Jump to content
IGNORERAD

Nightlife i Hua Hin


kasetavon

Recommended Posts

Tjenare!

 

Kommer att vara minst 1v i Hua Hin, och undrar över deras kvällsnöjen.

 

Barer resturanger öppettider.kom med tips Ni som varit, är eller bor i Hua Hin.

 

 

 

Mvh kasetavon

Link to comment
Dela på andra sajter

Nattlivet enligt mig är inget att hurra för. Bra resturanger med god mat. Men allt var dött runt 11. Fanns en gata med lite bus.

Link to comment
Dela på andra sajter

Första kvällen jag var i Huahin hoppade jag in i en Tuktuk och sa åt föraren att köra till bargatan.

han tittade lite på mej och försökte förklara nånting pekade å så, jag fatta inget...

Så han körde, 100meter från mitt hotell, sen sa han "Bar" och fick 40 bath för besväret.

 

Bodde i ett stort hotell på samma gata som posten, rätt nära havet, om man står på den gatan så är det vänster sen höger efter 100 meter så är man där jag blev avsläppt...

Med reservation för att jag inte vart i Huahin de senaste 8 åren, så var det rätt trevligt och tillräckligt med damer för att skrämma skiten ur min bror och 66åriga far.

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

De flesta barerna i Hua Hin ligger på Soi Bintabaht, Soi Selakam och Poonsuk Road (se bifogad kartlänk). Soi Bintabaht ligger i närheten av Hilton hotell. Vid Hilton finns också en nattklubb dit många bartjejer går efter barerna har stängt (oftast 01.00) i närheten finns också ett par Thaidiscon och Karaokebarer som har öppet till minst kl. 05.00. Jag tror du kommer att ha trevligt!

 

Här är länken till Barkartan:   http://www.huahinafterdark.com/map.htm

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

City beach hotel, var det vi bodde på! (Tack google)

Rakt norrut från hotellet, sen höger ner mot havet ca 100-150 meter det står "Grappa" i korsningen på kartan som ni hittar här (city beach är nr 59 på kartan)

http://mappery.com/map-of/Hua-Hin-City-Map Karatn är från 2002, så den stämmer med min minnesbild, men mycket kan ha hänt sen dess.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

De flesta barerna i Hua Hin ligger på Soi Bintabaht, Soi Selakam och Poonsuk Road (se bifogad kartlänk). Soi Bintabaht ligger i närheten av Hilton hotell. Vid Hilton finns också en nattklubb dit många bartjejer går efter barerna har stängt (oftast 01.00) i närheten finns också ett par Thaidiscon och Karaokebarer som har öppet till minst kl. 05.00. Jag tror du kommer att ha trevligt!

 

Här är länken till Barkartan:   http://www.huahinafterdark.com/map.htm

 

// mrco

Se där, som för 9år sedan då!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker att vi ligger lågt i denna tråd tills the one and only "Luke the Drifter" tittar in igen. Det inte han vet om Hua Hin är inte värt att veta. Han fixar guidade turer till både Hua Hins övre och undre värld, tro mig, jag vet :)

 

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja nu mer stänger allt 20.00. ähhh skoja, allt finns men i mindre skala...t.o.m Lolitas finns där :thumbsup:

 

Jag måste tyvärr komma med dåliga nyheter, Lolitas fanns där men las ner för ett par år sen.

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Den som inte hittar "nöjen" och underhållning I Hua Hin, bör stanna hemma.

Allt finns, om än inte lika mycket som i den andra fiskebyn tvärs över bukten

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag måste tyvärr komma med dåliga nyheter, Lolitas fanns där men las ner för ett par år sen.

 

// mrco

<å fy fan det var illa ...jaja man kan allt ha hyggligt mysigt där ändå :y16:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Å blir ni inte nöjda med det som finns på strandsidan så

 

De flesta barerna i Hua Hin ligger på Soi Bintabaht, Soi Selakam och Poonsuk Road (se bifogad kartlänk). Soi Bintabaht ligger i närheten av Hilton hotell. Vid Hilton finns också en nattklubb dit många bartjejer går efter barerna har stängt (oftast 01.00) i närheten finns också ett par Thaidiscon och Karaokebarer som har öppet till minst kl. 05.00. Jag tror du kommer att ha trevligt!

 

Här är länken till Barkartan:   http://www.huahinafterdark.com/map.htm

 

// mrco

Den där kartan visar bara en del av det roliga, finns nästan lika mycket till på andra sidan Petchakasem Rd..

Link to comment
Dela på andra sajter

bangkokbusen
Jag måste tyvärr komma med dåliga nyheter, Lolitas fanns där men las ner för ett par år sen.

 

// mrco

Det var för dåligt sug efter kunder så därför las det ner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Det var för dåligt sug efter kunder så därför las det ner.

Ha ha det var ju dagens formulering! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Är ni säkra på att lolitas ej finns kvar i huahin?

Var en tjej på lolitas Pattaya som sa att hon jobbade där.

Erkki

Ändrades av erkki
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Är ni säkra på att lolitas ej finns kvar i huahin?

Var en tjej på lolitas Pattaya som sa att hon jobbade där.

Erkki

Man uppfattar saker olika när man är på fyllan  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Måne,

Förmodligen fattade jag fel...

Hon kanske hade något i munnen så det var svårt att höra ordentligt...

Puss

Erkki

Ändrades av erkki
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...