Jump to content

Här är ditt hem

Naam kaeng

Recommended Posts

• Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Naam kaeng

42

• Enis

23

• Bananen

13

• hamnoi

8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tyckte att han lyckades få till det hyfsat ändå.      

Dags att flytta igen då till en fastighet bygg 1964 där våningarna högst upp byggdes för direktörer   Entre   nedre plan .... tre trappor upp eller en liten hissfä

Jag byggde om en dubbelgarderob som jag inte hade någon nytta av. Fick med detta bort TV och stereo från golvet. Ska nu dölja kablar och montera en glashylla bakom TVn.  

Posted Images

du som är i branschen, när tror du dom blir populära igen? (så man kan bli först med nåt) crazy.gif!

förhoppningvis aldrig ;) Vill du bli först med dem får du nog bygga en tidsmaskin... :)

• Fint 3

Hehe dalalampan tog frugan med sig in i boet

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1415819355.716787.jpg

Köksbordet och stolarna har jag fått överta i från mor och far.

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1415819404.431017.jpg

De är ca 40 år gamla, jag har gungat på stolen, min syster har gungat, min bror likaså

Sedan har frugans båda söner gungat några år och än gungar Pia.

attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1415819527.696987.jpg

Inte en tillstymmelse till gnek, gnissel och släpp på 40 år

Det är kvalitet de...

Att de inte passar i en stekarlägenhet är helt annan sak smiley.gif

Enis

Att det är bra kvalitet säger jag inget om! Själv byter jag oftast långt innan möblerna har nått den åldern att de borde gå sönder

Tycker att det verkar som det inte finns någon som har köpt sina furumöbler, alla har fått / ärvt dem eller så stod de i huset lägenheten när de flyttade in ;)

Bananen

Tyvärr insåg han inte sitt eget bästa, när han fick 3000 bath i förskott så stack han, trots att han visste att han hade många månaders jobb att utföra i lite annorlunda byggnad, man är väl för snål helt enkelt y13.gif

• Fint 1

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Bananen

Ett annat litet projekt, någon som kan gissa vad som är på gång?

post-3563-0-28493500-1415826295_thumb.jp

• Fint 7

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Bananen

Backjobb på den främmre raden

/Enis . symetriminister

Ja, helt perfekt blev det ju inte, men, är ganska nöjd ändå.

• Fint 2

Bananen

Tja Bananen,

Tyvärr var detta inte alls snyggt gjort..

Men en eloge att du försökte.

Puss i denna tråd,

Haha, det uteblivna svaret kom istället i denna tråd (utan citering), bra jobbat, men är inte direkt imponerad, ös lite mer i koppen nästa gång så känns det säkert bättre good.gif

• Fint 2

Haha, det uteblivna svaret kom istället i denna tråd (utan citering), bra jobbat, men är inte direkt imponerad, ös lite mer i koppen nästa gång så känns det säkert bättre :good:

Ok, jag provar igen...

Nä det är fortfarande fult.

Puss

Erkki

• Fint 1
Bananen

Skåp? Fönster? Hylla? Berätta!

Postar en bild till istället.

post-3563-0-59711700-1415898450_thumb.jp

• Fint 4

Bananen

En kolgrill med dörr ?

Hehe nej.

Ja, helt perfekt blev det ju inte, men, är ganska nöjd ändå.

Jag tyckte att det var jätteläckert helt annorlunda lite fel får man stå ut med..

FF

• Fint 1

www.easi.nu