Jump to content
IGNORERAD

Var ligger Action Street


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Jimmy 666

Det ligger på soi bua khao, långt åt "tokcom-hållet" så att säga. Helt dött och inget att ha.. Har vart där 4 gånger men alla gångerna har jag bara vänt på klacken igen... Inget folk, inga brudar, ingen Action

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Enligt kartan ser det ut som det som ett relativt nytt barområde på Soi Buakau rätt nedanför där jag bor. Har bara varit dit en gång med en polare från Sverige som hälsade på. Någon vinbar har jag inget minne av att jag såg men däremot fanns det mycket annat trevligt att vila ögonen på. :thumbsup:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit förbi ett par ggr, men det är mer eller mindre dött även nu mitt i värsta högsässongen, tror inte det här var en bra investering för dom som satsat pengar där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Jimmy 666
Ok då får man spana in området när man kommer ner

Ja gå förbi du, skaffa dig en egen uppfattning... Det är de bästa, men jag skulle bli förvånad om du blir speciellt långvarig. =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Ja gå förbi du, skaffa dig en egen uppfattning... Det är de bästa, men jag skulle bli förvånad om du blir speciellt långvarig. =)

 

 

Där det brukar finnas flytande mat brukar man bli långvarig då jag är rädd för att nyktra till när man ska gå mellan barerna

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Action Street igår kväll!  :rolleyes:

 

Lovelos

 

attachicon.gifAction Street.jpg

 

Det verkar vara nått för mig det dära

Tycker faktiskt om när det är lite lugnt

Eller så ska det vara ett jävla ÖÖÖÖÖÖÖS

 

Har du mer bilder??

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar vara nått för mig det dära

Tycker faktiskt om när det är lite lugnt

Eller så ska det vara ett jävla ÖÖÖÖÖÖÖS

 

Har du mer bilder??

Verkar vara ett perfekt ställe om man vill vara kung i baren och ringa i klockan utan att det kostar alltför mycket ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tog bara en bild när jag gick förbi, det var rätt så tidigt på kvällen ca 21:00 så inte så mycket "action" ännu!

En av barerna hade dock coyote-dansare uppe på bardisken.

 

Lovelos

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34
Verkar vara ett perfekt ställe om man vill vara kung i baren och ringa i klockan utan att det kostar alltför mycket :wink:

 

Fritz..

 

Kung i baren är jag ändå Fritz men det blir mer damer till mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...