Jump to content
IGNORERAD

En offentlig ursäkt.


broder tuk tuk

Recommended Posts

Starkt skrivet av BTT! Visst ska vi dela en och annan bärs om tillfälle ges.

Men ett och annat kontroversiellt inlägg vill vi väl se även i fortsättningen?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 90
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    13

  • Snucke

    6

  • Herr Chang

    4

  • Baa

    4

Mest aktiva i denna tråd

Guest jing jing

Quote

Stefan..

Du kanske inte har självdistans, men jag tycker inte det handlar om ryggdunkeri..

Jag själv varit lite matt på Btt, samtidigt har jag skrattat mycket åt hans inlägg.

Tycker att han aldrig har förolämpat någon, utan han står för sin åsikt, sen om man inte har densamma, betyder inte att man ogillar personen..

Rock on!

För mig verkar det som herr btt övergivit sin tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag tror fortfarande på att det finns thaitjejer, både bartjejer och vanligt arbetande tjejer som i första hand ser efter en falang på grund av ekonomiska faktorer.

Men det som i början utgjorde grunden för tjejens beslut att satsa på en falang kan ju givetvis i många fall så småningom utvecklas till ömsesidig kärlek och respekt.

Som jag skrev tidigare så är inte världen och livet enbart svart eller vitt.

Alla historier är unika och inte många är lik den andra.

Jag är egentligen ganska trött på att spela en provocerande och retstickeroll på MPR.

Mycket av vad jag skrivit genom åren har delvis varit en form av roll jag gått in i.

Rollen av den högdragne, besserwissern BTT som de flesta retat sig på.

Det har varit en kul tid med många goda skratt.

Men nu med ålderns rätt känner jag att det är dags att kasta av clownkåpan.

Dessutom är det ju så som vissa kloka personer redan påstått, att jag blivit en parodi på mig själv.

Och då är man ingen bra clown längre.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Härligt BTT :great: du får en karma av mig,för det är väl det du

är ute efter :na: jag kan nog påstå att,mig har du aldrig kunnat

reta till gallfeber,eftersom jag har förstått att det hela är ett spel

för galleriet :yes: för så j..la korkade åsikter som du har skrivit

ibland det finns inte :whistle:

Heja Rögle :yipi:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja Gurkan, vi får väl hoppas att Rögle orkar hålla sin höga motivation uppe i 35 matcher till. Annars hittar vi nog tyvärr de i kvalserien igen.

Och derbyna mot Malmö.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har gett dig en Karmapoäng redan, slit den med hälsan. Lova bara att du inte slutar med att reta gallfeber på oss ibland.  :diablo:   :diablo:   :diablo:

  :morgon: gubben  :morgon:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr kan jag nog inte fatta någon sympati för BTT :kort::kort: ..han har ju inte ens fylleskrivit, han har systematiskt nedvärderat andra mänskor.

Jag kan mycket väl förstå om någon vill "trigga" lite, men det har varit mer än så.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tiden får väl utvisa?  kanske BTT, även skicka upp en liten bildtråd med?  :surprised: Han har ju trots allt varit och levt i Thailand, under ganska lång tid. Nåt jävla foto måste du väl kunna posta? Iaf en bild på din favoritbar/barer?  :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tyvärr kan jag nog inte fatta någon sympati för BTT :kort::kort: ..han har ju inte ens fylleskrivit, han har systematiskt nedvärderat andra mänskor.

Jag kan mycket väl förstå om någon vill "trigga" lite, men det har varit mer än så.

:great:

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Där ser man, det kanske är dags nu att redogöra för dom där 19 cm?  Lika bra att ta allt nu på en gång btt... lägg ku...förlåt korten på bordet nu.     :rofl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sixten_Dussin

Kanske Mamsen varit hemma och städat och BTT glömt logga av datorn för nyfiken mamma som sedan tagit sonen i örat ??? . Förslagen är många efter denna 180-graders-sväng.

Spekulerande Sixten

Jai-yen

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Sixten!

Sanningen är den att jag anser att jag senaste tiden blivit för provocerande och därmed sårat människor. Och att jag dessutom sprider onödiga fördomar som kan drabba oskyldiga thaitjejer i Sverige.

Detta är mitt huvudsakliga syfte för att dra ner på provokationerna.

Jag kommer att fortsätta att retas litegrann emellanåt. Men då mer med glimten i ögat.

De 19 cm var givetvis en provokation de med.

Den verkliga längden tror jag att jag av diskretion behåller för mig själv.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Sixten!

Sanningen är den att jag anser att jag senaste tiden blivit för provocerande och därmed sårat människor. Och att jag dessutom sprider onödiga fördomar som kan drabba oskyldiga thaitjejer i Sverige.

Detta är mitt huvudsakliga syfte för att dra ner på provokationerna.

Jag kommer att fortsätta att retas litegrann emellanåt. Men då mer med glimten i ögat.

De 19 cm var givetvis en provokation de med.

Den verkliga längden tror jag att jag av diskretion behåller för mig själv.

BTT

:wai: Hoppas du inte hamnat i en livskris.

Glöm inte bort att det här är bara ett forum för diverse diskussioner. Jag tycker inte du behövt vika ner dig så lätt bara för att drevet gått.

Lycka till med det ny livet  :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Känns som om BTT mognat och kommit på vad livet handlar om på ett bättre medmänskligare sätt.

Frågan är nu vem som är näste "narr" att mogna och bli en trevlig normal medmänniska ?  :great:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

JingJing!!

Drevet kan jag ta. Det är inga problem. Det har jag gjort i fem år nu.

Det jag inte längre kan är att leva i en lögn. Att dagligen sitta och skriva en massa dumheter jag egentligen inte menar enbart för någon slags uppmärksamhet.

Det är det behovet som inte längre finns kvar av någon anledning.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej BTT!

Trevlig läsning! Jag får bara önska dig lycka till med det tålmodiga sökandet efter kärleken!

Ser fram emot reseberättelser från dig och allvarliga debatter med dig!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Sixten_Dussin

Quote

:wai: Hoppas du inte hamnat i en livskris.

Glöm inte bort att det här är bara ett forum för diverse diskussioner. Jag tycker inte du behövt vika ner dig så lätt bara för att drevet gått.

Lycka till med det ny livet    :yes:

Håller helt med. Du är välkommen på alla sätt BTT. MPR-peripeti, gamla BTT-perioden och nya BTT-perioden.

Slagfärdiga Sixten

Jai-yen

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst jag kan acceptera att du BTT många gånger har varit ute efter att provocera.

Men det har varit så mycket så ofta och många gånger väldigt fult att en ursäkt inte räcker långt.

Nu vet jag att det här är ett forum och man inte vara så blodigt allvarlig men många gånger har du verkligen gått över gränsen.

Hade det hänt i verkliga livet tror jag inte att du haft många tänder i behåll.

Tydligen måste det finnas personer som rör om i grytan för du har dina anhängare.

Vi får väl se hur länge du kan hålla dig innan du är tillbaks i ditt vanliga gammla jag  :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hej Måne!

Jo det är kul att retas lite och provocera för att väcka liv i en debatt ex. Och det kommer jag att fortsätta med på sajten.

Det som jag däremot ska försöka undvika så långt jag kan är att såra.

Även om det möjligen sker omedvetet, man kan inte vara alla till lags, så ligger det mycket i det gamla talesättet att man ska inte göra mot andra vad man inte vill att andra ska göra mot en själv.

Dessutom är jag inte typen som sårar andra i verkliga livet, så varför ska jag göra det på en sajt enbart för att plocka billiga poäng?

Sedan funkar inte diverse smileys för mig heller på denna sajt, så jag kan inte ledsaga mina ord med div minspel och gester heller.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Sedan funkar inte diverse smileys för mig heller på denna sajt, så jag kan inte ledsaga mina ord med div minspel och gester heller.

BTT

vad menar du med att smileys inte fungerar för dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

:kort::lol: :bs_comehereyou: :Drogar-Cry(LBG):

Får ju inte fram själva figuren.

Hur fan gör man

BTT :party::yipi:

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...