Jump to content
IGNORERAD

HDR bilder


lellexp

Recommended Posts

Pattaya bilder av Jhonpat Pattaya message board , många fotografer gillar inte HDR bilder, men kan bli fina effekter.

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattaya bilder av Jhonpat Pattaya message board , många fotografer gillar inte HDR bilder, men kan bli fina effekter.

Jag gillar HDR bilder och dina var bra. Är det äkta eller simulerade HDR ?

Kan man lägg upp egna HDR bilder här ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

otroligt snygga.

Men vad är HDR.

Något underligt är det ju då det inte är naturligt.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fräckt, min kamera klarar att fota 60 bilder i sekunden så då behövs bara ett program i datorn då.

Vilket prog klarar det då, min kamera kar inte det i alla fall.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

En casio F1.

Jag tror inte det finns den funktionen, 

1200bilder i sekunden i slowmotion klarar den.

Men hdr har jag inte hört talas om.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

En casio F1.

Jag tror inte det finns den funktionen, 

1200bilder i sekunden i slowmotion klarar den.

Men hdr har jag inte hört talas om.

Stämmer nog, riktigt avancerad kamera, men HDR dök upp ett par år efter den kameran lanserades. Kan finnas bra programvaror? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för info om HDR.

Jag sökte och såg att Photomatix pro fixar HDR.

Det är på väg hem nu, det ska bli kul att testa:-)

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vissa av bilderna är nog bara tagna med en exponering. Sedan har dom kört en under och överexponering efteråt och gjort en HDR bild av det.

Funkar väl det med och är ett måste på rörliga bilder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...