Jump to content
IGNORERAD

Sunrise Beach Resort, Jomtien


Ojva

Recommended Posts

Är det någon som känner till Sunrise Beach Resort i Na Jomtien?

 

Verkar helt ok, dock känns läget som lite off. Är det lätt att få tag på transport in till Pattaya eller Jomtien? Om man nu bortser från hotellets egna...

Finns det något runt själva hotellet, alltså inom rimligt gångavstånd, så som restauranger, enklare affär, någon form av övrig shopping, massage etc?

 

Om någon bott där så skriv gärna lite mer utförligt om både hotell och omgivningar :)

 

Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som känner till Sunrise Beach Resort i Na Jomtien?

 

Verkar helt ok, dock känns läget som lite off. Är det lätt att få tag på transport in till Pattaya eller Jomtien? Om man nu bortser från hotellets egna...

Finns det något runt själva hotellet, alltså inom rimligt gångavstånd, så som restauranger, enklare affär, någon form av övrig shopping, massage etc?

 

Om någon bott där så skriv gärna lite mer utförligt om både hotell och omgivningar :)

 

Tack på förhand.

 

Känner inte till stället , men är det i Na Jomtien, så ligger det klart off om du vill ägna dig åt nattlivet i Pattis o Centrala Jompan.

In till civilisationen kommer du helt ok, men hemåt , framåt natten kan det bli både svårt o dyrt att hitta något vettigt!

Har du familj och barn finns det nog lika bra ställen närmare händelsernas centrum, men det överlåter jag till andra att svara på,

då jag alltid åkt ensam.

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som känner till Sunrise Beach Resort i Na Jomtien?

 

Verkar helt ok, dock känns läget som lite off. Är det lätt att få tag på transport in till Pattaya eller Jomtien? Om man nu bortser från hotellets egna...

Finns det något runt själva hotellet, alltså inom rimligt gångavstånd, så som restauranger, enklare affär, någon form av övrig shopping, massage etc?

 

Om någon bott där så skriv gärna lite mer utförligt om både hotell och omgivningar :)

 

Tack på förhand.

Känner till det mkt väl dock aldrig bott där pga avlägsna läget ,transport är nog inget problem men kostar ,finns ingen shopping eller restauranger mer än dom som är på området , tar ca15 min till jomtien och 20 min till Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...