Jump to content
IGNORERAD

Veckans skitstövel


C-dude

Recommended Posts

Veckans skitstövel är en svensk kille som drog från sin brud o blivande bebis ( hon är gravid i 4mån )

Denna tjej, som många skulle hugga av sig högra armen för.

Fy fn för dig.

Jag skäms å dina vägnar.

Jag skäms oxå för att även jag gick på ditt snack.

Att ta ansvar för sina gärningar e tydligen inte din melodi.

Nä, Fyfaeeen.

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra att du fick avreagera dej, men jag känner mej inte nämnvärt mycket klokare.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest larbejo

Kanske du kan utveckla ditt resonemang,jag tror inte att så många här skulle undandra sitt ansvar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jing jing

Quote

Veckans skitstövel är en svensk kille som drog från sin brud o blivande bebis ( hon är gravid i 4mån )

Denna tjej, som många skulle hugga av sig högra armen för.

Fy fn för dig.

Jag skäms å dina vägnar.

Jag skäms oxå för att även jag gick på ditt snack.

Att ta ansvar för sina gärningar e tydligen inte din melodi.

Nä, Fyfaeeen.

C;D

Veckans skitstövel..?

Nu vet ju inte jag hur det förhåller sig i verkligheten, men nog borde en sådan bedrift belönas med "Årets skitstövel"

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte ens fel att två träter, vad vet vi om bakgrunden? Killen kan mycket väl ha haft sina skäl, men medger att i så fall borde det skett på ett snyggare sätt. Kanske det inte ens är hans barn hon väntar, vilket skulle vara ett skäl att dra. Men ingen ide att spekulera, jag skulle nog vilja ha mera kött på benen innan jag kallar honom för skitstövel. Men finns goda skäl så visst kan han vara en skitstövel, livkäl som hon kan vara en skitstövlett.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Veckans skitstövel är en svensk kille som drog från sin brud o blivande bebis ( hon är gravid i 4mån )

Denna tjej, som många skulle hugga av sig högra armen för.

Fy fn för dig.

Jag skäms å dina vägnar.

Jag skäms oxå för att även jag gick på ditt snack.

Att ta ansvar för sina gärningar e tydligen inte din melodi.

Nä, Fyfaeeen.

C;D

Jag antar att C;D vet att den han skriver om läser här, och att C;D har fakta.

Håller med om att det verkar vara ett svinaktigt beteende, men jag har egentligen ingen aning om fallet i fråga...

Minns för ett tag sedan (1,5 år sedan?), när jag var i Pattaya, vi var ett gäng gubbar som var ute på en krogsväng, minns inte vad baren (Agogo) hette, men helt plötsligt satt det en otroligt söt tjej i mitt knä, eftersom jag inte ville vara otrevlig mot henne, fick hon sitta där ett tag (har för mig att hon fick en drink oxå).

Efter ett litet tag fick jag reda på att tjejen var Halv-Dansk, och att fadern lämnat sin fru i sticket...

Detta tog hårt på mig (antagligen för att jag just fått en Halv-Svensk dotter), och jag var tvungen att lämna stället.

Vet inte riktigt varför jag reagerade så starkt, det spelar väl egentligen ingen roll vilken nationallitet bartjejen har, men jag mådde inte bra av upplevelsen...

Vill verkligen inte att min dotter skall tvingas till ett liknande beteende...

Vad kallas en sån som jag?  Skenhelig, hycklare, kommer inte på rätt ord för det just nu...

:bag: Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lite svårt att tycka illa om någon innan man har hört hela storyn..

Han kanske ska få en chans att försvara sig först innan vi "hänger" honom..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag antar att C;D vet att den han skriver om läser här, och att C;D har fakta.

Håller med om att det verkar vara ett svinaktigt beteende, men jag har egentligen ingen aning om fallet i fråga...

Minns för ett tag sedan (1,5 år sedan?), när jag var i Pattaya, vi var ett gäng gubbar som var ute på en krogsväng, minns inte vad baren (Agogo) hette, men helt plötsligt satt det en otroligt söt tjej i mitt knä, eftersom jag inte ville vara otrevlig mot henne, fick hon sitta där ett tag (har för mig att hon fick en drink oxå).

Efter ett litet tag fick jag reda på att tjejen var Halv-Dansk, och att fadern lämnat sin fru i sticket...

Detta tog hårt på mig (antagligen för att jag just fått en Halv-Svensk dotter), och jag var tvungen att lämna stället.

Vet inte riktigt varför jag reagerade så starkt, det spelar väl egentligen ingen roll vilken nationallitet bartjejen har, men jag mådde inte bra av upplevelsen...

Vill verkligen inte att min dotter skall tvingas till ett liknande beteende...

Vad kallas en sån som jag?  Skenhelig, hycklare, kommer inte på rätt ord för det just nu...

:bag: Tommy

Tommy

Så oerhört bra inlägg och jag känner så oerhört mycket igen mig, har nämnligen varit med om exakt samma sak och det gjorde mig ont.

Har sett några Hazip-Hazip jobba i Pattis och det är vid dessa tillfällen som man lär sig något om sig själv.

Och det är lite skrämmande när man känner att man kanske är skenhelig eller hycklare, ja antagligen båda.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...