Jump to content
IGNORERAD

Ni som kan något om motorcyklar


stefan5300

Recommended Posts

He he ,,många experter,,,va fan köp skitet :crazy: o fixa till den som en guldklimp ,,,Med hjälp av Forden..E man sugen på första intrycket så e det något man vill ha, losa  några tusingar upp eller ner , är ju upp till köparen ,,,vem har inte gjort bra eller dåliga köp,,,ha råd köp 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stefan5300

    12

  • Soengsang

    5

  • Nerike

    4

  • Nicholas

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Köp en skruv sen bygger "experten" resten precis som du vill ha det med eller utan skruven. 

Hmm ,,gäller ju o skruva  alla lösa skruvar på plats med,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Ursäkta frågan men tyvärr så verkar den befogad!

 

Är du så JÄVLA KORKAD så du inte fattar att det är 50 000:-THB som avses? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ???? ????

 

Jaha nu är man korkad åsså, hörrö snickarn det var du som skrev 50 tum å inte jag, nuförtiden har man gått ifrån tumskalan å övergått till mm å centimeter

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Jag hade lagt 50" för en fungerande hoj, det som skiljer är ca 3 000SEK inte mycket som behöver strula innan det är uppätet.

 

 

 

 

 

Du Fååååååååååååååårrrrrrrrrrdeeeeeeeeeeeeeeeen, med god vilja kan allt missförstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Du Fååååååååååååååårrrrrrrrrrdeeeeeeeeeeeeeeeen, med god vilja kan allt missförstås.

 

Japp så sant så

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske det här hade varit nåt för dej Stefan...

 

IMG_0140_zpsc79047b8.jpg

 

Vad ere för en jäkla dåre som lämnar grejjerna så här??

Om ni kollar noga så ser man att tom. hjälmen hänger på stötdämparen..

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske det här hade varit nåt för dej Stefan...

 

IMG_0140_zpsc79047b8.jpg

 

Vad ere för en jäkla dåre som lämnar grejjerna så här??

Om ni kollar noga så ser man att tom. hjälmen hänger på stötdämparen..

 

Soppatorsk på väg till ARN fvb till Thailand och då hade jag också lämnat skiten där.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Soppatorsk på väg till ARN fvb till Thailand och då hade jag också lämnat skiten där.

Vissa mc-innehavare hamnar i lagens långa arm och den armen skiter i om du tar hand om din hoj eller inte,inte vårt ansvar brukar svaret lyda  :police:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur har det gått stefan?? Vart köpet av eller??

 

Har inte varit där sen i Måndags, åker dit på Måndag eller Tisdag igen och ger dom ett bud, man får ju inte visa för stort intresse, man måste vela lite fram och tillbaka.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Vissa mc-innehavare hamnar i lagens långa arm och den armen skiter i om du tar hand om din hoj eller inte,inte vårt ansvar brukar svaret lyda  :police:

 

Det har de väl rätt i?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Suport your local obygdsknutte. 

 

Nu behöver du inte sitta å inte ha nåt att göra längre, snart sitter du väl som jag - med motorn på köksbordet å en pilsner bredvid.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Suport your local obygdsknutte. 

 

Nu behöver du inte sitta å inte ha nåt att göra längre, snart sitter du väl som jag - med motorn på köksbordet å en pilsner bredvid.

 

Det maskinella och det mesta av elarbetet lämnar jag bort men mycket annat pillar jag med själv.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Guest Forden34

28 000 är helt rätt tycker jag

Säg till om du ska ha nå grejor så kan jag höra med Mr Moo i Surin om han kan skaka fram nått åt dig

Link to comment
Dela på andra sajter

28 000 är helt rätt tycker jag

Säg till om du ska ha nå grejor så kan jag höra med Mr Moo i Surin om han kan skaka fram nått åt dig

 

Tackar, ska tänka på det.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer ett förslag på soppatank.......ingen mätare behövs

734924_10152568473770338_13997357_n.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Här kommer ett förslag på soppatank.......ingen mätare behövs

734924_10152568473770338_13997357_n.jpg

 

Där skulle man kunna ha några guldfiskar!  fast vetefan hurlänge dom överlever...  :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Här kommer ett förslag på soppatank.......ingen mätare behövs

734924_10152568473770338_13997357_n.jpg

 

Klart häftig!!

Undras vad SBP hade sagt om den???????????????????

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart häftig!!

Undras vad SBP hade sagt om den? ???? ???? ???? ??????

skulle nog knappast vara rekomendabel? glas eller plast så spricker den om man går omkul med en bensinbrand som följd.

Men snyggt var det i alla fall! :14:

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
skulle nog knappast vara rekomendabel? glas eller plast så spricker den om man går omkul med en bensinbrand som följd.

Men snyggt var det i alla fall! :14:

 

Det finns plast som är helt okrossbar, frågan är om den tåler bensin och etanol.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns plast som är helt okrossbar, frågan är om den tåler bensin och etanol.

Nu är ju inte jag någon expert på det området. Men dom plastsorter som kommer ifråga t.ex lexan? lär nog knappast fungera med bensin. Då bensinen skule förstöra plasten relativt fort.

Och dessa vadjag vet är i alla fal inte okrossbara. Fördelen med metall är ju att den bucklar sig istälet för att spricka.

Finns nog ingen plast som har dessa egenskaper?

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är ju inte jag någon expert på det området. Men dom plastsorter som kommer ifråga t.ex lexan? lär nog knappast fungera med bensin. Då bensinen skule förstöra plasten relativt fort.

Och dessa vadjag vet är i alla fal inte okrossbara. Fördelen med metall är ju att den bucklar sig istälet för att spricka.

Finns nog ingen plast som har dessa egenskaper?

Prova med Makrolan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Nu är ju inte jag någon expert på det området. Men dom plastsorter som kommer ifråga t.ex lexan? lär nog knappast fungera med bensin. Då bensinen skule förstöra plasten relativt fort.

Och dessa vadjag vet är i alla fal inte okrossbara. Fördelen med metall är ju att den bucklar sig istälet för att spricka.

Finns nog ingen plast som har dessa egenskaper?

 

Finns massor med plast som tål bränsle, men vet inte om det finns transparent/klar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...