Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Här bjuder man till med en TBF och så sitter eliten o glor på melodifestivalen..FY FAN


hamnoi

Recommended Posts

Knasjävel är hos grannarna och tuggar segt kebabkött medan grannfrun funderar på hur hon ska få fetknoppen i sänghalmen utan att hennes ultimathule älskade make ska märka något.

 

Muttan pillar navelludd o klappar takten till sitt sunkiga melodifestivalbioljud medelst sippar på sitt ännu sunkigare California White i plastmugg.

 

Svampjävel steker entrekotter o ger kanatrellen fotmassage mellan sina pass i tvättstugan.

.

 

Ruskprick masturberar till någon förbannad Sean Banan låt och skriver en avhandling om multipla orgasmer

och resten sitter o postar youtube musik.

 

Fy Fan :beee:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 102
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • hamnoi

    32

  • Benriach

    9

  • ola med b

    6

  • andrejsdenruskige

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja fy fan, så länge bananjäveln inte vinner finalen så får han leva :not_i:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ätit pannkaka!

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv ska jag tugga skäggbiff..medium rare :nyam:  håller på o bedövar smaklökarna med Glenmorangie nu, nåt tips för lukten? ????

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv ska jag tugga skäggbiff..medium rare :nyam:  håller på o bedövar smaklökarna med Glenmorangie nu, nåt tips lukten? ????

Vitlök botar det mesta 1 vitlöksklyfta i varje näsborre, sen kan du till o med fixa knasens granne..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Stäng munnen.

 

Svårt o äta med stängd mun,det är inte soppa jag ska suga i mig och vad hjälper det mot lukten???????????

Gör om gör rätt, samhalltips får jag på annat håll.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kplm® rekommenderar att du inte slickar en 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vitlök botar det mesta 1 vitlöksklyfta i varje näsborre, sen kan du till o med fixa knasens granne..

FF

 

Äntligen ett tips från en rutinerad räv med huvudet på skaft och inte massa dravel från lobotomerade horsehövven.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Häng med nu era kioskmongos

 

http://youtu.be/-c0zHIG4m90

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt o äta med stängd mun,det är inte soppa jag ska suga i mig och vad hjälper det mot lukten? ???? Gör om gör rätt, samhalltips får jag på annat håll.

 

Det har du rätt i. :13:  Kör på vitvökstipset istället. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hurvardetnu? Är Udonkaj samma somm Btt? Och är han isåfall på väg till 7/11?

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Själv ska jag tugga skäggbiff..medium rare :nyam:  håller på o bedövar smaklökarna med Glenmorangie nu, nåt tips för lukten? ????

 

Halva Bowmore är smakad här.

Fast jag var inte ensam och är därför inte på fyllan och producerar värdefulla inlägg och trådar.

 

Fan också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ätit pannkaka!

 

Den var ju grymt bra.. :thumbsup:

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hört att en rätt placerat Mentos före akten ska underlätta

 

Ok kan vara värt o testa, sen jag slutade röka så har jag luktsinne som en likhund...sniff sniff..sitter du o rapar engelsk finöl och tuggar ostbågar??

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Halva Bowmore är smakad här.

Fast jag var inte ensam och är därför inte på fyllan och producerar värdefulla inlägg och trådar.

 

Fan också.

 

En fylla kommer snabbt om medel och vilja finns..ÖKA

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Högtryck å klorin... Vaffan luktar det så rör det inte.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Puss

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blir det mjölkkannor på tv

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blir det mjölkkannor på tv

?? ok?

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...