Jump to content
IGNORERAD

Finsk minidokumentär


IsaanWarrior

Recommended Posts

  • Svar 43
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • IsaanWarrior

    14

  • Songkran

    9

  • andrejsdenruskige

    3

  • Benriach

    2

Mest aktiva i denna tråd

13:00> in i dokumentären så tycker han att den Thailandskä F*ttan är mycket renare och 14:00> brösten finare än vad finskor har.

16:20> Thaif*ttorna är så små och trånga att dom går sönder när man tränger in i dom.

Sen fortsätter snubben jämföra Thaikvinnor med finskor som en alkis gör.

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Sun nänni maistuu suola sillille... Jaakolla on kaka housussa.

bröstvårtan smak av salt sill ...

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Börjat titta (7 minuter) på den nu, mycket vittu snack och värsta alkisar som håller på fjanta sig, värre än dom ryssar jag sett :(

Har aldrig sett sådana fyllon på någon turistort jag besökt :(

Är det en typisk Pattayabo??

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

bröstvårtan smak av salt sill ...

Hahaha den kommentaren garvade jag som fan åt

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det en typisk Pattayabo??

Tydligen är dom turister, typiska Pattayaturister ska det vara i så fall :)

Orkar inte titta vidare på skiten nu, men efter 21 minuter så ser man alkisar som beter sig illa och snackar mest skit om hur fina/bra Thaihoror är. Hoppas jag aldrig möter sådan as på mina resor. Vi får nog varna för finnar och inte ryssar efter den här "dokumentären" :(

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen är dom turister, typiska Pattayaturister ska det vara i så fall :)

Orkar inte titta vidare på skiten nu, men efter 21 minuter så ser man alkisar som beter sig illa och snackar mest skit om hur fina/bra Thaihoror är. Hoppas jag aldrig möter sådan as på mina resor. Vi får nog varna för finnar och inte ryssar efter den här "dokumentären" :(

3-4 finnar gör en dokumentär och du drar alla över en och samma kam.moget värre..

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

3-4 finnar gör en dokumentär och du drar alla över en och samma kam.moget värre..

Min farfar som stred mot ryssen hade inte uppskattat ditt hat mot finnar!! Ja det var riktat mot dig Songkran, din identitetslösa stackare.

Ändrades av IsaanWarrior

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar inte finländare, hatar dock dom i filmen av det jag sett hittills.

Någon som gillar dom och tycker att dom verkar vara trevliga typer ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar inte finländare, hatar dock dom i filmen av det jag sett hittills.

Någon som gillar dom och tycker att dom verkar vara trevliga typer ?

Tja, dom är väl som vilka ungtuppar som helst som är ute och festar. Svennar, finnar eller tyskar...Same same.

Var håller du hus när du är i Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka preferenser har du om du tycker det är normalt ?

Aldrig sett sådana fyllon/as, är det i Pattaya man hittar dom :)

Var 1 natt i Pattaya -92 och drog fort vidare...

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka preferenser har du om du tycker det är normalt ?

Aldrig sett sådana fyllon/as, är det i Pattaya man hittar dom :)

Var 1 natt i Pattaya -92 och drog fort vidare...

Då är det kanske dags och åka tillbaks och se det genuina Thailand igen! För inte sitter du väl och häcka i Isaan bakom ett buffelarsle hela dagarna?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sällan jag sett folk så fulla innan det mörknar i Thailand, dom här pojkarna hör väl inte till vanligheterna eller ?

Det mesta hittills verkar ju vara arrangerat av det jag sett hittills :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Sällan jag sett folk så fulla innan det mörknar i Thailand, dom här pojkarna hör väl inte till vanligheterna eller ?

Det mesta hittills verkar ju vara arrangerat av det jag sett hittills :)

Herregud,tål du inte folk värre än dessa, så tål du inte väl inte julskyltningen i Katrineholm heller. Enl. uppgift så var det mörkt där, vet dock inte om fortum var inblandat...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Filmen är da shit hela vägen. T.o.m producenten, fotografen och manusförfattaren är en wannabe kändis, lite som Schuman eller

vad han heter. (fast han har lyckats 100 gånger bättre). Alla hans produkter har misslyckats. En gång skulle han fixa en korsning

(kryssning) och bokade hela Sverigefärjan (heter så i Finland) , fick knappt 100 pers ihop, och vete fan om de följde med på båten

ens. En sommar skulle han cykla på Jopo från Helsingfors till Kittilä, Levi i norra Finland, Vad jag hörde hade han cyklat enbart i

fotograferings tillfällena

Vilken tur att han inte kom till mitt gästhus, skymtar lite i en del, biljard o gratis mat. fan vad jag skäms att han är en finne.

Han säger mycket men uträttar lite, en riktigt bloj hela gubben. http://hikipedia.info/wiki/Tuomas_Haapman

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...