Jump to content
IGNORERAD

Falanger skärp er


Niro

Recommended Posts

Nu bör din fru få klart för sig att svensken i sin natur är rasist och utlänningar är Sveriges frälsning.

Människan är i sin natur rasister, vissa påstår att de inte är det, de är lögnare.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 268
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Marlon

    15

  • Jive

    12

  • Herr Chang

    10

  • Nemo

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Glenn,

Om du nu ska försöka dig på något så avancerat som att citera någon

annans inlägg, skriv då din text efter [ /quote]

/Marlon

e de så här du vill ha det..

Skulle vilja påstå att Herr Chang förlorade sin oskuld första resan till Thailand.

glenn phuket bergvärmeborrare...

Link to comment
Dela på andra sajter

e de så här du vill ha det..

Skulle vilja påstå att Herr Chang förlorade sin oskuld första resan till Thailand.

glenn phuket bergvärmeborrare...

Om du någonsin förlorar din så kan du väl skapa en tråd om det

Link to comment
Dela på andra sajter

e de så här du vill ha det..

Skulle vilja påstå att Herr Chang förlorade sin oskuld första resan till Thailand.

glenn phuket bergvärmeborrare...

Japp :good:

Trevlig kväll Glenn, dax att sova.

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Att bli erbjuden om att sälja sex på stan bara så där i Sverige vore ju grymt då det är lagligt i Sverige men inte i Thailand som jag förstår det ?

Bara säga , "Ja Tack" eller "Nej Tack".

Seriöst, skulle du tycka det var ok om någon frågade din fru eller dotter om sex när de väntar på bussen?

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer inte med min bild av thailänska tjejer. Vet ingen i tjejens bekanskapskrets i Thailand

som är tillsammans med en långnäsa.

/Marlon

+du är redig du!
Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst, skulle du tycka det var ok om någon frågade din fru eller dotter om sex när de väntar på bussen?

/Marlon

Troligen stötande och lite jobbigt, men då det är lagligt att sälja sex i Sverige så vad ska man göra och vänta sig ?

I Thailand är det väl olagligt sälja sex som det inte är i Sverige eller har jag fel, tror dock det är vanligare i Thailand vilket låter konstigt ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Nästa gång ni kommer till Thailand så tänk på att det är långt ifrån alla kvinnor som kan tänka sig att vara tillsamman med en falang.

Är inte du falang, eller?

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu bör din fru få klart för sig att svensken i sin natur är rasist och utlänningar är Sveriges frälsning.

Problemet är att hon är mycket mer rasist än vad jag är... jag tror inte hon förstår vad problemet skulle vara ;)

Tja, så kanske DU tror att det är.

Vi bodde i ett normalt mellanklass kvarter i Bangkok i 5-6 år, närmaste "Bordell" (ställe där det gick att få sex mot betalning), var 50 meter bort. en "Kareoke-restaurang" var bara där en gång, och fick skäll efteråt, inga problem oh ölen smakade bra.

Lyft blicken så hittar du "bordeller" lite varstans.

Vissa kvinnor GÖR det.

Som hon jag såg väntandes på intervju för UT på Sveriges Ambassad i Bangkok, iklädd en svart dress med texten "Golddigger" både fram och bak, samt handavtryck i guldfärg på skinkorna...

Har man sagt A, bör man vänligen säga B också... Så att inga, tex Irakier eller andra Araber blir misstänkta för hur som tex Polacker eller Ryssar beter sig.

MVH Tommy

Kan tyvärr inte säga B... då får jag smisk av exfru Chang ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru åkte iväg till Changmai för att fira Lakratong med några kompisar. De hade trevligt och var även i Mae hong son några dagar.

När hon kommer tillbaka till Bangkok flygplats bestämer hon sig för att prova bussen till Pattaya, tidigare har hon alltid tagit taxi.

När hon sitter där och väntar på bussen kommer en falang framm och börjar prata med henne. Han frågar om hon ska till Pattaya. Artig som är svarar hon ja, samtidigt som hon tänker att falangen kanske behöver hjälp med att köpa biljet eller liknande.

Det nästa idi*ten gör är att erbjuda henne pengar för att komma med honom och bo på hans hotel.

Varför tror så många falanger att alla kvinnor i Thailand är prostituerade?

Vi bodde tidigare i flera år i centrala Bangkok och där blev hon aldrig antastad. Men i samband med översvämningarna förra året bestämde vi oss för att flytta till Pattaya.

I Pattaya kan hon bli antastad av idi*ter bara hon går ensam till 7/11 eller shoppar på Central.

Nästa gång ni kommer till Thailand så tänk på att det är långt ifrån alla kvinnor som kan tänka sig att vara tillsamman med en falang.

De kvinnor som kan tänka sig att följa med er till hotelet mot betalning är ännu färre och de kvinnorna finns oftast i några begränsade kvarter.

Se till att hålla er i de kvarteren, gå inte runt och förolämpa resten av landets kvinnor.Vem tror du att du är som kommer här på forumet och säger att vi är en massa idi*ter,om du är gift med den thai så får du ta det som det är!!!är själv gift sen 20år ,lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst, skulle du tycka det var ok om någon frågade din fru eller dotter om sex när de väntar på bussen?

/Marlon

Vet inte, hur var de klädda?

Var låg busshållplatsen? (på Rosenlundsgatan i Göteborg, kan det vara ett förståeligt misstag, beroende på damernas uppträdande och/eller klädsel.

Sex är ju trevligt, under vilka omständigheter frågade Hon/Han om sex?

Ja, så där, inte helt solklart för mej iaf.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt oss säga så här... en del av kunderna hade besökt betydligt sjaskigare ställen där det mesta erbjöds.

Så kommer man då till exfru Changs ställe och finner det mycket mer tilltalande, exfru Chang inkluderad.

Och så blir man mycket indignerad när inte samma tjänster erbjuds där.

Herr Chang har talat,

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer det gamla ordspråket: "som man är klädd blir man hädd "?

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Min fru åkte iväg till Changmai för att fira Lakratong med några kompisar. De hade trevligt och var även i Mae hong son några dagar.

När hon kommer tillbaka till Bangkok flygplats bestämer hon sig för att prova bussen till Pattaya, tidigare har hon alltid tagit taxi.

När hon sitter där och väntar på bussen kommer en falang framm och börjar prata med henne. Han frågar om hon ska till Pattaya. Artig som är svarar hon ja, samtidigt som hon tänker att falangen kanske behöver hjälp med att köpa biljet eller liknande.

Det nästa idi*ten gör är att erbjuda henne pengar för att komma med honom och bo på hans hotel.

Varför tror så många falanger att alla kvinnor i Thailand är prostituerade?

Vi bodde tidigare i flera år i centrala Bangkok och där blev hon aldrig antastad. Men i samband med översvämningarna förra året bestämde vi oss för att flytta till Pattaya.

I Pattaya kan hon bli antastad av idi*ter bara hon går ensam till 7/11 eller shoppar på Central.

Nästa gång ni kommer till Thailand så tänk på att det är långt ifrån alla kvinnor som kan tänka sig att vara tillsamman med en falang.

De kvinnor som kan tänka sig att följa med er till hotelet mot betalning är ännu färre och de kvinnorna finns oftast i några begränsade kvarter.

Se till att hålla er i de kvarteren, gå inte runt och förolämpa resten av landets kvinnor.

edit:fsf=full som fan

För det första,taskigt självförtroende eller svartsjuk?? Skulle inte va många par här om mamn inte fråga efter sällskap.. :)

Om jag vore vilket jag inte är skulle jag bli skärpt för att inte fråga en dam för att göra mig sällskap..Get used to it!!

Va rglad att du hiittat en tjej som flera andra vill ha,hehe.. Hon kan ju säga ifrån själv,eller hur? Döm inte oss alla för idi*ter

för att göra ett försök..Min fru har hamnat flera ggr i samma situation tex på planet ner på thaiair,han fick dessvärre flytta

plats på planet,hehe..tur för honom att han slapp undan med det då han antastade henne också.. Fråga får man men

får jag tag i dåren som tafsa på henne kan han få känna på mig med.. :) Ragga får man alltid göra.hur vet man annars om bruden e

opptatt,hehe...

Ändrades av alienfin
Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst, skulle du tycka det var ok om någon frågade din fru eller dotter om sex när de väntar på bussen?

/Marlon

Det är väl som vilken jobberbjudande som helst då sälja sex är lagligt i Sverige.

Enligt Svensk lag/folk så får man sälja SEX i Sverige vilket man inte får i Thailand, vi i Sverige tycker det är okej !

Vad jag tycker är väl ointressant, bara gilla läget ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

kommer ihåg en gång i sverige då jag blev tillfrågad av en tjej om jag ville ha sex med henne.blev så chockad att jag sprang hem och grät hela natten.

säkert mitt fel dock då jag klätt mig som en slyna.

här i pattis är allting dock bra.ingen har anspelat på sex här så jag trivs.tänk på det gott folk när ni funderar var ni ska spendera er semester.

fridens liljor!

det hjälper att lägga sig i duschen o skrabba sig med citron...

Link to comment
Dela på andra sajter

För det första,taskigt självförtroende eller svartsjuk?? Skulle inte va många par här om mamn inte fråga efter sällskap.. :)

Om jag vore vilket jag inte är skulle jag bli skärpt för att inte fråga en dam för att göra mig sällskap..Get used to it!!

Va rglad att du hiittat en tjej som flera andra vill ha,hehe.. Hon kan ju säga ifrån själv,eller hur? Döm inte oss alla för idi*ter

för att göra ett försök..Min fru har hamnat flera ggr i samma situation tex på planet ner på thaiair,han fick dessvärre flytta

plats på planet,hehe..tur för honom att han slapp undan med det då han antastade henne också.. Fråga får man men

får jag tag i dåren som tafsa på henne kan han få känna på mig med.. :) Ragga får man alltid göra.hur vet man annars om bruden e

opptatt,hehe...

Det är väll klart att man ska kunna prata med främmande kvinnor Men då gäller väll ändå vanligt sunt förnuft.

Fråga om hon vill följa med på en kopp kaffe eller om man får bjuda henne på middag senare på kvällen.

Erbjud inte henne att mot betalning följa med dig till hotelet det första du gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Räckte det med ett enkelt nej för att bli av med snubben, eller forsatte han att tjata? Respekterade han nejet så är det väl ändå inte hela världen...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väll klart att man ska kunna prata med främmande kvinnor Men då gäller väll ändå vanligt sunt förnuft.

Fråga om hon vill följa med på en kopp kaffe eller om man får bjuda henne på middag senare på kvällen.

Erbjud inte henne att mot betalning följa med dig till hotelet det första du gör.

Och vad skulle du tycka om jag bjöd henne på en kopp kaffe?? Samma resultat eller??

Brukar inte bjuda mot betalning,d har löst sig med charm..:) O nu behöver jag inte ens

det längre,hoppas iaf stanna med min vackra underbara fru om inte nån elak farang

snor henne...:) Den tiden den sorgen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer det gamla ordspråket: "som man är klädd blir man hädd "?

Tveksamt. Däremot stämmer "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" till 100%.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Frugan får den frågan varje gång hon är i Pattis, hon verkar bara njuta av uppmärksamheten...

Även jag får den frågan av söta thaitjejer, tycker det är hemskt jobbigt...

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Även jag får den frågan av söta thaitjejer, tycker det är hemskt jobbigt...

Puss

Erkki

Erkki per..le är det Du eller frugan som tycker det är hemskt jobbigt? Ändrades av Lemoni
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Frugan får den frågan varje gång hon är i Pattis, hon verkar bara njuta av uppmärksamheten...

Puss

Erkki

Tror det vore lite så i Sverige om kvinnorna blir erbjudna betalt för sex på stan ;)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Frugan får den frågan varje gång hon är i Pattis, hon verkar bara njuta av uppmärksamheten...

Även jag får den frågan av söta thaitjejer, tycker det är hemskt jobbigt...

Puss

Erkki

Ja se där , han e den första som erkänner att han äktat sig med en tusen kukarars maja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland stöter man på en tjej som verkar intresserad och då jag inte är intresserad av café eller restaurangbesök eller dejting utan bara ett ligg konstatera jag att det är varmt och säger det vore skönt med ett Aircon rum och flörtar stenhårt genom komplimanger. Ibland nappar det ibland inte bara för att tycke uppstår och man kan tänka sig att ha lite sex behöver man ju inte krångla till det. Vill heller inte ge intrycket att jag är seriös eller gå in djupare på mitt civilstånd att jag är lyckligt gift.

Ändrades av saobaht

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...