Jump to content
IGNORERAD

Konto för brännskadade Pop


leifen

Recommended Posts

  • Svar 375
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ellim63

    59

  • leifen

    58

  • Drivern

    29

  • Minne00

    20

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Även våran familj skickar en slant vi kommer att göra det lite då och då framöver  :wink:

 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller...

Link to comment
Dela på andra sajter

Min första insättning kan väl verka lite mager och dessutom har den inte kommit än.

Men det kommer 100 kronor den 28 och sedan varje månad så länge jag lever.

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste man skriva att man ska ge eller har givit?    Isåfall blir det inget från mig...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste man skriva att man ska ge eller har givit?    Isåfall blir det inget från mig...

Viktigaste är att pengar kommer in på kontot, än i denna tråd.

Anonymt går bra eller med nick..

Man måste inte skriva att man skall ge eller har givit   :y16: men  inte förbjudet.

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Men mannen inte behöver du skämmas för det.Jag kan säga dig att anledningen till att jag

har månatlig överföring är att jag är rätt säker på att jag skulle komma att glömma

stackars pop om ett eller två år.Jag har en hundring till pop och en hundring till

unicef och det tycker jag att jag har råd med men det är ingenting som jag är

speciellt stolt över.Dessutom var största anledningen till mitt inlägg att

mitt bidrag inte kommit in ännu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า
Måste man skriva att man ska ge eller har givit?    Isåfall blir det inget från mig...

 

favre%20queen.jpg

 

 

 

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skriva eller inte skriva? That´s the question!

Om ingen skriver något i den här tråden så kommer den ju att förvinna ner i det förflutna.

Det är väl bra om tråden hålls levande tycker jag.

 

För min egen del hade jag ju missat den första tråden med själva berättelsen när jag fick syn på den här.

När jag läste igenom den sedan så börjar man ju nästa gråta. För mig var det självklart att jag skulle bidra men det blev inget av just då.

I dag dök ju den här tråden upp igen och nu passade det bättre att hala fram bankdosan.

 

Så bara för att någon skrev i tråden i dag ramlar det in mer välbehövliga pangar till den stackars flickan.

 

Sedan hoppas jag på att få förmånen att träffa Leifen i framtiden eftersom vi båda håller till i Korat ibland.

 

Fast det vore nog bra om det som skrivs i den här tråden handlar om ämnet så det inte spårar ur.

Ändrades av Stickan

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis och jag grät floder.Även om jag gråter väldigt lätt efter min stroke så var det i detta fall väldigt sorgligt.

Men går det inte att få tråden klistrad på nåt sätt,så att man blir påmind då och då

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis och jag grät floder.Även om jag gråter väldigt lätt efter min stroke så var det i detta fall väldigt sorgligt.

Men går det inte att få tråden klistrad på nåt sätt,så att man blir påmind då och då

Tråden är nu klistrad.

För ljugaren är ljugandet en konst men för lögnaren är det ingen konst att ljuga

Link to comment
Dela på andra sajter

dessa medlemmar har hittills skänkt pengar till lille Pop. :thumbsup:

 

Leifen

 

trajja

 

Fritz

 

Frisk

 

Bästitest

 

FANTASY

 

Skalis

 

Losforever

 

Prutten

 

Tumordoc

 

Reka

 

Sweeex

 

Måne

 

Stefan5300

 

Bigboss

 

Dinkel

 

Stray dog

 

Håkan s

 

Putte45

 

Moo daeng

 

ellim63

 

Kenneth4618

 

Pop b

 

Matthew

 

Happyharry

 

Foreverbubbles

 

Pigge01

 

B747

 

Thongniam

 

Wermland

 

Nicebeaver

 

Tetra

 

Hua-Hin

 

                                       Har fyllt på listan, nu finns det 16755 kronor på kontot!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Rapporten från Naree och Korat säger att Pop klarade testerna och kommer att få börja skolan där.

Däremot för hennes "kompis", gick det sämre. Vad det nu innebär? Annan skola?

"Direktor" skulle försöka fixa in även kompisen. En kamrat är viktig i början...Pengar?

Nu återstår praktiska saker som inköp av skolkläder, avgifter m.m., nästa söndag den 24 feb.

3 april verkar också vara viktig, för då skall mera pengar ut. Troligen nästa termins avgifter då jag tror sommarlovet börjar denna dag.

Skönt att det löser sig med skolan.

På onsdag kommer visst en försändelse med hudkrämer, som Naree beställt från Bangkok.

 

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skänkte en slant till Pop för att jag hoppades att hon ska bli som alla andra barn. Som vanligt blandade jag ihop vad jag skulle skriva. Bidraget var från Fam Khonken -. Huvudsaken att ni fick pengarna. Så hoppas vi på ett lyckligt slut. Och någon gång i framtiden få träffa familjen. Kanske vid en träff i Udonthani.

Link to comment
Dela på andra sajter

Flyttade denna tråd till forumdelen om sjukvård och hälsa.

Den är fortfarande klistrad och hittas längst upp i den forumdelen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyfter tråden så att nya kan få info om detta tragiska som hände.

Men numera glädjande, för nu hjälps många åt att vända på detta till något väldigt fint.

 

Skall kolla av det thailänska bank-kontot som tecknades under morgondagen,kontonumret står i min signatur.  

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt sjukt att det finns barn som råkar ut för såna här saker.Var det den här flickan dom visade på nyheterna igår? Jag hann inte se hela inslaget och fatta inte allt dom sa,men det verkade vara om en flicka som två unga hade brännt. Man fick se lite av hennes skador och dom visade bild på dom två som skadat henne. Kanske inte samma händelse,men hemsk att sånna saker sker.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nu kört bankboken i uppdateringsmaskinen och det fanns inget att uppdatera,behållningen var startkapitalet jag satte in, så om någon har gjort en insättning har den inte reggats ännu. 

Link to comment
Dela på andra sajter

dessa medlemmar har hittills skänkt pengar till lille Pop. :thumbsup:

 

Leifen

 

trajja

 

Fritz

 

Frisk

 

Bästitest

 

FANTASY

 

Skalis

 

Losforever

 

Prutten

 

Tumordoc

 

Reka

 

Sweeex

 

Måne

 

Stefan5300

 

Bigboss

 

Dinkel

 

Stray dog

 

Håkan s

 

Putte45

 

Moo daeng

 

ellim63 x 2

 

Kenneth4618

 

Pop b

 

Matthew

 

Happyharry

 

Foreverbubbles

 

Pigge01

 

B747

 

Thongniam

 

Wermland

 

Nicebeaver

 

Tetra

 

Hua-Hin

 

Troll

 

Stickan

 

Pasak

 

M9325

 

                      Har fyllt på listan, nu finns det 18705kr på kontot!! :thumbsup:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Och på måndag kommer lönen igen :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Och på måndag kommer lönen igen :thumbsup:

Samma här, och jag hoppas många med mig.

Knappade in stående 50kr/mån idag, inte så mycket, men jag hoppas många hoppar på!

Många bäckar små......

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt sjukt att det finns barn som råkar ut för såna här saker.Var det den här flickan dom visade på nyheterna igår? Jag hann inte se hela inslaget och fatta inte allt dom sa,men det verkade vara om en flicka som två unga hade brännt. Man fick se lite av hennes skador och dom visade bild på dom två som skadat henne. Kanske inte samma händelse,men hemsk att sånna saker sker.
Jag har nu sett ett nytt inslag om flickan och det är inte samma flicka,den dom prata om på nyheterna hade blivit skållad med kokande vatten.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...