Jump to content
IGNORERAD

First-timer, såld på Thailand, men vad gäller ang. tjejerna..?


Rebourn

Recommended Posts

Det jag vill ha fram att det inte finns ngn charter med stopower i köpenhamn som tar 14 timmar och att charterbolagens egna

plan ej flyger på sommaren och billiga restresor på sommaren kan du glömma , därav så tycker jag det är trollvarning

men visst kan jag ha fel ,det kan alla ha , men hans story stämmde inte på den punkten

Fan vad du har snöat in på flyget till Thailand.

Det var väl det minsta bekymret för honom, han kom ju onekligen dit.

Katrider

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 249
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rebourn

    27

  • Sam sip sam

    18

  • Baa

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Fan vad du har snöat in på flyget till Thailand.

Det var väl det minsta bekymret för honom, han kom ju onekligen dit.

Frågan är troll eller icke troll ,men han har onekligen lyckats

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

javisst finns det men dom åker med thai så inga stopower i cph

Du måste vara skåning så dumt envis som du är.

Känenr du till att Thai flyger från CPH?

Känner du till att det finns ett samarbete mellan Thai, SAS mfl...kallas Star Alliance.

Det skulle kunna vara så att killen köpte en resa från Stockholm vilken bestod av två delar

1. Stockholm- Köpenhamn och

2. Köpenhamn-Bangkok

Fan! Måste man uppvisa boarding cards för att du skall sluta tjabbla! :13:

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

nej det gjorde ju inte det

det kan mycket väl ha gjort det

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste vara skåning så dumt envis som du är.

Känenr du till att Thai flyger från CPH?

Känner du till att det finns ett samarbete mellan Thai, SAS mfl...kallas Star Alliance.

Det skulle kunna vara så att killen köpte en resa från Stockholm vilken bestod av två delar

1. Stockholm- Köpenhamn och

2. Köpenhamn-Bangkok

Fan! Måste man uppvisa boarding cards för att du skall sluta tjabbla! :13:

Känner till det mkt väl men han påstår att dom åkte charter med stopower om du vet vad det betyder

i 14 timmar och det fick jag inte riktigt att gå ihop

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag skrev tidigare så hade TuiFly charter till Phuket på sommaren, men slutar med det till nästa sommar.

yrahy3as.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Dela på andra sajter

stopower kan kanske menas med byte vid anslutningsflyg, också.

Inte mycket att tjafsa om.

Jag säger att jag åker direkt från Umeå till Thaland ibland. Det är fel, men min omgivning vet vad jag menar.

Ett stopp på några timmar på Arlanda. 14 timmar till Bkk.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Som jag skrev tidigare så hade TuiFly charter till Phuket på sommaren, men slutar med det till nästa sommar.

yrahy3as.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

September härlig sommarmånad he he , ja där ser man ,bra Mackan att du tar fram riktig info

Link to comment
Dela på andra sajter

Inlägget lyser med troll, eller åter igen en sk forskare/journalist.

Men oavsett... att hitta en kvinna i Thailand via webben eller i skarpt läge på plats är inga problem. Är man nykter ,luktar gott och är nyrakad kan man få 10 date/dag.

Svårigheten för bägge parter är kulturkrocken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahhhh så korkde ni är.broder tokig sitter och garvar åt er nu!

Charterkärror på sommaren..hahahahahaha heja 7/11

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahhhh så korkde ni är.broder tokig sitter och garvar åt er nu!

Charterkärror på sommaren..hahahahahaha heja 7/11

Tvivlar på att han är kapabel till detta, för många och rätt formulerade meningar! Men garvar gör han nog, fånflinet, om han kan läsa på MPR.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tvivlar på att han är kapabel till detta, för många och rätt formulerade meningar! Men garvar gör han nog, fånflinet, om han kan läsa på MPR.

Han kan allt formulera sig, uppbyggnaden är exakt den samma, läs på mer :)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han kan allt formulera sig, uppbyggnaden är exakt den samma, läs på mer :)

Tvivlar fortfarande, han är för ego för att hålla sig så här länge!

Men visst, börja som rookie och sedan vrida på kranen med skitvatten, det stämmer!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska naturligtvis inte kladda i andras trådar men kan inte låta bli..jag har en super-rookie på besök, en single (två fruar o fyra barn tidigare i Svedala) 59 åring som hade den goda smaken att lyfta på arselet och ta sig till Thailand för första gången i livet.

Han fick råd o dåd, förmaningar och varningar, you name it, av vänner o bekanta,både av de som varit här och de som läst Aftonbladet.

Bland det första han sa va ungefär så här "kommer aldrig att betala för nån tjej, vare sig för dricka eller nåt annat"!

Tänk va duktiga och präktiga en del är..precis som att vi som bor här gör det av den anledningen (endast)!

Nåväl, vi va på små utflykter och så vart det dax för en kvällsguidning i Udon för en dryg vecka sedan, nu är han inte hemma.ska bara..JoJo.

I morgon drar han vidare i landet..tror ni han åker ensam?

Vare nån som viskade nåt, tyckte jag hörde "somnamna"

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska naturligtvis inte kladda i andras trådar men kan inte låta bli..jag har en super-rookie på besök, en single (två fruar o fyra barn tidigare i Svedala) 59 åring som hade den goda smaken att lyfta på arselet och ta sig till Thailand för första gången i livet.

Han fick råd o dåd, förmaningar och varningar, you name it, av vänner o bekanta,både av de som varit här och de som läst Aftonbladet.

Bland det första han sa va ungefär så här "kommer aldrig att betala för nån tjej, vare sig för dricka eller nåt annat"!

Tänk va duktiga och präktiga en del är..precis som att vi som bor här gör det av den anledningen (endast)!

Nåväl, vi va på små utflykter och så vart det dax för en kvällsguidning i Udon för en dryg vecka sedan, nu är han inte hemma.ska bara..JoJo.

I morgon drar han vidare i landet..tror ni han åker ensam?

Vare nån som viskade nåt, tyckte jag hörde "somnamna"

Baa

Finns nog ingen naturlag som stoppar sånt.gilla läget bara.

Lev nu och inte sen.

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas TS har börjat dricka Singha i alla fall, finns inge godare i Thailand eller systembölaget! :crazy::17::thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för (nästan) alla svar i tråden sen sist. Tänkte först citera var och en men insåg att det skulle bli för mkt.

Lätt hänt att bli smått naiv när man kommer som first-timer till Patong och alla tjejer ropar efter en och drar i en, ehrm, en viss typ av tjejer kanske jag ska säga ; )

Men antar att man måste vara bra blåögd om man inte inser att det handlar om ekonomi när man som jag hade betydligt lättare att bjuda ut även en del "vanliga" tjejer där nere samtidigt som jag haft föga framgång i Sverige..

Är visserligen 25+ och ser bra ut, självförtroendet har väl dock aldrig varit på topp när det kommer till att ragga och vid det här laget har man väl förstått att det tom är viktigare än både ålder och utséende : /

Men, hur som helst, det kändes ändå som en nystart i livet de där veckorna och sen efter hemkomst gav jag mig f*n på att skaffa ett jobb vilket jag nu lyckats med, börjar i Januari : ) ska faktiskt bli riktigt skönt att komma igång och "starta på ny kula sas".

Ja, nej, jag tänkte väl som så att jag tog första resan till Phuket (Patong) iom att jag fick en T&R biljett för 4 tusen, i sommar som kommer blir det dock till att landa i BKK, kanske spendera några nätter där först och sen måste man väl iaf se Pattaya om inte annat, hade väl tänkt att jag skulle "ta igen" lite av mina "förlorade" år i Sverige, men jag blev ju blå bara av att tjejen från baren skulle gå på morgonen i Patong : p : / fäster mig lite väl lätt vid goa tjejer tror jag.

Aja, kanske gör ett försök till på den fronten, annars får det väl bli att kila stadigare med någon tös, om inte annat så över semestern, kanske hyra båge, dra ut på vägarna och se lite mer av landet, är nyfiken på norra / nordöstra Thailand, har ett stort naturintresse och har spenderat mkt tid tidigare i Norrbotten och Lappland om somrarna, gillar storslagen natur vilket det även ska finnas en del av lite norröver i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rebourn!!!!

Jag tror nog att väldigt många känner igen sig i det du skriver vad det gäller känslan för många av dessa fantastiska thaidamer. Secken skillnad tänker man ju, från hemma i det "kalla" bistra Sverige, där kärringklimatet är varmt för damerna minst sagt, men "svinkallt" för oss män.

Att du har dåligt självförtroende i det hänseendet har du nog gemensamt med fler män än någon vågar tillstå i alla fall på detta forumet, det är ju inget konstigt efter den ganska karga behandling som vi män blir utsatta för utav "Bitterf;orna" där hemma.

Sedan att du känner dig "blå" efter avslutad behandling på morgonkvisten förstår jag också till 100%, de ÄR jääkkligt charmiga och goa, och de representrerar nästan precis allt som vi alla män vill ha; uppskattning, intresse, kul umgänge och oftast ett kravlöst sex. Inte ett sex där kvinnan står upp i sängen med en piska, ett brett pannband, där det står "Fredriks Brehmer-förbundet" på mitt i pannan, och "KRÄVER" 5 orgasmer i veckan annars?

Nä tack Sverige, med dessa kvinnor (det gäller både män och kvinnor i Sverige), så inser man allt att bo härnere är alldeles för svårt att säga nej till, i alla fall för mig...

uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för (nästan) alla svar i tråden sen sist. Tänkte först citera var och en men insåg att det skulle bli för mkt.

Lätt hänt att bli smått naiv när man kommer som first-timer till Patong och alla tjejer ropar efter en och drar i en, ehrm, en viss typ av tjejer kanske jag ska säga ; )

Men antar att man måste vara bra blåögd om man inte inser att det handlar om ekonomi när man som jag hade betydligt lättare att bjuda ut även en del "vanliga" tjejer där nere samtidigt som jag haft föga framgång i Sverige..

Är visserligen 25+ och ser bra ut, självförtroendet har väl dock aldrig varit på topp när det kommer till att ragga och vid det här laget har man väl förstått att det tom är viktigare än både ålder och utséende : /

Men, hur som helst, det kändes ändå som en nystart i livet de där veckorna och sen efter hemkomst gav jag mig f*n på att skaffa ett jobb vilket jag nu lyckats med, börjar i Januari : ) ska faktiskt bli riktigt skönt att komma igång och "starta på ny kula sas".

Ja, nej, jag tänkte väl som så att jag tog första resan till Phuket (Patong) iom att jag fick en T&R biljett för 4 tusen, i sommar som kommer blir det dock till att landa i BKK, kanske spendera några nätter där först och sen måste man väl iaf se Pattaya om inte annat, hade väl tänkt att jag skulle "ta igen" lite av mina "förlorade" år i Sverige, men jag blev ju blå bara av att tjejen från baren skulle gå på morgonen i Patong : p : / fäster mig lite väl lätt vid goa tjejer tror jag.

Aja, kanske gör ett försök till på den fronten, annars får det väl bli att kila stadigare med någon tös, om inte annat så över semestern, kanske hyra båge, dra ut på vägarna och se lite mer av landet, är nyfiken på norra / nordöstra Thailand, har ett stort naturintresse och har spenderat mkt tid tidigare i Norrbotten och Lappland om somrarna, gillar storslagen natur vilket det även ska finnas en del av lite norröver i Thailand.

Bra ide, norra Thailand är mycket vackert och bergigt, inte så mycket i nordöstra delen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra ide, norra Thailand är mycket vackert och bergigt, inte så mycket i nordöstra delen.

Ja, det är väldigt vackert i Chiang Mais omgivningar. Fantastiska vyer på vägen mellan Chiang Mai och Chiang Rai.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rebourn!!!!

Jag tror nog att väldigt många känner igen sig i det du skriver vad det gäller känslan för många av dessa fantastiska thaidamer. Secken skillnad tänker man ju, från hemma i det "kalla" bistra Sverige, där kärringklimatet är varmt för damerna minst sagt, men "svinkallt" för oss män.

Att du har dåligt självförtroende i det hänseendet har du nog gemensamt med fler män än någon vågar tillstå i alla fall på detta forumet, det är ju inget konstigt efter den ganska karga behandling som vi män blir utsatta för utav "Bitterf;orna" där hemma.

Sedan att du känner dig "blå" efter avslutad behandling på morgonkvisten förstår jag också till 100%, de ÄR jääkkligt charmiga och goa, och de representrerar nästan precis allt som vi alla män vill ha; uppskattning, intresse, kul umgänge och oftast ett kravlöst sex. Inte ett sex där kvinnan står upp i sängen med en piska, ett brett pannband, där det står "Fredriks Brehmer-förbundet" på mitt i pannan, och "KRÄVER" 5 orgasmer i veckan annars?

Nä tack Sverige, med dessa kvinnor (det gäller både män och kvinnor i Sverige), så inser man allt att bo härnere är alldeles för svårt att säga nej till, i alla fall för mig...

uncen...

Åhh, bor du i Thailand, vilken dröm! : ) Skulle ge allt jag äger och har för att kunna göra detsamma, har dock hört många säga:

"You need a fortune - to make a living in Thailand".. - vilket jag inte har, än, men vem vet, kanske finner jag ett sätt att kunna göra det någon gång i framtiden.

Håller väl med dig i stora drag vad gäller "klimatet" på "marknaden" i Sverige, vissa killar har grotesk framgång med många många tjejer om helgnätterna i Sverige, medans många killar får "slåss" om resterna. Nu vill politikerna här hemma t.o.m. förbjuda svenska män att betala för sex vart än i världen man befinner sig, Sovjet är nära nu, trots att Reinfeldt sitter på tronen, man kan ju fråga sig vilket land som är den verkliga bananrepubliken egentligen..

Självgoda & präktiga översittare styr "världens modernaste land", nu vill de även äga sina medborgare vart än i världen vi befinner oss, "alltid rött alltid rätt", det är snart bara kyskhetsbältet som fattas, vars nyckel en ev. kvinna får ansöka om att lösa ut från staten om förhållande inleds, heja Sverige : p

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra ide, norra Thailand är mycket vackert och bergigt, inte så mycket i nordöstra delen.

Ja, det är väldigt vackert i Chiang Mais omgivningar. Fantastiska vyer på vägen mellan Chiang Mai och Chiang Rai.

Herr Chang har talat.

Det måste ses från hojen, bara jag inte fastnar i Pattaya.. : p

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhh, bor du i Thailand, vilken dröm! : ) Skulle ge allt jag äger och har för att kunna göra detsamma, har dock hört många säga:

"You need a fortune - to make a living in Thailand".. - vilket jag inte har, än, men vem vet, kanske finner jag ett sätt att kunna göra det någon gång i framtiden.

Håller väl med dig i stora drag vad gäller "klimatet" på "marknaden" i Sverige, vissa killar har grotesk framgång med många många tjejer om helgnätterna i Sverige, medans många killar får "slåss" om resterna. Nu vill politikerna här hemma t.o.m. förbjuda svenska män att betala för sex vart än i världen man befinner sig, Sovjet är nära nu, trots att Reinfeldt sitter på tronen, man kan ju fråga sig vilket land som är den verkliga bananrepubliken egentligen..

Självgoda & präktiga översittare styr "världens modernaste land", nu vill de även äga sina medborgare vart än i världen vi befinner oss, "alltid rött alltid rätt", det är snart bara kyskhetsbältet som fattas, vars nyckel en ev. kvinna får ansöka om att lösa ut från staten om förhållande inleds, heja Sverige : p

Jag kommer inte riktigt ihåg hur gammal du var, men du var väl typ under 50 i alla fall, så jag förstår nog inte riktigt det uttrycket du nämner ovan "You need a fortune - to make a living in Thailand".. Om det menas med att arbeta i Thailand, så är det väl samma här som hemma i Sverige, visst behövs det investeringar, men det är oerhört krångligt hela den biten tror jag, så de flesta av oss i alla fall, har lagt arbete på hyllan i den bemärkelsen, och bor här nere på gamla dar och försöker att få ett vettigt bra och kul leverna de sista 25 åren i sina liv.

Men om du menar med den engelskan, att det krävs en förmögenhet att bo härhere, så är det ju väldigt fel... utan att gå in på närmare detaljer, så är det ju fel.. Förutom möjligtvis om du skall bo och leva granne med barerna och damerna som jobbar där och umgås frekvent och betala för dessa vareviga dag... DÅ kommer du att bli torsken ekonomiskt..

uncen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...