thaipeter Inlagd Juni 28, 2008 Dela Inlagd Juni 28, 2008 precis nu när man tagit några öl så börjar vädret på att lätta upp.så man missade att ta bågen på en tur :furious2: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 28, 2008 Dela Inlagd Juni 28, 2008 Quote precis nu när man tagit några öl så börjar vädret på att lätta upp.så man missade att ta bågen på en tur :furious2: Ja, det börjar klarna upp för regn nu.. Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 28, 2008 Dela Inlagd Juni 28, 2008 Fyllan börja klarna mer och mer för varje glas... eller var det dimman som blev tätare och tätare? :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd Juni 28, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2008 Quote Fyllan börja klarna mer och mer för varje glas... eller var det dimman som blev tätare och tätare? :/vete faen wUThai men jag mår bara bättre o bättre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 28, 2008 Dela Inlagd Juni 28, 2008 Samma här börjar att flyta på lite mera :rolleyes3: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 28, 2008 Dela Inlagd Juni 28, 2008 Peter, jag ser att du har ett hus i, nakhon pathom. Kan du inte skicka upp lite bilder på det? Hade varit uppskattat. Skål på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaipeter Inlagd Juni 28, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2008 Quote Peter, jag ser att du har ett hus i, nakhon pathom. Kan du inte skicka upp lite bilder på det? Hade varit uppskattat. Skål på dig! kan jag väl kanske uppbringa skål wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 28, 2008 Dela Inlagd Juni 28, 2008 Skål på dig, Changbroder! Och jag ser fram emot bilderna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 29, 2008 Dela Inlagd Juni 29, 2008 Nääääääääää, den godaste är ju Shingha :21: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juni 30, 2008 Dela Inlagd Juni 30, 2008 Det håller jag med om Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.