Jump to content
IGNORERAD

En offentlig ursäkt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Hej alla medlemmar.

Härmed vill jag ärligt och uppriktigt be om ursäkt till de medlemmar och de medlemmars fruar som jag av ren dumhet direkt eller indirekt skrivit något nedlåtande om.

Även om huvudsyftet nu varit att retas och provocera lite så inser jag ju att man inte sårar människor bara för att "roa" sig själv en stund.

Jag vill ochså passa på att önska alla grabbarna lycka till med sina thailändska fruar och flickvänner. Och att kärleken blir fin, ömsesidig och vacker.

Förhoppningsvis får jag möta en del medlemmar i Thailand och dela några bärs i all vänskaplighet.

Bara så ni vet att jag retats och provocerat av dumhet, inte av elakhet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    13

  • Snucke

    6

  • Herr Chang

    4

  • Baa

    4

Mest aktiva i denna tråd

Quote

Hej alla medlemmar.

Härmed vill jag ärligt och uppriktigt be om ursäkt till de medlemmar och de medlemmars fruar som jag av ren dumhet direkt eller indirekt skrivit något nedlåtande om.

Även om huvudsyftet nu varit att retas och provocera lite så inser jag ju att man inte sårar människor bara för att "roa" sig själv en stund.

Jag vill ochså passa på att önska alla grabbarna lycka till med sina thailändska fruar och flickvänner. Och att kärleken blir fin, ömsesidig och vacker.

Förhoppningsvis får jag möta en del medlemmar i Thailand och dela några bärs i all vänskaplighet.

Bara så ni vet att jag retats och provocerat av dumhet, inte av elakhet.

BTT

När fan blir gammal blir han religiös.

:yes::yes:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Wow.detta var en stor överraskning.låt oss inte vara långsinta nu, utan ta emot en utsträckt näve.   :great:

Jag gör det iaf...och heder till broder tuk tuk...som säkert har våndats och funderat innan hans inlägg var på pränt.   :whistle:

Förstör nu inte tråden med en massa dravel och svammel...alla har rätt till en andra chans, tycker jag.   :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med föregående skrivare. All heder till dig Tuk Tuk.

  :morgon: gubben  :morgon:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hej alla medlemmar.

Härmed vill jag ärligt och uppriktigt be om ursäkt till de medlemmar och de medlemmars fruar som jag av ren dumhet direkt eller indirekt skrivit något nedlåtande om.

Även om huvudsyftet nu varit att retas och provocera lite så inser jag ju att man inte sårar människor bara för att "roa" sig själv en stund.

Jag vill ochså passa på att önska alla grabbarna lycka till med sina thailändska fruar och flickvänner. Och att kärleken blir fin, ömsesidig och vacker.

Förhoppningsvis får jag möta en del medlemmar i Thailand och dela några bärs i all vänskaplighet.

Bara så ni vet att jag retats och provocerat av dumhet, inte av elakhet.

BTT

Åh det var tusan, vem ska vi då utse till hackkyckling? ;)

Nåväl, detta btt-inlägg förtjänar allt en pluskarma skickad härifrån Ban Dan, Surin, Thailand. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste Bror, jag hoppas verkligen att Brors rekommendationer inom området matmeterologi inte varit skrivna på skämt då undertecknad har nogsamt följt dessa.

Numera slår jag tex alltid på ACn när det vankas pytt i panna.

[move]Pytte Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

Acceperas utan reservation.

Blir nog lite trist att att inte slanga kaft med Dig, men for all del, detta var sa ovantat att nog kan kan klara ett liv utan det.

Absolut basta fran

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

ajajaj.det var inte bra.bara att hoppas att någon annan tar upp

stafettpinnen.varje forum behöver sina  :diablo::diablo::diablo: .

kommer att sakna den gamla broder lite grann :cry:

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

         

                                            Det var som fan btt !

                                Vem ska vi nu hoppas på en annan törs ju knappt skriva under namnet efter sista leken.

                            mvh

                        FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Har alltid gillat dina skriverier BTT,  men det kanske beror på att jag själv är lite retsam ibland,  med glimten i ögat

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

har suttit o läs lite vad herr BTT skrivit i forum, kan mer eller mindre håll med honom på flera sätt..sånt person som han ska eller borde finns i varje forum, det ska vara lite elak, olika synpukter, det kan vara ifrån negavtiv till positiv. Men jag tror inte att han e blodig allvar när han skriver. Klart att man bli irreterad på vissa. Men inget som man börja gräva ner sig själv o bli rent förbannad av..

Men rent modig av han vill att alla i forum vill förstår honom på rätt sätt.. Detta krävs mod att skriva ett sånt inlägg.. :great::great:

4 dagar kvar tills min thaiair lyfter marken  :he::he:

Link to comment
Dela på andra sajter

Btt!!!!

Har du slagit huvudet i väggen??

Jag vill ha den gamla Btt tillbaka, kan du leta upp honom..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket moget och modigt av dig BTT! Men hoppas att du inte blir allt för snäll i fortsättningen för det behövs nån som rör om lite i grytan även om det kanske blivit lite väl mycket rörande ibland. ;)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Swippe och Baa!

Nejdå munhugningen kan fortsätta men utan att såra eller trampa någon på tårna.

Alla vi medlemmar har ju olika åsikter i många frågor.

Men jag inser nu att jag ibland skrivit ganska många dumma, ogenomtänkta saker, som inte minst har spätt på fördomar om thailändska kvinnor bla.

Givetvis är det så att det mesta i livet inte är svart eller vitt.

Det finns säkert penninghungriga lyckosökerskor i alla länder, likaväl som det finns ärligt älskande kvinnor.

Har man tur hittar man en ärlig och kärleksfull hustru.Har man otur får man en gnatig och girig en.

Olika falla ödets lotter, så att säga.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Först är  BTT nästan hatat värre än pesten, sen gör han avbön och då plöstligt saknar vissa kombatanter hans skriverier, usch för ryggdunkare

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Först är  BTT nästan hatat värre än pesten, sen gör han avbön och då plöstligt saknar vissa kombatanter hans skriverier, usch för ryggdunkare

Stefan..

Du kanske inte har självdistans, men jag tycker inte det handlar om ryggdunkeri..

Jag själv varit lite matt på Btt, samtidigt har jag skrattat mycket åt hans inlägg.

Tycker att han aldrig har förolämpat någon, utan han står för sin åsikt, sen om man inte har densamma, betyder inte att man ogillar personen..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Modigt och rakryggat bäste broder

Jag önskar dig all lycka, och må du finna den sanna kärleken i form av en kvinna från Isaan  :yipi:

Kitung

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur va det nu, efter ett par bars till fotbollen fran Europa saknar man nastan att bli forbannad, obs BTT inte ledsen, det ar jag for garvad for att bli men sag nat dumt for fan, det borjar bli sen sondag for oss har i LOS. :crazy:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan Rockande Sangwai,  förut har många nästan spytt galla över BTT:s inlägg.  Men nu verkar det som om samma personer verkar va hans bästa

kompisar.   Kör på i den gamla stilen BTT

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hejsan Rockande Sangwai,  förut har många nästan spytt galla över BTT:s inlägg.  Men nu verkar det som om samma personer verkar va hans bästa

kompisar.   Kör på i den gamla stilen BTT

Tycker det händer något varje gång, när han kommer med sina kommentarer..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nånting säger mig att detta har nått med karma o göra :whistle::whistle: ...

HA HA HA

Kolla om ett par veckor igen, da kanske den gamla BTT samlat pa sig karma nog att gora en ny helomvandning.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Folk glömmer fort!  :rofl:

Redan glömt den utsträckta handen till, Boom Boom? Redan glömt avbönen att sluta skriva om bartjejer?

ROFLA!

wUThai, som hoppas få skratta gott åt BTT, även i framtiden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...