Jump to content
IGNORERAD

Golf i Udon?


stuart.b

Recommended Posts

Hej jag har hört att det ska finnas en rätt ok golfbana mellan Udon och Nong khai?

Skulle gärna vilja ha lite info om var den ligger och standard, priser och om man kan hyra klubbor på plats.

Själv bor jag i Nakha utanför Udon mot Nong khai

Tack på förhand...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej jag har hört att det ska finnas en rätt ok golfbana mellan Udon och Nong khai?

Skulle gärna vilja ha lite info om var den ligger och standard, priser och om man kan hyra klubbor på plats.

Själv bor jag i Nakha utanför Udon mot Nong khai

Tack på förhand...

Victory Park, dom har klubbor till uthyrning i reception/shoppen, kvalitet o pris obekant, greenfee inkl caddyfee runt en 1000 bathing, inga köer på vardagarna efter kl 10. Kan vara lite extra faranger o koreaner runt jul o nyår dock!

Om du kör mot NongKhai så kommer du till en by straxt efter en polispostering där det är skyltat vanster mot TaBo, fortsätt på stora vägen, kör igenom byn, ta nästa U-turn, när du mommer tillbaka till mitt i byn ser du en skylt med Changreklam och en 5:a till vänster, sväng in där, sedan är det en ganska dålig väg, det är skyltat i de ngt större korsningarna mot Victory Park Golf o Coutryclub, när du kommer fram till grinden så fortsätter du bara fram tills det är avspärrat, ta till höger och så har du klubbhuset rakt fram efter ett par hundra meter.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var och rekade Victory Park igår... Såg trevligt ut måste jag säga!!! Pris 1200 Bath med caddy på vardagar,1500 på helger och special price på onsdagar 500 bath Klubbhyra 500 bath... Kanske någon som är sugen på en runda nån dag? Skicka ett pm isf

Link to comment
Dela på andra sajter

Var och rekade Victory Park igår... Såg trevligt ut måste jag säga!!! Pris 120öre 0 Bath med caddy på vardagar,1500 på helger och special price på onsdagar 500 bath Klubbhyra 500 bath... Kanske någon som är sugen på en runda nån dag? Skicka ett pm isf

Hur länge blir du kvar?

Sitter lite tajt före 8-9 januari! (annandagsfest, nyår med familjen och bo där några dagar..tungt!)

Kommer du till Paradise i morgon (går ju lika bra på annandagsträffen) så är Rebnel där, han är garanterat sugen, kanske kan ni sy ihop något!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...