Jump to content
IGNORERAD

VARNING, Katoyernas färdigheter imponerar verkligen mig!


WAXO

Recommended Posts

Kan upplysa om att även hetrosexuella män kan vara väldans förslagna och fräcka, har nämligen blivit rånad av en sådan.

Är alltid på min vakt när jag möter dessa.

Ja rån är ju en helt anna tråkigare historia som inte imponerarar ett dugg på mig åtminstone. Men det jag råkade ut för imponerar faktiskt en hel del på mig, eftersom jag förstår hur många hundratals timmar av träning som ligger bakom det hela. Funderar faktiskt  på att tömma plånboken på hotellet och söka upp någon av de större vändplatserna i Pattaya. Ställa mig i kön och vänta tills läget uppstår, då hoppar man på. Men jag är säker på att innan polisen skulle komma på plats så är både bathbus och katoyer borta.

 

WAXO

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Alarik

    17

  • WAXO

    10

  • ban99arne

    8

  • pho

    8

Mest aktiva i denna tråd

Se där det kommer säkert ta några timmar och frugan kommer inte orka stå där eller åka runt. Då kommer de 7000 B till nytta.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte lämna hela plånboken till killen på motorcykeln som sades ha kört upp vid sidan av taxin?

Varför utsätta sig för risken att bli avslöjad genom att försöka lägga tillbaka den länsade plånboken i byxfickan?

Min erfarenhet säger mig att det är något som inte stämmer med det berättade förloppet.

Själv tror jag att pengarna försvann ur plånboken innan han satte sig på taxiflaket.

Vem det var som faktiskt norpade stålarna tror jag att den bestulne anar, men att

det känns lite bättre att skylla på de två Katöjerna och deras förmodade medhjälpare på motorcykeln . . . :wink:

SN

Helt upp till dig att bedöma utifrån dina erfarenheter av katoyer.

 

Detta var min första som gjorde att poletten äntligen trillade ner på mig, som tidigare var så himla erfaren.

 

Som jag sa hade de inte lagt tillbaka plånboken, vilket är mycket enklare än att plocka den. Så hade jag förmodligen ställt till en djäkla cirkus när caffisen skulle betalas. Är då katoyen känd hos polisen så kan ju loppet vara kört.

 

WAXO

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns inte en chans att du själv tappade sedlarna när du och frugan var och shoppade innan ni steg på taxin? Ryssarna eller din fru kanske också har haft en möjlighet att sno pengarna, mellan affären och taxin finns också en möjlighet att du blev av med dom. Men ibland kan det kännas bra att anklaga en transvestit. Allra helst om man har vart med en och "låtsas" sen att man inte visste.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu  har ju jag varken varit på plats vid tillfället eller känner TS. Men under åren så har just många katoyer fugurerat i just ficktjuveri.

Har hört flera stories där folk blivit av med guldkedjor i kontakt med just katoyer. Det betyder ju knappast att alla katoyer är ficktjuvar.

Dock är det väl nte fel att vara extra vaksam.

För övrigt är ju allt som skrivs i denna tråd om just katoerna är skyldiga eller inte bara spekulationer så länge ingets kan bevisas. Det gäller åt båda hållen.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan upplysa om att även hetrosexuella män kan vara väldans förslagna och fräcka, har nämligen blivit rånad av en sådan.

Är alltid på min vakt när jag möter dessa.

Hur kan du veta att han var hetrosexuell ????

 

Talade han om det först

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Okej jag skall förklara lite mer 1. Fickjuvar arbetar oftast i grupper om tre. 1 utför jobbet. 2 värderar bytet. 3 försvinner med bytet. Om du mot förmodan upptäcker att du blivit bestulen är alla bevis borta som ev skulle kunna peka mot den person du misstänker. 2. Missdirektion brukar vara ett bra hjälpmedel, men det användes inte mot mig. Detta gör att man som offer koncentrerar sig på fel sak, en normal person klarar tyvärr oftast att bara fokusera på en sak åt gången. Att det just är katoyer som jobbar som ficktjuvar har vanligtvis inte att göra med att de lättare får en farang ur balans. Deras livsstil gör att de har svårt att försörja sig genom ett vanligt arbete, samt att förvandlingen till en fullfjädrad katoy kostar många, många 100.000 bath. Jag vill inte utge mig från att vara någon expert men tro mig, av alla de experter jag känner på området hade ingen av dem kunnat göra jobbet bättre. Själv provade jag vid några tillfällen att plocka glasögonen från någon ur publiken medan han bar dem på sig, detta låter kanske helt omöjligt för de som ej är insatta. Men med rätt upplägg lyckades jag som amatör oftast med detta, vilket kanske ger ytterligare perspektiv på att jag anser att katoyeerna är fantastiskt duktiga på sina trick.
Stämmer nog det mesta av det du säger. Vänder mig mot att du säger "Deras livsstil gör att de har svårt att försörja sig genom ett vanligt arbete, " Träffar på tiotals katöjer varje vecka i det vardagliga Bangkok, såna med normala jobb som hårfrisörser, kassörskor, affärsanställda småföretagsamhet säljare mm. Tror ingen av dom är ficktjuvar! Och tror ingen av dom har någon specifik orsak. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Stoppa en musfälla i fickan.

 

Fast det hjälper kanske inte mot katoyer.

 

:rotfl:

Varför skulle det inte hjälpa de har ju mus

som tidigare inlägg de behöver pengar till operation.

Du tänker på LadyBoys = (tranverstiter).

 

Mvh pho

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle det inte hjälpa de har ju mus

som tidigare inlägg de behöver pengar till operation.

Du tänker på LadyBoys = (tranverstiter).

 

Mvh pho

 

Nu är du mer eller mindre galet på det..

 

Den här tråden blir f-n i mig bara bättre och bättre

 

:rotfl:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipset, då skall jag även försöka att i möjligaste mån försöka undvika sådana.

 

Känns bra att jag kunnat ta dig ur din okunnighet.....

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns inte en chans att du själv tappade sedlarna när du och frugan var och shoppade innan ni steg på taxin? Ryssarna eller din fru kanske också har haft en möjlighet att sno pengarna, mellan affären och taxin finns också en möjlighet att du blev av med dom. Men ibland kan det kännas bra att anklaga en transvestit. Allra helst om man har vart med en och "låtsas" sen att man inte visste.

 

Ryssarna?

Tror du verkligen att de skulle ha gjort en sådan sak som att stjäla? :crazy:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Han hade ingen bh.

 

Då vet man det.

Homosexuella har alltså bh.

 

Ganska ofta ser man då äldre homosexuella män här

tillsammans med vackra yngre tjejer

är då dessa män lesbiska?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då vet man det.

Homosexuella har alltså bh.

 

Ganska ofta ser man då äldre homosexuella män här

tillsammans med vackra yngre tjejer

är då dessa män lesbiska?

Ja, så är det såvida de inte även bär läderkeps, då är di enbart konstiga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, så är det såvida de inte även bär läderkeps, då är di enbart konstiga.

Låter som du är frekvent besökare på Blue Oyester bar? :crazy:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blev av med plånboken för några år sedan efter en mycket "blöt" kväll på Soi Cowboy, tillsammans med en kompis.

 

Jag kom hem i taxi men nä jag skulle betala var plånboken borta, benfickan på mina shorts var uppskuren...

Jaja , bara att väcka frugan (hon vart inte imponerad) och be henne om 200 bath.

Lustigt nog hade jag bara ett par hundra i plånboken, i en annan ficka hade jag gömt undan 5000 fast det kom jag inte ihåg förrän nästa morgon, de fanns kvar!

 

Spärrade alla kort, glömde att spärra mitt svenska körkort, inte det viktigaste, om man säger så.

Alla kort kom tillbaks på posten några dagar senare, så även körkortet, fast kontokorten var ju värdelösa, men dykcert och truckförarkortet och mina thaikörkort var ju trevligt att återfå!

 

Nästan säker på att det var taxichaffisen som snott plånboken (jag tog en "tupplur" på hemvägen), men det trodde inte polisen på det kontor som hade hand om SoiCowboy, han sa att det nog var en liga med katoeyer som stulit min plånka, det stämde med tillvägagångssättet, sa han.

 

Kompisen som var med hörde av sej och var lite imponerad av att jag hade fått tag på en taxi PÅ Soi cowboy, som ju är en gågata normalt sett, men dyngrak som jag var hade jag klivit rakt ut från en Gogobar och rakt in i en väntande taxi... Alltid något!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

BanArne gick riktigt igång på den här tråden, humorlös som han är så verkar

 

den ha slagit an en sträng.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Här ska man inte berätta sina erfarenheter, ifall man inte är masokist. MPR rådet reder ut vad som hänt i verkligheten.

Oavsett vad som hänt. Man ska alltid skylla sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns inte en chans att du själv tappade sedlarna när du och frugan var och shoppade innan ni steg på taxin?

Ryssarna eller din fru kanske också har haft en möjlighet att sno pengarna, mellan affären och taxin finns också en möjlighet att du blev av med dom.

Men ibland kan det kännas bra att anklaga en transvestit. Allra helst om man har vart med en och "låtsas" sen att man inte visste.

Han borde kanske skicka polisen på frugan? ..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns inte en chans att du själv tappade sedlarna när du och frugan var och shoppade innan ni steg på taxin? Ryssarna eller din fru kanske också har haft en möjlighet att sno pengarna, mellan affären och taxin finns också en möjlighet att du blev av med dom. Men ibland kan det kännas bra att anklaga en transvestit. Allra helst om man har vart med en och "låtsas" sen att man inte visste.

Dagen mest korkade inlägg :thumbsup:

 

Grattis :14: :14: :14: :14:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Han borde kanske skicka polisen på frugan? ..
Varför? Skickade han inte polisen på katoyerna ska han väl inte skicka dom på frugan. Hur tänkte du nu?
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...