Jump to content
IGNORERAD

hotell pattaya


kennakanon

Recommended Posts

skall till pattis efter nåt års frånvaro,kan nån va bussig o ge ett bra tips om hotell.För bodde man jämt på

diana inn,lekhotell o liknande. 1000-1500 bath vore ok 

 

Kom igen nu ni som vet hjälp mig!

Med vänlig hälsning kennakanon

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Bay Breeze verkar inte gå att boka nu , fick just ett mail från ett annat hotell som jag brukar boka att de renoverar poolen och att det kunde vara oljud så letar efter något annat i prisklass 1000-1500 

 

Tripadvisor är ett bra ställe att kolla hotell på , ett annat hotell under renovering ?

 

http://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g293919-d1025442-Reviews-Pattaya_Bay_Resort-Pattaya_Chonburi_Province.html

Link to comment
Dela på andra sajter

Bay Breeze verkar inte gå att boka nu , fick just ett mail från ett annat hotell som jag brukar boka att de renoverar poolen och att det kunde vara oljud så letar efter något annat i prisklass 1000-1500 

 

Tripadvisor är ett bra ställe att kolla hotell på , ett annat hotell under renovering ?

 

http://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g293919-d1025442-Reviews-Pattaya_Bay_Resort-Pattaya_Chonburi_Province.html

 Har du fått eltt mail från ett annat hotell om att det inte går att boka Bay Breeze för att de renoverar poolen där?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej var inte  Bay Breeze som de renoverade poolen på , sorry om jag skrev oklart kollar rum i Okt

 

Men går inte att öppna Bay Breeze hemsida och provade att boka  via en bokningsida men står att det inte finns lediga rum i Oktober kollade fler datum

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej var inte  Bay Breeze som de renoverade poolen på , sorry om jag skrev oklart kollar rum i Okt

 

Men går inte att öppna Bay Breeze hemsida och provade att boka  via en bokningsida men står att det inte finns lediga rum i Oktober kollade fler datum

 

Din länk till BB fungerar bra, sidan öppnar som den ska.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej var inte  Bay Breeze som de renoverade poolen på , sorry om jag skrev oklart kollar rum i Okt

 

Men går inte att öppna Bay Breeze hemsida och provade att boka  via en bokningsida men står att det inte finns lediga rum i Oktober kollade fler datum

He he vart lite orolig att de renoverade poolen :)

 

Sidan fungerar för mig

post-3918-0-52070800-1380288012_thumb.pn

post-3918-0-52070800-1380288012_thumb.pn

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej , finns där någon epostadress ?

Japp

Bay Breeze Hotel Pattaya     Address: 503/2 Pattaya 2nd Road Soi 11, Pattaya City 20150

E-mail: info@baybreezepattaya.com This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. Telephone: (+66)38-428-383,(+66)38-428384 Fax: (+66)38-429-137   http://www.baybreezepattaya.com

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varken i Crome eller IE från Sverige ...attachicon.gifbay.JPG

Bay Breeze´s hemsida krånglar oftast för mig med trots att kompisen alltid kan öppna den. Vette f*n vad det beror på.

Testa sent på kvällen, då brukar det funka...

 

edit: Nu funkar den klockrent ???

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...