Jump to content
IGNORERAD

Hua Hin hotell: Dusit Thani eller Imperial?


Clash

Recommended Posts

Någon som bott på Dusit Thani eller Imperial Beach resport?

 

Som jag förstår det ligger Imperial bättre till, men Dusit är bättre på allt annat.

 

(Vet att ditt finns andra och bättre alternativ, men det är just mellan dessa två man har att välja på om man ska betala med Thai Airways mil).

Link to comment
Dela på andra sajter

Har bott på Dusit Thani och det var ett riktigt bra hotell men som sagt ligger det lite off. De hade dock en shuttle service in till stan flera ggr om dan.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Någon som bott på Dusit Thani eller Imperial Beach resport?

Som jag förstår det ligger Imperial bättre till, men Dusit är bättre på allt annat.

(Vet att ditt finns andra och bättre alternativ, men det är just mellan dessa två man har att välja på om man ska betala med Thai Airways mil).

Hej.

Har bott på båda och Dusit vinner med hästlängder.

Imperial är slitet och har ingen jaccuzzi tex.

Nu har vi bil så läget är inte så stor faktor men båda ligger ju utanför själva Hua Hin.

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bodde på ett mysigt Guest House inne i centrala Hua.  Jings Guest house heter stället. Rekomenderas varmt. Om/ När jag åker dit igen så blir det samma ställe. //Gustav

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Jag bodde på ett mysigt Guest House inne i centrala Hua.  Jings Guest house heter stället. Rekomenderas varmt. Om/ När jag åker dit igen så blir det samma ställe. //Gustav

 

Kostar?

Har du hemsida eller tele till stället?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kostar?

Har du hemsida eller tele till stället?

Google är bra ibland  :crazy: se länken nedan...

http://www.jings.in.th/

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

 

Har bara bott på Dusit Thani och ska erkänna att jag blev lite besviken på rummet. De gemensamma utrymmena var minst sagt påkostade men rummet hade inte alls samma nivå.

 

/Krister

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...