Jump to content
IGNORERAD

Falanger skärp er


Niro

Recommended Posts

 

Det är väl egentligen inget att hymla om - ALLT är till salu, eller kanske rättare sagt ALLT kan köpas bara priset är det rätta.

Om det sen är varor, tjänster, eller t.o.m kärlek.

Du kanske tvivlar eller har motsatt uppfattning, i så fall bevisa att JAG har fel.

Bara en enkel liten skitsak, Zlatans husköp i Malmö eller Telia licensavtal - ena fallet några tiotals millioner i det andra någon eller några miljarder.

Vilken brud tackar nej till att bli förmögen för all framtid?

Sedan till första inlägget, frågan är väl alltid fri, att man sen av finkänslighet inte är riktigt så påstridig som påstås är ju annars en självklarhet.

Erbjuder man 100 tusen baht om tjejen kan tänka sig följa med hem på en fika kan lätt resultatet bli positivt - oberoende VEM man frågar.

Tror att många upplever ett erbjudande om att följa med hem och fika och få 100 000 som kompensation som så underligt att du förmodligen får fler "nej tack" än "ja tack". Gäller nog i hela världen...
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 268
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Marlon

    15

  • Jive

    12

  • Moipenyang

    10

  • Nemo

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tyvärr är det ganska vanligt i Sverige med att våra damer blir antastade och erbjudna pengar för sex när de är ute och handlar på Ica mm och ingen kan väl tycka att de ska behöva stå ut med dessa påhopp, är ju ganska nedvärderande. Har i efterhand fått reda på av frugan vad för typer som kommit med förslag till henne, och jag förstår att hon inte säger det med en gång för hon vet att jag skulle banka skiten ur dem omgående. Just nu håller jag på att kartlägga en idi*t som ringer henne och håller på att dumma sig (fått numret pga att frugan kör lite massage på helger) när jag väl får tag i honom och det får jag så kommer jag se till att han aldrig kommer kunna ringa henne igen..... Ska ju inte säga för mycket då man inte kan skriva saker här så man själv kan råka i klammeri med rättssystemet..... Tycker verkligen att folk borde skämmas

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr är det ganska vanligt i Sverige med att våra damer blir antastade och erbjudna pengar för sex när de är ute och handlar på Ica mm och ingen kan väl tycka att de ska behöva stå ut med dessa påhopp, är ju ganska nedvärderande. Har i efterhand fått reda på av frugan vad för typer som kommit med förslag till henne, och jag förstår att hon inte säger det med en gång för hon vet att jag skulle banka skiten ur dem omgående. Just nu håller jag på att kartlägga en idi*t som ringer henne och håller på att dumma sig (fått numret pga att frugan kör lite massage på helger) när jag väl får tag i honom och det får jag så kommer jag se till att han aldrig kommer kunna ringa henne igen..... Ska ju inte säga för mycket då man inte kan skriva saker här så man själv kan råka i klammeri med rättssystemet..... Tycker verkligen att folk borde skämmas

 

Kan det vara så att frugan själv har kommit med ett erbjudande under massagen?

 

Är tydligen inte ovanligt, varken i Thailand eller Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara så att frugan själv har kommit med ett erbjudande under massagen?

 

Är tydligen inte ovanligt, varken i Thailand eller Sverige.

 

Axell uttalar sig med erfarenhet av egen fruga?

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara så att frugan själv har kommit med ett erbjudande under massagen?

 

Är tydligen inte ovanligt, varken i Thailand eller Sverige.

Du verkar ju dummare än tåget, läs hela det jag skrivit.... Tror du då hon skulle berätta det för mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Min erfarenhet säger mig att det är vanligare att man blir erbjuden annat än inte på salonger. Jag har därför tröttnat på dessa då jag gillar massage men inte vill betala för för HE. Som tur är har frugan hittat en duktig tjej som kommer hem till oss och masserar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan det vara så att frugan själv har kommit med ett erbjudande under massagen?

 

Är tydligen inte ovanligt, varken i Thailand eller Sverige.

Ännu ett knivskarpt inlägg av Axell.Tror inte hans fru skulle berätta för honom om hon höll på med det :13: Ang.förslag så har frugan oxå fått div.förslag förr i tiden när vi var ute en gång frågade dem(två herrar)när jag satt vid bordet men då blev det plingplongdroska till plåsterhuset men det var när jag var ung och hetlevrerad.Men fortfarande skulle jag nog reagera på liknande sätt idag.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Att vissa behöver låna ut sitt kön pga av taskig ekonomi kan kanske kanske inte klandra dem för.

Att andra utnyttjar deras prekära situation för att stilla sitt musbegär kan man däremot ha mer synpunkter på.

 Tja Du Bananen.Di tjejer jau haur haft å göra med ha aldri klagat..Di har fått precis va di har begärt ( å lide till :-*)

Link to comment
Dela på andra sajter

 Tja Du Bananen.Di tjejer jau haur haft å göra med ha aldri klagat..Di har fått precis va di har begärt ( å lide till :-*)

 

Det där lilla extra var det månne dina flatlöss?

Link to comment
Dela på andra sajter

I somras var jag o min fru några dagar i Pattaya tillsammans med Nobuzz.

När vi anlände på kvällen skulle min och Nobuzz fru på marknaden.

Naturligtvis var det ett par stolpskott som kom med skamliga förslag fick vi veta.

När jag tänker efter så är det väl inte så mycket att uppröras över?

Jag vet ju var jag har min fru. Så inget händer annat än att en looser får långnäsa.

Sen att det är rena tölpstilen att gå fram till randombrudar på stan kan jag hålla med om.

Men jag skulle säkert vara mera upprörd om jag misstänkte att min fru skulle säga ja till ett skamligt förslag på stan.

Nu känner jag mig inte så orolig. Då min fru aldrig varit i branchen och risken att hon hamnar där är mikroskopisk liten.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Min fru åkte iväg till Changmai för att fira Lakratong med några kompisar. De hade trevligt och var även i Mae hong son några dagar.

När hon kommer tillbaka till Bangkok flygplats bestämer hon sig för att prova bussen till Pattaya, tidigare har hon alltid tagit taxi.

När hon sitter där och väntar på bussen kommer en falang framm och börjar prata med henne. Han frågar om hon ska till Pattaya. Artig som är svarar hon ja, samtidigt som hon tänker att falangen kanske behöver hjälp med att köpa biljet eller liknande.

Det nästa idi*ten gör är att erbjuda henne pengar för att komma med honom och bo på hans hotel.

Varför tror så många falanger att alla kvinnor i Thailand är prostituerade?

Vi bodde tidigare i flera år i centrala Bangkok och där blev hon aldrig antastad. Men i samband med översvämningarna förra året bestämde vi oss för att flytta till Pattaya.

I Pattaya kan hon bli antastad av idi*ter bara hon går ensam till 7/11 eller shoppar på Central.

Nästa gång ni kommer till Thailand så tänk på att det är långt ifrån alla kvinnor som kan tänka sig att vara tillsamman med en falang.

De kvinnor som kan tänka sig att följa med er till hotelet mot betalning är ännu färre och de kvinnorna finns oftast i några begränsade kvarter.

Se till att hålla er i de kvarteren, gå inte runt och förolämpa resten av landets kvinnor.

Tyvärr måste jag meddela att detta gäller LÅNGT ifrån bara Falanger!!! Så fort min tjej är längre bort än 10 meter från mig så får hon erbjudanden och påhopp från Thai män. Har givetvis Tyvärr även hänt från faranger. Men dom får sig en rejäl undervisning av mig om jag ser detta hända!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

har inte läst allt här och vet inte ghur långt samtalen kommit men är det inte så att sex finns överallt och det finns dom falanger som tror alla thaidamer vill bara det finns pengar liksom det finns thaidamer som ställer upp bara det finns pengar att få så för mig känns det som vi alla äe samma idi*ter mer eller mindre som en del sagt vill man inte så är det vel bara att säga nej tack   och vist är väl det konstigt att frågor kommer på konstiga ställen när man är i Thailand men det kommer frågor från damer i svergie åkså så igen alla är vi konstiga

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är väl fan inget att hymla om, alla har ett pris.. ALLA.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag kan ju se TS synvinkel på det hela och att situationen han beskrivert nog inte är det normala beteendet mellan män och kvinnor i världen. MEN det finns ju några omständigheter som TS kanske borde ta med i beräkningen:

 

1. Det gäller Pattaya.

2. Pattayas rykte.

 

En liknelse: Det är ju inte så vanligt att råka ut för galna fotbollshuliganer på stan, det är ganska långt emellan dem. Men om man åker till Råsunda på matchdag ökar risken markant. De flesta på matchen är trevliga lirare, men det är ganska stor ansamling av huliganidi*ter oxå.

 

Så vad är jag ute efter? Jo, Pattaya är för tokiga sexturister (och otokiga oxå) vad Råsunda (eller valfri huliganborg) är för fotbollshuliganer, en samlingsplats. Till Pattaya kommer idi*ter från alla världens hörn för att där finns nåt de har gemensamt. Det betyder inte att det inte finns gott om "normalt" folk där oxå, men fördelningen är inte som i Sundsvall...

 

Har själv varit där ett antal ggr och blir ofta förvånad över hur folk beter sig, men koncentrerar man många stollar (mig inkluderad) på samma yta så är det inte konstigt att man råkar ut för nån då och då.

 

Så jag förstår din reaktion, men jag förstår inte att du blir förvånad, lite naivt måste jag säga.

 

Sen tycker jag inte du ska generalisera över falanger som en klump, finns många olika grader i det stollehelvetet oxå..

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte förvånad, händer tyvärr i Sverige också.

/Marlon

 

Visst är det trist när frugan får skamliga förslag men varför klanka ner på falangerna i Pattaya?

 

Det är inte så lätt alla gånger att skilja på damerna i Pattaya och vi vet ju alla att många tjejer tar chansen att tjäna en hacka på falangerna även under dagtid.

 

Man kan väl säga så här att i Pattaya är det väl fritt fram att fråga om sällskap så länge man är nykter och belevad. Nu är ju platsen en gån för alla ett sådant ställe.

 

Jag tror inte många falanger skulle fråga samma sak i ex skytrainstationen i Bangkok.

 

Lite tjusningen med Pattaya att man får lov att våga stöta utan att få bannor.

 

KAJ

Jag är ful som stryk

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr måste jag meddela att detta gäller LÅNGT ifrån bara Falanger!!! Så fort min tjej är längre bort än 10 meter från mig så får hon erbjudanden och påhopp från Thai män. Har givetvis Tyvärr även hänt från faranger. Men dom får sig en rejäl undervisning av mig om jag ser detta hända!

Hehe,var det dig jag mötte i baren en gång länge sen? skämt åsido men iaf så var jag singel o ragga på en tjej i sverige på ett disco o hon sade inte ett knyst om

sin närvarande pojkvän..:) när han väl kommer så ger mig en rak höger på ögat o jag förstår snabbt att det måste vara hennes kille så jag förklarar situationen till

hennes förtret o ger han erbjudande om ett frislag till men sen blir d me samma mynt..snubben beställde en öl till mig o d var bra så..:)

Fast d va solbrillor på ett par dar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan väl säga så här att i Pattaya är det väl fritt fram att fråga om sällskap så länge man är nykter och belevad. Nu är ju platsen en gån för alla ett sådant ställe.

 

Nu är ju Pattaya som du skriver ett sådant ställe och då kan man ju tycka att urvalet på sådana tjejer är tillräckligt stort så att min hustru borde kunna få ta en sväng på stan utan att få skamliga förslag.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...