Jump to content
IGNORERAD

Siri Hotel Korat


biker

Recommended Posts

Hej

 

Är det några här på forumet som bott på Siri Hotel i Korat på senare tid?

Själv var jag där 2008-09. Som jag minns det, så var det ett ganska

billigt, men dock ok hotell. Gav 500baht/natt för dubbelrum då.

Har för mig att en Karaoke-bar då precis hade öppnat i lokalen bredvid, kanske i

hotellets regi, vet ej.

Så min fråga är, om Siri hotell fortfarande kan anses som ett bra alternativ

för boende i Korat?

 

Mvh

/biker

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Är det några här på forumet som bott på Siri Hotel i Korat på senare tid?

Själv var jag där 2008-09. Som jag minns det, så var det ett ganska

billigt, men dock ok hotell. Gav 500baht/natt för dubbelrum då.

Har för mig att en Karaoke-bar då precis hade öppnat i lokalen bredvid, kanske i

hotellets regi, vet ej.

Så min fråga är, om Siri hotell fortfarande kan anses som ett bra alternativ

för boende i Korat?

 

Mvh

/biker

2011 var det helt ok. Ev. lite loppbiten men inte säker. Restaurangen var kanon men karaokebaren fick jag inte besöka för frugan. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar du vara i Korat så bör du gå med i Koratforumet också.Där finns många Koraträvar.!

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Jag och Tuk kom just hem från Korat, (7/2) vi låg på Siri och bokade via AGODA, ca: 510 BHT

I receptionen på hotellet säger skylten 590BHT

 

Helt OK, enda aber var att i vår toa fanns inget duschdraperi så toa blev helvåt vid duschning

 

Mvh

//Thure

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bodde två nätter på Siri januari 2013, och det var helt OK för min del. Minns inte exakt vad jag betalade, men antagligen THB 590 per natt eftersom jag inte bokat i förväg.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Siri Hotel är populärt bland återkommande besökare till Korat. Har några amerikanska o engelska kompisar som alltid väljer Siri när de besöker Korat.

 

Jag bor i Korat själv så jag har aldrig bott där själv utan går på andras rekommendationer.

 

Koratforumet som B747 skrev om hittar du på http://korat.forum24.se/

 

Mvh

BBJ

:wai:

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bokat där 12/4 så det blir lite Song Kran firande i Korat, kan lämna rapport efter det... men du kanske redan varit där då ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bokat där 12/4 så det blir lite Song Kran firande i Korat, kan lämna rapport efter det... men du kanske redan varit där då ?

 

Hej

 

Jo, jag är i Korat i mars. Får tacka för inläggen i tråden. Verkar som att de som bott på Siri är nöjda.

 

Mvh

biker

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Guest jlh66

Hej,vi bodde på Siri 2nätter i Februari. Stället ligger ju bra och det är billigt. Men jag tyckte rummet va ganska litet,liten toa med dusch och även ganska liten och hård säng iaf tyckte jag det,men jag snurrar och bökar runt mycket i sömnen. En natt vakna jag av att huvudet låg på kanten av sängbordet.hehe. Men det är rent och restaurangen är helt okej.

 

Men sen flyttade vi lite norr om stan 80b med taxi från Siri. Det hotellet blev jag riktigt nöjd med. Vi fick ett stort rum för 750b och kocken som jobbar i deras restaurang visade sig vara riktigt jäkla bra. Jag fick göra egna beställningar vad jag ville äta och sen fixa han det nästa dag. Han gjorde bla riktigt god fisk mm. Det ligger även flera matställen på gatan utanför hotellet men med den kocken ville inte jag chansa på nått annat ställe,tyckte han va riktigt grym,tips till er som bor i krokarna är att åka o testa hans mat :thumbsup:

Här är en länk till hotellet http://www.booking.com/hotel/th/thanya-pura-boutique-resort.html?tab=1&origin=hp&error_url=%2Fhotel%2Fth%2Fthanya-pura-boutique-resort.sv.html%

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bodde två nätter på Siri i januari, och jag var nöjd. Wi-Fi fungerade bra, och i övrigt så vistades jag inte mycket på rummet. Så stort eller litet rum tänkte jag inte mycket på.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...