Jump to content
IGNORERAD

varför thailand och thaitjej igen?


Neil

Recommended Posts

Quote

Har själv haft 2 förhållande med thaitjejer men eftersom man som falang förväntas hjälpa hela familjen med pengar gjorde jag slut, jag kommer enbart att ha bartjejer hädanefter.

Det är inte gratis med svensk tjej heller för den delen, villket är värre för dom tjänar ju i regel egna pengar!!

Sen swippe jag är inte 50 utan 43 men är redan gubbsjuk :party: varför betala för en ko när det finns kvigor?? :lol:

He he he. ;) Ja jag ser heller inget fel i att föredra en ung sexig kvinna framför en gammal kärring. Så jag klandrar inga "gubbar" som faller/väljer en ung tjej om de kan. Som sagt, skulle jag av någon anledning bli singel när jag är 50 så har jag svårt att tänka mig att jag skulle kunna falla för en jämnårig kärring om jag har möjligheten att bli tillsammans med en ung snygg tjej. Sen får väl omgivningen tycka vad de vill, ju mer de skulle störa sig desto roligare. :party:

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 75
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    9

  • Swippe

    7

  • broder tuk tuk

    5

  • Neil

    4

Mest aktiva i denna tråd

Swippe

Du verkar vara lite utseendefixerad. Personligen så har jag inte saknat erbjudanden från söta farangtöser de senaste åren men ändå har jag inte varit med en på 8 år. Har valt att lägga all min tid och alla mina pengar på Thailand. tycker att jag vinner mer på att vara med söta thaitjejer än med söta farangtjejer. så för mig är det inte utseendet eller unga tjejer som drar. (är i och för sig bara 34 år så det kanske förändras)

ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Swippe

Du verkar vara lite utseendefixerad. Personligen så har jag inte saknat erbjudanden från söta farangtöser de senaste åren men ändå har jag inte varit med en på 8 år. Har valt att lägga all min tid och alla mina pengar på Thailand. tycker att jag vinner mer på att vara med söta thaitjejer än med söta farangtjejer. så för mig är det inte utseendet eller unga tjejer som drar. (är i och för sig bara 34 år så det kanske förändras)

ha det

Neil

Ja jag skulle inte heller ha några problem med att få till det med en snygg farangtjej, erbjudanden saknas inte men nu har jag ju en söt Thaitjej som jag trivs ihop med. :party: Men jag inser ju att det kommer att bli mer eller mindre omöjligt att fixa en ung snygg farngtjej när jag är 50 om jag skulle bli singel då och jag har svårt att tänka mig att jag plötsligt skulle bli attraherad av en jämngammal kärring när jag vet att jag skulle kunna fixa en snygging nere i t ex Thailand. Så visst är jag utseendefixerad i såna fall men trivs jag ihop med min nuvarande tjej så kommer jag naturligtvis inte byta ut henne när hon börjar närma sig 50 för en yngre tjej.

Tror inte det är direkt ovanligt att en 50 årig man väljer den unga snygga 25 åringen framför den jämngammla kärringen om han kan välja. Nog för att det finns sexiga kärringar också, typ Lena Olin, men generellt sett så är nog gamla kärringar inte speciellt heta. Jag skulle helt enkelt ha betydligt lättare att bli kär i en ung snygg tjej framför en jämgammal kärring.  ;)

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

jag skulle kunna lätt kunna vara ihop med äldre tjejer än mig exp Lena P H. Harry Berry, Marry Carey...drömmen finns där :) Lucy Lui, listan är lång :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

Nu säger jag ju i o f s inte att det är pga pengarna man kan gångra sin förmåga med fem i Thailand men visst, det är helt klart en bidragande orsak eller snarare det man kan få för pengar, dvs trygghet, en ljus framtid för sig själv och sina framtida barn, bekymmerslöshet osv. Men man ska nog inte heller underskatta motivet med spänningen att gifta sig utländskt och flytta till ett annat land fullt av möjligheter och drömmar.

Vad gäller dom inre egenskaperna så tror jag nog att man även i det fallet kan gångra med fem. Finns det något folkslag som har charmigare tjejer än thailändarna?

Hær ær man enig med dom flesta som vanligt. Det kanske beror på hur man væljer att tolka alla inlægg??? :oh:

Som Kim skriver om pengar "bidragande orsak". Exactemente!!!

Pengar har ALDRIG (tror jag) varit en nackdel førutom dom gånger pengarna har varit før små och få.

Man minskar inte sina chanser i Sverige heller om man skulle ha mycket pengar på kontot och i tillægg en bra løn.

Nu ær jag ingen prenumerant av Thailændska kvinnor, har haft en och samma i 5 år.

Om det skulle bli en ny kvinna så kanske det blir en från Thailand. Men det kan lika gærna bli en från Sverige eller Norge.

Tror inte att det blir en från något annat land, jag har inga planer på att resa till Indonesien eller något annat land.

Summa summarum. Befinner man sig i Sverige 100% av tiden lær det bli en svenska. Om man befinner sig 100% av tiden i Mexico blir det nog en Mextjej!!!

Så, mycket beror nog på var man befinner sig och vad man gør på den platsen man befinner sig.

Har jobbat i Norge i ca 9 år och har aldrig haft en norska. Det beror just på att jag har jobbat och springer inte på krogen nær jag ær i Norge. Skulle jag ha før avsikt att træffa någon i Norge så kanske jag hade haft en Norska...

Link to comment
Dela på andra sajter

skulle vilja vara med en norske jente. Men jag är rädd att jag förstår mig inte riktig bra på norska  :lol::lol: De säger att norska jentor är mer trevligare än svenskar, mer omtänksam bla bla. Men klart frågan är vem du frågar. Om man skulle fråga folk i forum, en thaitjej eller en norske jente. Skull nästan alla vilja ha en thaitjej. Men jag skulle nog prova en norske jente. Då få man se till att språk kommunication fungera, annars kan det går som skidor utan valla. :party:

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

norskor e uppskrytt,

thai e bæst

Haha, tog det bara som ett overkligt exempel :intello:

Jack!

Det ær en førdel om man inte førstår dom :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja jag skulle inte heller ha några problem med att få till det med en snygg farangtjej, erbjudanden saknas inte men nu har jag ju en söt Thaitjej som jag trivs ihop med. :party: Men jag inser ju att det kommer att bli mer eller mindre omöjligt att fixa en ung snygg farngtjej när jag är 50 om jag skulle bli singel då och jag har svårt att tänka mig att jag plötsligt skulle bli attraherad av en jämngammal kärring när jag vet att jag skulle kunna fixa en snygging nere i t ex Thailand. Så visst är jag utseendefixerad i såna fall men trivs jag ihop med min nuvarande tjej så kommer jag naturligtvis inte byta ut henne när hon börjar närma sig 50 för en yngre tjej.

Tror inte det är direkt ovanligt att en 50 årig man väljer den unga snygga 25 åringen framför den jämngammla kärringen om han kan välja. Nog för att det finns sexiga kärringar också, typ Lena Olin, men generellt sett så är nog gamla kärringar inte speciellt heta. Jag skulle helt enkelt ha betydligt lättare att bli kär i en ung snygg tjej framför en jämgammal kärring.  ;)

Mvh Swippe

LOL!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, norska är väl inte så svårt att förstå.

Däremot har jag en viss motvilja mot tonerna i norska språket om ni förstår vad jag menar. Törs inte skriva här vad jag tänker när jag hör dessa toner...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Ja jag skulle inte heller ha några problem med att få till det med en snygg farangtjej, erbjudanden saknas inte men nu har jag ju en söt Thaitjej som jag trivs ihop med. :party: Men jag inser ju att det kommer att bli mer eller mindre omöjligt att fixa en ung snygg farngtjej när jag är 50 om jag skulle bli singel då och jag har svårt att tänka mig att jag plötsligt skulle bli attraherad av en jämngammal kärring när jag vet att jag skulle kunna fixa en snygging nere i t ex Thailand. Så visst är jag utseendefixerad i såna fall men trivs jag ihop med min nuvarande tjej så kommer jag naturligtvis inte byta ut henne när hon börjar närma sig 50 för en yngre tjej.

Tror inte det är direkt ovanligt att en 50 årig man väljer den unga snygga 25 åringen framför den jämngammla kärringen om han kan välja. Nog för att det finns sexiga kärringar också, typ Lena Olin, men generellt sett så är nog gamla kärringar inte speciellt heta. Jag skulle helt enkelt ha betydligt lättare att bli kär i en ung snygg tjej framför en jämgammal kärring.  ;)

Mvh Swippe

Ojda vilken charmor, inget fel pa sjalvfortoendet har inte. :lol:

Jag ar som sagts lite aldre an Du, nar jag va, hu sa gammal, 45, blev jag ihop med en 33 aring i manga ar sa ha hoppet uppe, Du kanske ocksa kan byta till en nyare arsmodell nar den gamla borjar rosta.

Det ar precis som med bilar vet Du, ska man ha en nyare arsmodell far man lagga lite emellan sa ordnar det sig.

En annan sak som Du ocksa teoriserar omkring ar aldern, borjar Du fa nan sorts kris redan? :na:

Det har oftast varit lattare om man ar nagot sa nar jamngamla i ett forhallande, typ Du och Din tjej, darfor ska Du se att nar Du blir vuxen kommer aven Du att uppskatta vuxna kvinnor. Nu blev det inte sa for mig, men for att aterknyta till Din fraga om varfor Thai igen sa for egen del skulle det enbart bero pa jag redan ar har i LOS.

Tror ocksa det ager sin riktighet i det som manga skriver om den naturliga skonhet och charm Thalandskor har, mycket med hjalp av det "inlarda" leendet, paverkar vart val av partner i den man det ar vi som valjer. Sen ar ju som bekant manniskan ett vanedjur, en gang Thai, alltid Thai. :crazy:

Hade

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Som Neil skriver så ligger det väl närmast till hands att man letar efter sin kärlek i Thailand om man bor i Thailand.

Och då ligger väl en thaitjej närmast till.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Som Neil skriver så ligger det väl närmast till hands att man letar efter sin kärlek i Thailand om man bor i Thailand.

Och då ligger väl en thaitjej närmast till.

BTT

Brilljant slutledning, Du letar saleds i Skane, inte kika runt hornet nu igen, aj aj, :lol:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

bra talat swippe i tråden.

Men jag måste nämna en sak. Jag har varit på en hel del thaifester och har aldrig sett så mycket fula män på ett och samma ställe.

Många thaitjejer verkar ta vilket skit som helst. inte bara fula utan verkligen sociala missfoster också.

Vill påstå att jag bara träffat ett fåtal normala män med thaitjej genom dessa 8 år jag haft thaifru.

Ps: jag är snygg smart och social..

Juan

Att märka ord är den dummes sätt att verka vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

bra talat swippe i tråden.

Men jag måste nämna en sak. Jag har varit på en hel del thaifester och har aldrig sett så mycket fula män på ett och samma ställe.

Många thaitjejer verkar ta vilket skit som helst. inte bara fula utan verkligen sociala missfoster också.

Vill påstå att jag bara träffat ett fåtal normala män med thaitjej genom dessa 8 år jag haft thaifru.

Ps: jag är snygg smart och social..

Tycker du ger sken av att vara lite antisocial. Ditt inlägg var ganska kul, kanske kan du ta över BTTs fallna mantel..

Link to comment
Dela på andra sajter

haha, touché Juan!

Här har vi kanske också en delförklaring till spelintresset hos många apropå en annan tråd. Fly hemmet och slå ihjäl tid...

Ps: Jag är charmig och easy for the eye ds

Alea Jacta Est

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

och alla dessa män som sitter hemma när tgf går på de stora thaifesterna. Finns massor som har psykiska och alkoholproblem här i göteborg, de klarar inte stora folkmassor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Quote

Hej

och alla dessa män som sitter hemma när tgf går på de stora thaifesterna. Finns massor som har psykiska och alkoholproblem här i göteborg, de klarar inte stora folkmassor.

I Göteborg ja :he: det förstår jag ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Juan!

Jag har tom sett ringaren i NotreDame liknande puckelryggar bli ompysslade och vårdade av snälla bartjejer i Pattaya.

Tycker faktiskt det är ganska fantastiskt och väldigt fint att även missfoster ska få känna sig älskade ibland.

Även om nu kärleken råkar vara köpt.

Men man kan ju sjunga vackert i skorrande strängar för det, som en viss värmländsk skald skaldar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Juan, ekonomi är ett mysterium. Så även kärleken :wai:

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

bra talat swippe i tråden.

Men jag måste nämna en sak. Jag har varit på en hel del thaifester och har aldrig sett så mycket fula män på ett och samma ställe.

Många thaitjejer verkar ta vilket skit som helst. inte bara fula utan verkligen sociala missfoster också.

Vill påstå att jag bara träffat ett fåtal normala män med thaitjej genom dessa 8 år jag haft thaifru.

Ps: jag är snygg smart och social..

Ha ha ha.. det var ord och inga visor det. :)

Själv tillhör jag den där fula skaran män med söt thaitjej, men är som tur är i alla fall socialt kompetent, speciellt gentemot tjejer, vilket lett till att jag, trots min fulhet, lyckats prata omkull ett icke oansenligt antal tjejer under en livstid. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...