Jump to content
IGNORERAD

Two lions öppettider?


Guest Jimmy 666

Recommended Posts

Till dig. Verkar som du är där mest.

Jo är nog förbi 1 gång om dagen minst om inte annat för en kopp kaffe

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    15

  • mooton

    2

  • Seaserpent

    2

  • borje222

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Jimmy 666
Ja igår var det pepparotskött ,fantastiskt gott bilder, glöm inte bilder.
Blev minute steak för min del igår. 6e6usyne.jpg
Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka små portioner, en potatis ? jaja man får väl ta en pizza efteråt.

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka små portioner, en potatis ? jaja man får väl ta en pizza efteråt.
Bilden är nog lite missvisande ,stora tallrikar och min stora isterbuk blir mätt

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Käkade gräddstuvad pytt idag, gott. Första besöket men inte det sista.

Ändrades av Seaserpent

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Käkade gräddstuvad pytt idag, gott. Första besöket men inte det sista.

Gillar du ärtsoppa rekommenderar jag ett besök där någon torsdag framöver. Bästa ärtsoppa jag käkat efter morfars hemgjorda :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar du ärtsoppa rekommenderar jag ett besök där någon torsdag framöver. Bästa ärtsoppa jag käkat efter morfars hemgjorda :thumbsup:

 

Om jag inte missminner mig, så hade du inte ätit ärtsoppa innan Lynn tjatade på dig för ett par år sedan att prova, och jag missminner mig mig sällan... :thumbsup:

Och morfar din gjorde säkert underbar ärtsoppa!

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte missminner mig, så hade du inte ätit ärtsoppa innan Lynn tjatade på dig för ett par år sedan att prova, och jag missminner mig mig sällan... :thumbsup:

Och morfar din gjorde säkert underbar ärtsoppa!

 

Mvh. borje222

Du missminner dig inte för 5 öre. Du har så rätt så.. Å herregud vad ärtsoppa jag käkat sen dess. Nästan varje torsdag om jag sladdar förbi en vettig resturang. Problemet med svenska vägkrogar brukar inte vara ärtsoppan utan pannkakorna som är hårda som knäckebröd.. =)

 

Edit: Käkade ärtsoppa för första gången i slutet av okt förra året strax innan jag for till Thailand så ganska precis 11 månadersen =)

Ändrades av J666
Link to comment
Dela på andra sajter

Du missminner dig inte för 5 öre. Du har så rätt så.. Å herregud vad ärtsoppa jag käkat sen dess. Nästan varje torsdag om jag sladdar förbi en vettig resturang. Problemet med svenska vägkrogar brukar inte vara ärtsoppan utan pannkakorna som är hårda som knäckebröd.. =)

 

Edit: Käkade ärtsoppa för första gången i slutet av okt förra året strax innan jag for till Thailand så ganska precis 11 månadersen =)

 

Jo, jag har en, ibland en sjuklig åkomma, jag visste nog på vilket datum, (näst intill..).

Prova på att ha denna insikt, när man ska prata med chefer...   ja chefen...du har rätt chefen...Man idi*tförklarar en hel del...

Och ärtsoppa är gott!

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ligger detta ställe`?

Soi 9 (tror jag) från Pattaya Klang. Kommer du nerifrån på Klangen så är det sista soien på höger sida innan du kommer till 3:e gatan.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte missminner mig, så hade du inte ätit ärtsoppa innan Lynn tjatade på dig för ett par år sedan att prova, och jag missminner mig mig sällan... :thumbsup:

Och morfar din gjorde säkert underbar ärtsoppa!

 

Mvh. borje222

 

 

 

Konstigt, för Lynn gillar inte ärtsoppa, hur kan hon då rekommendera reservsonen att käka detta :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt, för Lynn gillar inte ärtsoppa, hur kan hon då rekommendera reservsonen att käka detta :crazy:

Jag tror faktiskt det var towe som rekommenderade det när jag tänker efter :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Soi 9 (tror jag) från Pattaya Klang. Kommer du nerifrån på Klangen så är det sista soien på höger sida innan du kommer till 3:e gatan.

 

Fritz..

Fel att det är sista soi innan 3:e minst 1 eller 2 soier efter.

Bor du inte i byn?

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Soi 9 (tror jag) från Pattaya Klang. Kommer du nerifrån på Klangen så är det sista soien på höger sida innan du kommer till 3:e gatan.

 

Fritz..

2 soier före sai sam  blir  det  för tar du näst sista kommer du in på soi pingpong där skrapis hade sitt förra ställe , men soi 9 är rätt ca 100 m in på soien vänster sida ,går inte att missa

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

post-3485-0-31073500-1379234244.jpg

post-3485-0-31073500-1379234244.jpg

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ligger detta ställe`?

Lions Pub & Restaurant - http://4sq.com/18ZjTdd

TH

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...