Jump to content
Bibben

Bästa TV serien nu

Recommended Posts

Soengsang

Ozark S3 ute på Netflix  nu, S1 var underbar, S2 ok...

45469114-9F7E-4F47-86F6-AB08EED804EE.jpeg.fc50ec30fcb15c80c6a0d02c29c2283d.jpeg

• Ge karma 4

Jed

West world 3 kan jag reckomendera.

• Ge karma 3

Herr Chang

Jag måste rekommendera serien Unorthodox på Netfix. Huvudpersonen Esty har växt upp med ortodox judisk släkt i New York, och hon blir innerligen trött på det och flyr till Berlin.Där öppnar sig många nya möjligheter!

Shira Haas som spelar Esty må vara lite kort i rocken, men hon uppvisar magnifik gestaltning. En mycket kompetent skådespelare. Jag har sett de första två avsnitten, och ska inom kort se resterande avsnitt 3 och 4 på Netflix.

Herr Chang har talat,

• Ge karma 3

Enis
5 timmar sedan, skrev Herr Chang:

Jag måste rekommendera serien Unorthodox på Netfix. Huvudpersonen Esty har växt upp med ortodox judisk släkt i New York, och hon blir innerligen trött på det och flyr till Berlin.Där öppnar sig många nya möjligheter!

Shira Haas som spelar Esty må vara lite kort i rocken, men hon uppvisar magnifik gestaltning. En mycket kompetent skådespelare. Jag har sett de första två avsnitten, och ska inom kort se resterande avsnitt 3 och 4 på Netflix.

Herr Chang har talat,

Ja den fick jag leta upp år mor och far efter en recension på kulturnyheterna... Mor och far gillade den skarp och rekade den åt mig med.

/ENis

Enis
On 2020-03-28 at 11:32, skrev Jed:

West world 3 kan jag reckomendera.

Jupp...

Och i s03e03 så fick man sig en liten aha... hur big data kan användas......men backa lite precis så används det ju redan .... av HR-avdelningar som är för lata .....

/Enis