Jump to content
IGNORERAD

OBS! Ny adress för visa center när du ska lämna in en visumansökan.


thaikonsult

Recommended Posts

Den 7:e januari 2013 kommer visa centret VFS flytta från Amarin Tower till Alma Link Building, 12:e våningen, Soi Chidlom. Byggnaden ligger precis bakom varuhuset Central Chidlom på Sukhumvit Road. Ansökningar om visum kan lämnas in till den nya adressen från och med den 7:e januari. Det nya centret kommer fortfarande att samlokaliseras med norska och danska visa centret.

 

Alma Link Building ligger endast en kort promenad från den tidigare platsen på Amarin Tower, men på andra sidan av Sukhumvit Road. Det lättaste sättet att komma till det nya centret är genom BTS (skytrain), stationen Chidlom utgång 4 eller 5. Parkering finns på gatan bakom byggnaden.

 

Mvh Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Funkade det inte med att söka visum via internet som jag tror jag har läst om?

 

 

:giggle:

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

:giggle:

Nu kanske jag som är en gammal,ej datoriserad gubbe är lite för korkad för att förstå vad du menade.

Men om det har med min fråga att göra så vore jag glad om du förklarade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kanske jag som är en gammal,ej datoriserad gubbe är lite för korkad för att förstå vad du menade.

Men om det har med min fråga att göra så vore jag glad om du förklarade.

 

 

De skall göras en personlig intervju när man ansöker om visa.

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Mr_Somtam_2008

Hej Forum,

 

Svärmor ska komma hit igen. Senast hon var här 2008 var visahantering på amasaden.

Nu ska hon besöka Visa center VFS och det går säkert bra.

2008 kostade visaansökan 1000-2000 baht om jag kommer ihåg rätt.

Vad kostar det idag hos VFS? ser ingen info om kostnad på deras sida. Är det grattis?

 

Tacksam för svar.

 

Fredrik

Fredrik Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Forum,

 

Svärmor ska komma hit igen. Senast hon var här 2008 var visahantering på amasaden.

Nu ska hon besöka Visa center VFS och det går säkert bra.

2008 kostade visaansökan 1000-2000 baht om jag kommer ihåg rätt.

Vad kostar det idag hos VFS? ser ingen info om kostnad på deras sida. Är det grattis?

 

Tacksam för svar.

 

Fredrik

 

Ambassaden tar 2400 baht och utöver detta tar VFS 535 baht.

 

Se här:

http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Bangkok/Besoka-Sverige/Soka-visum-till-Sverige/Avgifter/

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...