Jump to content
IGNORERAD

överskott? Adjö.


ole

Recommended Posts

Spelar ingen roll om jag blir kickad,min son får allt till slut iaf..:) Och så kan jag fortsätta att leva lyckligt med nått nytt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte läst artikeln p,g.a.min engelska, men jag misstänker att det nog kan hända mig med.

Men jag vägrar tro det förrän jag har svart på vitt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte läst artikeln p,g.a.min engelska, men jag misstänker att det nog kan hända mig med.

Men jag vägrar tro det förrän jag har svart på vitt.

 

Her er den på dansk.

 

 

http://thailandidanmark.blogspot.com/2013/02/farmer-joe-og-hans-eks-thai-hustru-et.html

 

 

Hvorfor er det næsten kun i Thailand (asien) at vi smider vores penge til hus, bil, farm m.m. 

i fruens navn.

 

Fandt vi en fru i europa ville vi aldrig lave samme investering uden sikkerhed. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Han glömde att läsa på MPR " Investera inte mer än du har råd att förlora"

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästan ur askan i elden.Men jag skojade lite,min engelska känns inte bra att läsa böcker på.

Jag tror att 75% av min engelska kan jag tacka textade engelska filmer för.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns säkra och lagliga sätt att skydda sig, usufruct är ett som jag själv använt mig av med framgång.

I Joe's fall, med så stora investeringar och mycket på spel, då kanske han tom skulle ha gaft allt i ett Company Ltd. Då hade han kunnat haft allt kvar utom sin tjuvaktiga ex-fru.

Så väldigt synd kan jag inte tycka om Joe då han varit direkt nonchalant och oförsiktig och satsat mer än han haft råd att förlora.

Riskerar lite påhopp här kanske, men så här ser jag på saker som dessa.

Mvh,

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...