Jump to content
IGNORERAD

First-timer, såld på Thailand, men vad gäller ang. tjejerna..?


Rebourn

Recommended Posts

Men att vara misstänksam är inte helt fel heller,det finns faktiskt tjejer som om du ger lillfingret så äter dom upp hela dig och spottar inte ens ut benen.

Better safe then sorry.

Ändrades av micke isaan
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 249
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rebourn

    27

  • Sam sip sam

    18

  • Baa

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag personligen tycker du ska fortsätta resa till LOS, träffa och umgås med vem du vill och ha ett Öppet sinne.

Inte alla ( långt därifrån) vill komma till Sweden.

Sen att man kanske ska vara försiktig innan man Gifter sig e bara naturligt. Och det gäller inte minst om man ska gifta sig

med en Svenska. Äktenskapsförord skapades för dessa situationer.

Hoppas du får trevligt i LOS i sommar.

/HajKaj som oxxå har blivit kallad troll ibland bara för att jag VET BÄST OCH MÄST om absolut ingenting. ;-D

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det här är världsmästarnas samlingspunkt. Svårt för många nya medlemmar att komma in i matchen. Vill man ha svar på seriösa frågor är tyvärr det bästa att vända sig till andra forum, å så kan man "leka" av sig här, skriva dryga inlägg som folk retar sig på för att sedan sitta å flina efteråt eller liknande. Inte ofta man lyckas få ett vettigt svar på en normal fråga här på mpr (tyvärr)...

Men ska du hit i sommar igen rekommenderar jag iaf, något annat än phuket. Dels tråkigt där plus att allt e 3 gånger så dyrt... Men smaken e som baken, du åker såklart vart du själv vill!

Link to comment
Dela på andra sajter

Barer, gogo´s, massagebrudar och sådana ställen är ett minfält att leta sin darling på, helt ok om du vill leka av dig lite... men där peppar dom varandra om att lura farangen på så mycket som möjlig och många är dit tvingade av sin familj för att dra in stålar, 1+1=2. Finns naturligtvis guldkorn där också, men riske är att du får vaska länge för att hitta henne och det kan bli väldigt dyrt.

Jag rekomenderar någon datingsite, ThaiLoveLinks tycker jag är bra... chatta runt lite och hittar du någon där som verkar bra så är det bara att köra på. Finns många golddiggers där också så var vaken.

Att thai bara vill ha PUT tror jag inte är så vanligt, dom flesta har väldigt starka band till sina familjer och lose face kulturen gör det lite svårt för dom.

Ha inte för bråttom, åk på fler resor och lär känna kulturen, lär känna lite thai och deras funderingar så hittar du nog rätt till slut...

Lycka till !

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae charterflyg sommartid ,var väl inte så genomtänkt kanske :crazy:

Njae, det var nog ditt svar som inte var genomtänkt:

Sommaren 2010 och 2011 flög både Ving, Apollo och Fritidsresor till Thailand.

Vet dock inte hur det var i somras.

Lite onödigt att klanka ner på TS när du inte har en aning vad Du pratar om.

Mvh / PTG

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Men maila Fritidsresor och fråga då för f*n så får du det svart på vitt. Nästan 14 timmar från Arlanda till Phuket med mellanlandning i CPH där vi satt kvar på planet medans de fyllde upp resten av stolarna.

Jag börjar inse att jag nog inte är någon "typisk" svensk man som fått dille på Thailand, och du är moderator..?

Nu blir jag väl avstängd men skit samma om det var detta Mai-Pen-Rai var.

Edit: Tack för de seriösa svaren, men jag tvivlar på att detta är forumet för mig.

Beklagar de stupida svar du fått av folk som inte klarar av att uppföra sig. Ge dig inte, det finns mängder av skitbra medlemmar här på forumet.

Jag tycker för min del att det är underbart när folk vågar öppna upp sig lite grand och verkligen prata. om det som bekymrar dom. Fortsätt att vara som du är,

uncen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker också det är trist när nya dyker upp här och bara får skitsvar på sina frågor,trådskaparen kan ju få en chans innan han döms ut som "troll".

Visserligen så har ju s.k "troll" startat en del trådar som har blivit avslöjade ganska så snabbt men detta var väl i snabbaste laget att döma ut denna personen som "troll"

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae, det var nog ditt svar som inte var genomtänkt:

Sommaren 2010 och 2011 flög både Ving, Apollo och Fritidsresor till Thailand.

Vet dock inte hur det var i somras.

Lite onödigt att klanka ner på TS när du inte har en aning vad Du pratar om.

Mvh / PTG

Jag flög charter med Ving 2010 så då hade dom iaf det. Iofs från Landvetter---

Link to comment
Dela på andra sajter

Njae, det var nog ditt svar som inte var genomtänkt:

Sommaren 2010 och 2011 flög både Ving, Apollo och Fritidsresor till Thailand.

Vet dock inte hur det var i somras.

Lite onödigt att klanka ner på TS när du inte har en aning vad Du pratar om.

Mvh / PTG

Flyger gör dom men dock inte med egna plan ,utan dom skickas med thai bla på lågsäsong

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag flög charter med Ving 2010 så då hade dom iaf det. Iofs från Landvetter---

Vilket datum ??

Link to comment
Dela på andra sajter

tar väl inga 14 timmar från cph och mig veterligen går det inga charterflyg sommartid

(Ni må tro att det var en mäktig känsla när flyget så en tidig sommarmorgon gick ner för landning )

Från Arlandi till Köpenhamn och sedan Bangkok kan det vara 14 timmar så sluta trakassera killen.

Har ni för fan svårt att läsa eller är ni så uppblåsta att alla här framställs som idi*ter bara för att ni har varit i Thailand 3 gånger.

och har satt på alla brudar i baren.

Rebourn vill ha hjälp med de erfarenheter folk på forumet har och inte massa idi*t kommentarer.

Jag börjar dra mig mer och mer från det här forumet då en viss mängd översittare försöker att

styra vad vi andra ska tycka och tänka.

Jag har träffat min fru pga olyckshändelse, det dröjde 5 år innan hon bestämde sig att flytta till Sverige då hon hade

ett bra betald jobb och riskerade att ha dåligt jobb om någon jobb allas i banan kungarike Sverige.

Min fru är absolut inte intresserad av minna pengar. Hon tjänar idag efter drygt 2 år i Sverige mer än jag gör.

Rebourn Åk till Thailand undvik barer och turist ställe som Phuket eller Pattaya.

På de lokala kareoke ställe eller thai disco finns många tjejer som vill följa med dig utan att vilja

ha betald. De vill ha rolig precis som vi andra.

Var försiktig och lyssna och titta på signaler. Ha öppet sinne och ha roligt först och främst. Det är du själv som bestämmer hur du vill ha det.

Vissa inte att du har pengar det finn gamar och pseudokompisar ( even svenskar ) som kommer att försöka att suga ut allt vad du har och äger.

Jag träffade på en sådan i Chiang Mai som tur så var jag uppmärksammad på varningssignaler.

Ändrades av Lobuz
Link to comment
Dela på andra sajter

Flyger gör dom men dock inte med egna plan ,utan dom skickas med thai bla på lågsäsong

Om man bokar en flygstol eller en paketresa från ett charterbolag under sommarmånaderna så är det väl ett charterflyg?

Det är inte så att man själv gjort en bokning med ett reguljärflyg.

Låter mest som om du letar ursäker för att täcka upp att du faktiskt kan ha fel.

Vore trevligt om TS kunde få sina frågor besvarade utan att bli påhoppad och anklagad för att vara ett troll.

Jävla besservisser! Antar att om alla vore som du så skulle världen vara perfekt?

Inte konstigt att folk drar sig för att ställa frågor på det här forumet.

Får enbart skit tillbaka från en samling världsmästare.

Mvh / PTG

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man bokar en flygstol eller en paketresa från ett charterbolag under sommarmånaderna så är det väl ett charterflyg?

Det är inte så att man själv gjort en bokning med ett reguljärflyg.

Låter mest som om du letar ursäker för att täcka upp att du faktiskt kan ha fel.

Vore trevligt om TS kunde få sina frågor besvarade utan att bli påhoppad och anklagad för att vara ett troll.

Jävla besservisser! Antar att om alla vore som du så skulle världen vara perfekt?

Inte konstigt att folk drar sig för att ställa frågor på det här forumet.

Får enbart skit tillbaka från en samling världsmästare.

Mvh / PTG

Tack det var snälla ord

post-5585-0-99227800-1354439182_thumb.pn

post-5585-0-99227800-1354439182_thumb.pn

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man bokar en flygstol eller en paketresa från ett charterbolag under sommarmånaderna så är det väl ett charterflyg?

Det är inte så att man själv gjort en bokning med ett reguljärflyg.

Låter mest som om du letar ursäker för att täcka upp att du faktiskt kan ha fel.

Vore trevligt om TS kunde få sina frågor besvarade utan att bli påhoppad och anklagad för att vara ett troll.

Jävla besservisser! Antar att om alla vore som du så skulle världen vara perfekt?

Inte konstigt att folk drar sig för att ställa frågor på det här forumet.

Får enbart skit tillbaka från en samling världsmästare.

Mvh / PTG

Nu är det ju så att thai kör ju inga stopover i köpenhamn

fel fel det är ett reguljärflyg

Mvh besservissern

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för att du bifogade den bilden. Det står ju klart och tydligt "Charterresor till Phuket, Thailand"

Då kanske till och med du kan erkänna att TS kan ha bokat och rest med ett charterbolag sommartid?

Mvh / PTG

"Some play hard to get, I play hard to want"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för att du bifogade den bilden. Det står ju klart och tydligt "Charterresor till Phuket, Thailand"

Då kanske till och med du kan erkänna att TS kan ha bokat och rest med ett charterbolag sommartid?

Mvh / PTG

Det jag vill ha fram att det inte finns ngn charter med stopower i köpenhamn som tar 14 timmar och att charterbolagens egna

plan ej flyger på sommaren och billiga restresor på sommaren kan du glömma , därav så tycker jag det är trollvarning

men visst kan jag ha fel ,det kan alla ha , men hans story stämmde inte på den punkten

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla besservisser! Antar att om alla vore som du så skulle världen vara perfekt?

Om 33:an skulle få bestämma så skulle inte

Chang öl

MC Donalds

Max burger

Felix

Dafgård

Thaimat m.fl

få finnas

men alla dessa bolag omsätter miljarders miljarder

och skiter i vad 33:an tycker, jag tycker alla ska få

ha en egen åsikt och tycka vad dom vill

Så skit i vad 33:an tycker, för fram eran åsikt och stå

för den till 100%.

33:an är en skön snubbe som har en egen åsikt i

många frågor, vi bråkar om många saker men innerst

inne så vet jag att 33:an är ironisk, men att JAG har rätt :crazy:

Till TS: om damen har ett "riktigt" jobb och är lampförsäljare,

bankkvinna, mäklare, student, 7-11 försäljare eller servitris

och ändå samma dag kan lämna allt och umgås med dig

100% av dom 3 veckor du tillbringar i landet. Då ska du nog

dra öronen åt dig, om nått verkar för bra för att vara sant

så är det nog så, det är alldeles för bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för att du bifogade den bilden. Det står ju klart och tydligt "Charterresor till Phuket, Thailand"

Då kanske till och med du kan erkänna att TS kan ha bokat och rest med ett charterbolag sommartid?

Mvh / PTG

Jo du är rolig du hissmontören

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Njae charterflyg sommartid ,var väl inte så genomtänkt kanske :crazy:

http://charter.ticket.se/cgi-bin/rg/charter.cgi?event=result&layout=media_2&site=ticket2&country_code_dest=TH&city_id_dep=2673730&date_from=2013-07-01&length=5

Finns massor av charterflyg på sommaren. Det tog 2-3 min att hitta. Du kanske skulle ha kvalitetssäkrat ditt enfaldiga inlägg?

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Men va fan ar det för betydelse om det är en charterresa eller en sista minutenbiljett i flygstol, vi har ju för fan olika ord på mängder av företeelser, exempelvis om det heter visa elle extention of stay.det ger ju samma resultat, precis som sista min, o charter, man hamnar ju på samma ställe i alla fall!

Även om det nu skulle vara ett trolleriprojekt så är det såpass väl framställt att det vore mer intressant med svar på frågorna än huruvida vederbörande flugit, rott eller joggat till Phuket!

Jag vet fanimig inte mycket alls, bara en skrapning på ytan, men min uppfattning är att ska man hitta en bartjej som kan ta sig ur skiten något sånär oskadd ( när det gäller att snika till sig kulor) så är nog inte BKK, Pattis eller Patong rätta ställena utan då ska man nog till något mindre hålor och trava runt lite, kolla, snacka, spela spel och trivas med tjejerna och lära, eller snarare försöka lära sig lite om hur de tänker och agerar, om dom är ärliga i sin förklaring till varför dom jobbar i baren, hur familjen ser ut o.s.v. hittar man då ett intressant kvinnstyg så finns det ju alla möjligheter att lära känna henne om man tar med henne från orten ifråga och tillbringar en liten "holliday" tillsammans, dom har jävligt svårt att dölja sina avsikter en längre tid.kostar ju en slant, men då finns ju möjligheten till retur om det inte passar!

Go fore it!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Har just ingenting under västen ,därav kanske att jag tyckte det var märkligt att han åker charterflyg när det inte går ngt charterflyg

Vilket det alltså gör.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...