Jump to content

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

kasetavon

Nightlife i Hua Hin

Recommended Posts

kasetavon

Tjenare!

Kommer att vara minst 1v i Hua Hin, och undrar över deras kvällsnöjen.

Barer resturanger öppettider.kom med tips Ni som varit, är eller bor i Hua Hin.

Mvh kasetavon

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
John Khonken

Nattlivet enligt mig är inget att hurra för. Bra resturanger med god mat. Men allt var dött runt 11. Fanns en gata med lite bus.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy

Första kvällen jag var i Huahin hoppade jag in i en Tuktuk och sa åt föraren att köra till bargatan.

han tittade lite på mej och försökte förklara nånting pekade å så, jag fatta inget...

Så han körde, 100meter från mitt hotell, sen sa han "Bar" och fick 40 bath för besväret.

Bodde i ett stort hotell på samma gata som posten, rätt nära havet, om man står på den gatan så är det vänster sen höger efter 100 meter så är man där jag blev avsläppt...

Med reservation för att jag inte vart i Huahin de senaste 8 åren, så var det rätt trevligt och tillräckligt med damer för att skrämma skiten ur min bror och 66åriga far.

MVH Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
John Khonken

Tommy samma gata för mig. Tror det var till vänster om sofitel.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
mrco

De flesta barerna i Hua Hin ligger på Soi Bintabaht, Soi Selakam och Poonsuk Road (se bifogad kartlänk). Soi Bintabaht ligger i närheten av Hilton hotell. Vid Hilton finns också en nattklubb dit många bartjejer går efter barerna har stängt (oftast 01.00) i närheten finns också ett par Thaidiscon och Karaokebarer som har öppet till minst kl. 05.00. Jag tror du kommer att ha trevligt!

Här är länken till Barkartan:   http://www.huahinafterdark.com/map.htm

// mrco

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy

City beach hotel, var det vi bodde på! (Tack google)

Rakt norrut från hotellet, sen höger ner mot havet ca 100-150 meter det står "Grappa" i korsningen på kartan som ni hittar här (city beach är nr 59 på kartan)

http://mappery.com/map-of/Hua-Hin-City-Map Karatn är från 2002, så den stämmer med min minnesbild, men mycket kan ha hänt sen dess.

MVH Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Tommy
De flesta barerna i Hua Hin ligger på Soi Bintabaht, Soi Selakam och Poonsuk Road (se bifogad kartlänk). Soi Bintabaht ligger i närheten av Hilton hotell. Vid Hilton finns också en nattklubb dit många bartjejer går efter barerna har stängt (oftast 01.00) i närheten finns också ett par Thaidiscon och Karaokebarer som har öppet till minst kl. 05.00. Jag tror du kommer att ha trevligt!

// mrco

Se där, som för 9år sedan då!

MVH Tommy

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Naam jai

ja nu mer stänger allt 20.00. ähhh skoja, allt finns men i mindre skala...t.o.m Lolitas finns där :thumbsup:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Fritz

Jag tycker att vi ligger lågt i denna tråd tills the one and only "Luke the Drifter" tittar in igen. Det inte han vet om Hua Hin är inte värt att veta. Han fixar guidade turer till både Hua Hins övre och undre värld, tro mig, jag vet :)

Fritz..

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
khun-petch

Jag är ju lite partisk kanske men hua-hin duger och om inte

så finns det nog bara Pattaya.

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
mrco
ja nu mer stänger allt 20.00. ähhh skoja, allt finns men i mindre skala...t.o.m Lolitas finns där :thumbsup:

Jag måste tyvärr komma med dåliga nyheter, Lolitas fanns där men las ner för ett par år sen.

// mrco

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
mangokid

Hilton kan ju va lite trevligt på kvällarna... :17:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
leifen

Den som inte hittar "nöjen" och underhållning I Hua Hin, bör stanna hemma.

Allt finns, om än inte lika mycket som i den andra fiskebyn tvärs över bukten

Leif

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Naam jai
Jag måste tyvärr komma med dåliga nyheter, Lolitas fanns där men las ner för ett par år sen.

// mrco

<å fy fan det var illa ...jaja man kan allt ha hyggligt mysigt där ändå :y16:

Dela detta inlägg

Länk till inlägget
Benjamas

Å blir ni inte nöjda med det som finns på strandsidan så

// mrco

Den där kartan visar bara en del av det roliga, finns nästan lika mycket till på andra sidan Petchakasem Rd..

Dela detta inlägg

Länk till inlägget

NYTT INNEHÅLL
Nytt Innehåll

Viktig information om sekretess och kakor

Sekretesspolicy