Jump to content
IGNORERAD

Falanger skärp er


Niro

Recommended Posts

Ja se där , han e den första som erkänner att han äktat sig med en tusen kukarars maja.

Har vi så låg ribba här för den kommentaren..?? Tönt... :)

Ändrades av alienfin
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 268
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Marlon

    15

  • Jive

    12

  • Herr Chang

    10

  • ban99arne

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det var fler än jag trodde som tycker att det är socialt accepterat att gå fram till en främmande kvinna och kalla henne luder. Vilket i princip är vad du gör då det första du gör är att erbjuda henne betalning mot hennes sälskap på hotellet.

Samtidig läser jag ibland här och på andra forum om män som undrar hur och var man träffar kvinnor som inte jobbar i barerna.

Den här killen hade i alla fall hälften rätt. Man kan träffa vanliga kvinnor på en flygplats men inte på det sätt han försökte.

Låt oss säga att kvinnan hade varit intresserad av denna stiliga herre och mycket väl hade kunnat tänka sig att lära känna honom. Detta ändrar sig då fort när han vräker ur sig sådana förolämningar.

Vill man träffa en kvinna så får man följa de sociala spelregler som gäller. Inte tro att ett helt lands kvinnor är prostituerade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja glenne,

Man ska vara först med något.

Men du bör förklara "kukarars Maja", två ord jag aldrig sett förut, men jag utgår patt det är något positivt om min kära fru.

Puss

Erkki

Ändrades av erkki
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var fler än jag trodde som tycker att det är socialt accepterat att gå fram till en främmande kvinna och kalla henne luder. Vilket i princip är vad du gör då det första du gör är att erbjuda henne betalning mot hennes sälskap på hotellet.

Samtidig läser jag ibland här och på andra forum om män som undrar hur och var man träffar kvinnor som inte jobbar i barerna.

Den här killen hade i alla fall hälften rätt. Man kan träffa vanliga kvinnor på en flygplats men inte på det sätt han försökte.

Låt oss säga att kvinnan hade varit intresserad av denna stiliga herre och mycket väl hade kunnat tänka sig att lära känna honom. Detta ändrar sig då fort när han vräker ur sig sådana förolämningar.

Vill man träffa en kvinna så får man följa de sociala spelregler som gäller. Inte tro att ett helt lands kvinnor är prostituerade.

I feel you,det gör ont att gifta sig med en vacker kvinna...:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Niro det kan ju var så att han tyckte din kvinna var trevlig och hon har väl inte svårt att umgås och tala med Utlänningar om han då vill kolla läget om hon är intresserad av lite sex och inget mera var väl det en enkel och bra öppning.

Tycker det är jobbigt med vissa gubbar som inte tål att man ger deras tjejer eller fruar komplimanger. Vad var det som gjorde din fru så upprörd att någon kunde tänka sig att ha sex med henne utan att först dejta henne.

Många brudar i Thailand siktar in sig på lite gratis middag först för att sedan kunna välja att kliva av.

Ändrades av saobaht

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är lagligt att sälja mus i Sverige men olagligt att köpa mus i Sverige. Så kvinnan kan inte bli straffad om hon säljer sin mus, OK, kanske Skatteverket skulle kunna kräva in skatt men tror inte det. För många år sedan försökte en prostituerad i Sverige Deklarera sin inkomst från Malmskilnadsgatan men Skatteverket vägrade att skatta den inkomsten så hon fick ingen ATP när hon gick i pension.

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag åker till Thailand, lämnar jag rosa solglas hemma och försöker se sanningen i ögat.

Och det var knappast nån av MPR medlemmar trådskaparens fru eller var det tjej. Har träffat

tjejer på flygplatsen som vinkat av sina killar på översta våningen, sen bara gått ner en trappa

för att jaga ett nytt "offer" Världen är inte så perfekt man önskar sig.. Men att kalla nån ludder

eller ännu värre, skulle aldrig falla i mig, ger tjejen lite taxipengar på morgonen, eftersom hon

guidad mig i Pattayas mörka o farliga gränder.

Man ska nog göra som farsan sa, gift dig aldrig med en vacker kvinna för vackert skönhet försvinner med tiden,

fulhet däremot bara ökar ju äldre kvinnan blir, Ingen dum farsa man hade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Niro det kan ju var så att han tyckte din kvinna var trevlig och hon har väl inte svårt att umgås och tala med Utlänningar om han då vill kolla läget om hon är intresserad av lite sex och inget mera var väl det en enkel och bra öppning.

Tycker det är jobbigt med vissa gubbar som inte tål att man ger deras tjejer eller fruar komplimanger. Vad var det som gjorde din fru så upprörd att någon kunde tänka sig att ha sex med henne utan att först dejta henne.

Många brudar i Thailand siktar in sig på lite gratis middag först för att sedan kunna välja att kliva av.

Du måste förstå att det jag reagerar på inte har så mycket med min fru att göra, som det har att göra med de utläningar som tycker sådant uppförande är accepterat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste förstå att det jag reagerar på inte har så mycket med min fru att göra, som det har att göra med de utläningar som tycker sådant uppförande är accepterat.

...och hur många gånger har man inte som farang blivit "erbjuden" sex av thailändska kvinnor?

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

...och hur många gånger har man inte som farang blivit "erbjuden" sex av thailändska kvinnor?

A.

På bussen, i köpcenter, på banken - aldrig. I barer en het annan femma. Och nu satt väl TS fru på bussen?

Link to comment
Dela på andra sajter

På bussen, i köpcenter, på banken - aldrig. I barer en het annan femma. Och nu satt väl TS fru på bussen?

Jodå, på många ställen utanför baren.

A.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du måste förstå att det jag reagerar på inte har så mycket med min fru att göra, som det har att göra med de utläningar som tycker sådant uppförande är accepterat.

Fast jag tror inte du kommer så mkt längre än till en diskussion o kanske lite moraliskt stöd här,hoppas du får jäkeln

på bar gärning nästa gång..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, på många ställen utanför baren.

A.

Kul för dig, du måste vara ett kap eller se jävligt lättlurad ut

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast jag tror inte du kommer så mkt längre än till en diskussion o kanske lite moraliskt stöd här,hoppas du får jäkeln

på bar gärning nästa gång..

Du har nog rätt i det. Dessutom börjar det bli sent i Sverige nu och en del har nog hunnit ganska långt ner i flaskan vid det här laget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sex är bara ångestdämpande lätta på trycket och hjälp sig själv sen är man människa igen :54: Om jag var frågad skulle jag ta det som en komplimang, har själv varit med om att min sambo varit "jagad" av gubbar därnere men så länge han tackar nej så är allt i sin ordning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska vi kunna ändra Svenskars åsikter om våra fruar och flickvänner, när det på ett Thalandsforum med vana Thailandsresenärer, tycks finnas så många som delar deras och Aftonbladets åsiker om att hela Thailand är en bordell.

Ett land där det är accepterat att gå fram till vilken kvinna som helst och erbjuda henne pengar mot sex.

En del tycks ha svårt att skilja på komplimang och sexuella trakaserier.

-Vilken fin frisyr du har, eller -Vad bra du klär i den blusen, är exempel på komlimanger..

-Vilka schysta rattar du har, eller -Vill du k**lla med mig för pengar, är exempel på trakaserier.

Ändrades av Niro
Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Hur ska vi kunna ändra Svenskars åsikter om våra fruar och flickvänner, när det på ett Thalandsforum med vana Thailandsresenärer, tycks finnas så många som delar deras och Aftonbladets åsiker om att hela Thailand är en bordell.

Ett land där det är accepterat att gå fram till vilken kvinna som helst och erbjuda henne pengar mot sex.

Ta ett snack med Shane Mcgowan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska vi kunna ändra Svenskars åsikter om våra fruar och flickvänner, när det på ett Thalandsforum med vana Thailandsresenärer, tycks finnas så många som delar deras och Aftonbladets åsiker om att hela Thailand är en bordell.

Ett land där det är accepterat att gå fram till vilken kvinna som helst och erbjuda henne pengar mot sex.

Alla svenskar (och det är många) som varit Thailand kan inte ha undgått att se den

sexhandel som sker helt öppet och ogenerat.

Vill påstå att thailändska kvinnor är rätt duktiga på att marknadsföra sig själva och sitt land.

Så det beror nog inte bara på svenskarnas åsikter, eller AB skriverier, att bilden ser ut som den gör, tyvärr.

A.

Ändrades av Axell
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska vi kunna ändra Svenskars åsikter om våra fruar och flickvänner, när det på ett Thalandsforum med vana Thailandsresenärer, tycks finnas så många som delar deras och Aftonbladets åsiker om att hela Thailand är en bordell.

Ett land där det är accepterat att gå fram till vilken kvinna som helst och erbjuda henne pengar mot sex.

En del tycks ha svårt att skilja på komplimang och sexuella trakaserier.

-Vilken fin frisyr du har, eller -Vad bra du klär i den blusen, är exempel på komlimanger..

-Vilka schysta rattar du har, eller -Vill du k**lla med mig för pengar, är exempel på trakaserier.

Blir din kvinna ofta erbjuden nått??

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla svenskar (och det är många) som varit Thailand kan inte ha undgått att se den sexhandel som sker helt öppet och ogenerat.

Inte på bussen väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir din kvinna ofta erbjuden nått??

så full så jag såg inte att ni bor i Pattaya..glöm mina tidigare kommentarer..flytta till landet om du vill slippa

sexköparna..men shiiiiiit...bordell efter bordell,vad trodde du???tror inte aftonblader gör reportage hemma

hos oss i isaan...:)

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Alla svenskar (och det är många) som varit Thailand kan inte ha undgått att se den

sexhandel som sker helt öppet och ogenerat.

Vill påstå att thailändska kvinnor är rätt duktiga på att marknadsföra sig själva och sitt land.

Så det beror nog inte bara på svenskarnas åsikter, eller AB skriverier, att bilden ser ut som den gör, tyvärr.

A.

Fru Winberg, välkommen till Isaan...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...