Jump to content
IGNORERAD

Konto för brännskadade Pop


leifen

Recommended Posts

Ursäkta en som inte är med riktigt men vem är Pop ?

Som jag redan påpekat tidigare, varför inte posta länken till historien i trådstarten...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 375
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ellim63

    59

  • leifen

    58

  • Drivern

    29

  • Minne00

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Som jag redan påpekat tidigare, varför inte posta länken till historien i trådstarten...

Eller ännu bättre klippa in berättelsen i denna tråd.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt att se alla dessa MPR:ares välvilja till att ge detta stackars barn en chans till ett bättre liv  :ok: All heder till er

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte haft någon kontakt på flera dagar, då jag kommer hem rätt sent vissa dagar.

Skulle det vara något viktigt skulle det kommit fram, så jag känner mig lugn och känner på mig att allt är bra i Korat.

Nu är det viktiga att fokusera på framtiden och lägga historien till arkivet.

Alla mår sämre av att påminnas det hemska som hänt, och speciellt för Naree och Pop.

Den hjälp som påbörjats är mycket stort i deras liv och bringar just nu bara glädje och framtidstro.

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Glädje och framtidstro,är något som ett barn har rätt till.Hoppas verkligen att det lilla livet ser ljuset i tunneln.Många bamsekramar till Pop från fam.B747. :thumbsup:  :thumbsup:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag fått veta att det skall gå bra med skolan i närheten av där Pop bor.

Avgifter och allt annat ordnades i söndags. Beställda mediciner och hudkrämer har kommit.

Hittills har Naree utlägg på 19.995bath. Alla kvitton sparas och alla utgifter kommer att bokföras.

I mitten av mars kommer Naree och Pop tillsammans med någon släkting att åka till Bkk, för att träffa någon läkare.

Undersökningen kommer nog att ta 2 dagar, så det blir övernattning för alla. Skönt att någon finns till hands och hjälper till att sitta med Pop i väntrummen, så Naree får tid att ordna med alla dokument som krävs i flera olika kontor på olika våningar.

Visst ser vi ett ljus i tunneln numera och det är MPR som är energikällan för Pop och Naree i första hand men även för mig.

Nu hoppas man på en långsiktighet, för Pop kommer att kräva många år av sjukvård.

 

Jag hoppas att löningsdagen den 25:e, som är idag ger resultat.

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Efter att ha levt snålt på lånade pengar sista 2 veckorna så har jag nu fått lön och skulle göra en överföring. Har swedbank/sparbank och då krävs det tydligen att jag lägger till ett mottagarnamn för att kunna överföra ??? Kan någon pm:a det?

Link to comment
Dela på andra sajter

det har ramlat in flera bidrag just i dag :14:  sen finns det ju folk som får lön 26 eller 27 också...hursomhelst finns det plats på kontot för fler bidrag :crazy:

ska i dagarna göra en överföring till Driverns nyöppnade konto för lille Pop.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att ha levt snålt på lånade pengar sista 2 veckorna så har jag nu fått lön och skulle göra en överföring. Har swedbank/sparbank och då krävs det tydligen att jag lägger till ett mottagarnamn för att kunna överföra ??? Kan någon pm:a det?
PMa Ellim63

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att ha levt snålt på lånade pengar sista 2 veckorna så har jag nu fått lön och skulle göra en överföring. Har swedbank/sparbank och då krävs det tydligen att jag lägger till ett mottagarnamn för att kunna överföra ??? Kan någon pm:a det?

Hej

 

Jag skrev  Ellmi

 

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att ha levt snålt på lånade pengar sista 2 veckorna så har jag nu fått lön och skulle göra en överföring. Har swedbank/sparbank och då krävs det tydligen att jag lägger till ett mottagarnamn för att kunna överföra ??? Kan någon pm:a det?

Jag skrev "Till Pop" och det godtogs.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Jag skrev "Till Pop" och det godtogs.

Mvh

Amja

 

Jag testade det och det funkade :thumbsup:

 

Men vad är det för mening med att kräva mottagarnamn när man kan skriva vad som helst ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag testade det och det funkade :thumbsup:

 

Men vad är det för mening med att kräva mottagarnamn när man kan skriva vad som helst ???

o pengar har det kommit in också! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag testade det och det funkade :thumbsup:

 

Men vad är det för mening med att kräva mottagarnamn när man kan skriva vad som helst ???

Skriv inte Adolf H bara!

Själv har jag lite restskatt som skall in 12/3 men sedan så kommer man nog till skott med en liten slant (i jämförelse med restaskatten på nästan 50,000.-)!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag testade det och det funkade

 

Men vad är det för mening med att kräva mottagarnamn när man kan skriva vad som helst ???

I datorernas värld måste alla fält ifyllas ??? förstår du väl :thumbsup:

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
I datorernas värld måste alla fält ifyllas ??? förstår du väl :thumbsup:

 

Leif

 

Jo, men onödigt av swedbank att kräva det när man tydligen kan skriva vad som helst.. Jaja, nu vet jag till nästa gång att det inte är så viktigt med mottagarnamnet :)

Link to comment
Dela på andra sajter

o pengar har det kommit in också! :thumbsup:

såg just att det var mitt ettusende inlägg, det får vi fira..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

med en ramlösa!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänligen men bestämt tala om kontonummret för pop burrabus är med satans ungdjävlar förstöra sina liv

Kolla inlägg nr 1

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...