Jump to content
IGNORERAD

Tips på boende ev vecka i Patong (2 sovrum)


Guest bangkokkille

Recommended Posts

Guest bangkokkille

Ska vara "en vecka" och inte "ev vecka", vart fel.

Får besök av min dotter om ett par veckor, tänkte åka till Patong en vecka , någon som har tips på ett bra hotell (gärna med frukost) med 2 st sovrum för 3 vuxna till ett bra pris? med bra pris menar jag gärna under 3000 bath natten för 2 sovrum.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng
Ska vara "en vecka" och inte "ev vecka", vart fel. Får besök av min dotter om ett par veckor, tänkte åka till Patong en vecka , någon som har tips på ett bra hotell (gärna med frukost) med 2 st sovrum för 3 vuxna till ett bra pris? med bra pris menar jag gärna under 3000 bath natten för 2 sovrum.
Senast vi var på Patong så bodde vi på little Buddha Guesthouse vilket var riktigt billigt men då behöver ni 2 sovrum för rummen är små. Kanske kommer något bättre tips snart. Generellt brukar jag kolla mycket på tripadvisor.se. Som är riktigt bra för att hitta hotell. Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Tvin palm är ett mysigt hotell vid stranden.

Swimmingpool på taket med bastu gym massage mm.

Är ett par hundra mm från det värsta livet.

Det var 10 år sedan jag bodde där och då kostade det 1600b rum.

Patong kan dock ha förändrats sedan dess.

 

Glöm detta.

Googlade lite och det var helt förändrat område.

Royal Palm såg dock mysigt ut när jag googlade.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest bangkokkille

Vill gärna bo så man har ett mindre vardagsrum o 2 st sovrum men det är nog för mkt att begära för max 3000 bath per natt. Kanske man ska leta lgh utan frukost, tips på det någon?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog bäst att inte testa detta hotellet iallafall...

 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest bangkokkille

Bor nu på Baan Petcharat. Kanonhotell 1500 bath per rum och natt :)

/GSt

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Vet du om dom har någon hemsida?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skalisไอ้หนุ่มกระดองเต่า

4091204160.jpg

 

http://www.blocket.se/stockholm?q=Residence+Kalim&cg=0&w=3&st=u&ca=11&is=1&l=0&md=th

 

Här bodde vi en vecka nyligen hos vänner.

Hela Patong är en byggarbetsplats och stinker skit  :fan1:

 

 

// Skalis

Facts do not cease to exist because they are ignored.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor nu på Baan Petcharat. Kanonhotell 1500 bath per rum och natt :)

/GSt

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Vet du om dom har någon hemsida?

Tyvärr ingen hemsida. Hotellet är nytt och fräscht med sängar anpassade för falanger. Stor fräsch pool om det är intressant och inte alltför långt från stranden. Bokade först tre nätter här, men ökade med fyra till. Finns ju billigare, men är verkligen ett toppenhotell.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Bor nu på Baan Petcharat. Kanonhotell 1500 bath per rum och natt :)

/GSt

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Vart ligger hotellet? kommer du ihåg namnet på gatan ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har nu bokat baan petcharat ,frun ringde och bokade 1200 bath natten ville dom ha 31dec-7jan.

Kanske billigare för att det var thai som bokade ?brukar ju annars vara dyrare runt nyår.

Det hotel vi brukar bo på var redan fullbokat och detta ligger bara ett par hundra meter upp på gatan,så det blir nog bra.

Tack för tipset

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vara "en vecka" och inte "ev vecka", vart fel.

Får besök av min dotter om ett par veckor, tänkte åka till Patong en vecka , någon som har tips på ett bra hotell (gärna med frukost) med 2 st sovrum för 3 vuxna till ett bra pris? med bra pris menar jag gärna under 3000 bath natten för 2 sovrum.

Skippa Patong och åk till Koh Lak istället, där kan du ju alltid bo på på Scandinavian Corner.lite lustig prick kanske som driver det stället, men säkert rätt hygglig, skulle tro att det är betydligt trevligare där än att trängas med alla charternissar på Phuket!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...