Jump to content
IGNORERAD

En offentlig ursäkt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

:D:D:D:D:D

Brodern vad har du tagit!!  :crazy:

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    13

  • Snucke

    6

  • Herr Chang

    4

  • Baa

    4

Mest aktiva i denna tråd

Quote

:gasp:

Aha det va så enkelt :rofl::D

BTT :lol:

Det tog alltså runt 5 år för dig att förstå hur man använder smileys på forumen, men grattis i alla fall. Nu har en helt ny värld öppnat sig för dig! :party::rofl::rules::whistle::yes::yipi::gasp::great::lol::intello::he::na::mdr::mad::oh::wai::morgon::kort::crazy::D:surprised:;)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag ska anmäla mig till en kurs i den ädla konsten att lägga in bilder. Sedan så ska ni minsann få se MITT Thailand.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag ska anmäla mig till en kurs i den ädla konsten att lägga in bilder. Sedan så ska ni minsann få se MITT Thailand.

BTT

Hehe...det är nog många som ser fram emot det!  :yes:

Läs här: http://www.maipenrai.php?topic=25.0

Faktiskt så att jag lärde mig också..hehe  ;) Regga dig först på Photoshop, för att ladda ner bildern.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag ska anmäla mig till en kurs i den ädla konsten att lägga in bilder. Sedan så ska ni minsann få se MITT Thailand.

BTT

Ser fram emot bilder av DITT före detta Thailand!  :party:

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Havsmajoren!

Utveckla gärna ditt påstående.

Alltid spännande med andra människors analyser av ens psykiska tillstånd.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

tyvärr besitter jag ej de psykologiska kunskaperna att kunna hjälpa dej bäste forumvän.

förstår bara inte hur du tänker när du ena gången spyr skit om allt som har me thai o göra (tjejer i synnerhet) sen tar du tebax o ber om ursäkt.som en upplyst o hyfsat intelligent människa som du faktiskt verkar vara förstår jag ju att du antingen vill reta upp eller bara pendla mellan god/ond

men det blir fan förmycket med ursäkter o annat trams.för jag tror inte du menar ett skit me det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

reta upp eller bara pendla mellan god/ond

men det blir fan förmycket med ursäkter o annat trams.för jag tror inte du menar ett skit me det.

Det KAN ju fakiskt vara ett psykologiskt (och intressant) expriment av BTT  :whistle:

Ett expriment som går ut på hur lätt det är att påverka folk på ett forum likt detta.

Framtiden får utvisa, för man kan springa, men sanningen hinner alltid ifatt... :morgon:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr havsmajor!

Jag har inte ändrat särskilt mycket i mina grundläggande åsikter angående vissa saker.

Jag anser ex fortfarande att för flertalet av de thaidamer som flyttar till Sverige är den ekonomiska biten den mest avgörande och inte kärleken till falangen.

Och att de flesta gubbs hittar sina darlingar i områden där mycket falanger och bartjejer vistas.

Däremot är man väl alltid i sin fulla rätt att be om ursäkt om någon kännt sig kränkt eller blivit ledsen på grund av något man sagt eller gjort?

Men ursäkter kanske inte existerar i herr havsmajorens värld?

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

i min värld har ursäkter en mening.så har jag nu i någon mån gjort dej illa till mods o kränkt dina känslor...

ber jag om ursäkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr havsmajor!

Jag har inte ändrat särskilt mycket i mina grundläggande åsikter angående vissa saker.

Jag anser ex fortfarande att för flertalet av de thaidamer som flyttar till Sverige är den ekonomiska biten den mest avgörande och inte kärleken till falangen.

Alla flyttar inte hit av ekonomiska orsaker om detta kan losa sig pa hemmaplan, aven i helThaiforhallanden styr ekonomin;.

Däremot är man väl alltid i sin fulla rätt att be om ursäkt om någon kännt sig kränkt eller blivit ledsen på grund av något man sagt eller gjort?

Tycker nog Du ska be om ursakt for att Du bett om ursakt, de flesta onskar sig uppenbarligen en repris pa herr BTT:s sanningar om livet i ThaiSvenska forhallanden.

BTT

Hade

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Bäste herr havsmajor!

Jag har inte ändrat särskilt mycket i mina grundläggande åsikter angående vissa saker.

Jag anser ex fortfarande att för flertalet av de thaidamer som flyttar till Sverige är den ekonomiska biten den mest avgörande och inte kärleken till falangen.

Och att de flesta gubbs hittar sina darlingar i områden där mycket falanger och bartjejer vistas.

Däremot är man väl alltid i sin fulla rätt att be om ursäkt om någon kännt sig kränkt eller blivit ledsen på grund av något man sagt eller gjort?

Men ursäkter kanske inte existerar i herr havsmajorens värld?

BTT

Jaha... du kan inte tänka dig att man i ett kärleksfullt förhållande tar beslut tillsammans att flytt till Sverige är bäst för den gemensamma ekonomin? Tills den dag man ackumulerat tillräckligt med pengar för att leva "sabai" i Thailand?

De flesta faranger lär ha svårt att hitta vettigt betalt jobb i Thailand. Många thailändskor hittar jobb i Sverige som är bättre betalda än motsvarande i Thailand, även med hänsyn taget till kostnadsläget där.

På sätt och vis har du rätt i att den ekonomiska biten är viktig för thaidamen, men alla dina inlägg insinuerar att det därmed inte kan finnas någon kärlek. Jag tror de flesta thaidamer helst skulle stanna i Thailand, men man får ju kompromissa för bästa möjliga gemensamma framtid.

HerrChang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Havsmajoren

Quote

Nu får du minuskarma av mig BTT, för att du avslöjat vad jag fattat hela tiden :diablo:

Haha...nej jag fattar inte att vissa köper denna människas "psykiska" dryftande om ursäkter o annat...killen har ju inte fattat att bruden på barstolen jämte bara gillade han för pengarna o nu e han grinig som fan i sandlådan i sverige..

Nä du BTT...all respekt för dina verbala utfall...jag tycker det e skit kul men det blir sååååååå jävla tjatigt..vi vet! ALLA THAI TJEJER VILL HA PENGAR

Link to comment
Dela på andra sajter

men visst finns kärlek också inblandat!    är det ingen som fattar? ??? ?? och jag köper detta!!!! inga problem

annars kan man lägga ner det här med thaitjej

snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

även om ni vill tro det eller ej. och jag är inte BTT!!! Jag älskar många thaitjejer. men det finns så många thairomantiker här som BTT säger. Så att ibland blir hela diskutionen patetisk.

BTT har många rätt, åtminståne vad gäller vad dom flesta träffar på sin semester. Sen håller jag med om att BTT borde träffa fler  för alla är inte som han tror

Snucke

Link to comment
Dela på andra sajter

Igen, Fattar ni inte varför det är så lätt att få en Thaitjej till andra sidan jordklotet???.  Nu menar jag inte er som har träffat kvinnor frän välbärgade familjer.

Nån anledning är det u! för oss andra!!!!Jag är inne på min tredje från fattigare länder. jag har tyvärr misslyckats några gånger och alla är inte från Thailand. Nu vet jag att alla är inte som mig . Men jag vet att det finns en anledning till det vi söker.

Och vi är ganska många har jag lärt mig av alla möten i världen

.Snucke :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Snucke,

Ähum... fem inlägg på rad?

Jag skulle vilja säga att det inte är så lätt att få en thaidam till andra sidan jordklotet.

Men det är värt besväret.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...