfit*a.

Fast surfit*a är bättre än ingen fit*a för många av forumgubbarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra! Du fattar att man inte ska ta en wirre först och sedan försöka ge sig in på amaronen igen.

Nä, hinka i vin och sedan wirre för resten av slanten.

Öl kan faktiskt funka efter wirre, men fan inte en amarone. Smakar bara surfit*a.

Fast surfit*a är bättre än ingen fit*a för många av forumgubbarna.

 

Vill påstå att en gammal lektyr är det närmaste f*tta många av gubbarna här har kommit, om man inte räknar hyramuspertimma då..

 

Obs..sjömansf.tta räknas inte knasen

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Vill påstå att en gammal lektyr är det närmaste f*tta många av gubbarna här har kommit, om man inte räknar hyramuspertimma då..

 

Obs..sjömansf.tta räknas inte knasen

 

Nu när du nämnt lektyr så kommer de flesta gubbar att smyga in i garaget och smygläsa.

Men det är nog stor risk att dom blir upptäckta när hängpungen böra få fart på pendelgången och konstiga ljud uppstår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...