Jump to content
IGNORERAD

Nyinflyttad till Chaiyaphum


micke isaan

Recommended Posts

Hej alla där ute,jag är nyinflyttad till Chaiyaphum och undrar om det finns andra svenskar här i krokarna.

Mvh Micke isaan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    14

  • Herr Chang

    3

  • surfaren73

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hej alla där ute,jag är nyinflyttad till Chaiyaphum och undrar om det finns andra svenskar här i krokarna.

Mvh Micke isaan

Hej Micke!

Jo då det finns 3 st här på forumet som bor i Chaiyaphum.

Det är jag och 2 herrar med nick name clas391 och uncen.

Jag kom hem hit idag efter en resa till Sverige så jag är helt slut.

Skickar dig ett PM när jag vaknat till liv igen.

Förövrigt bor jag utanför Ban Khaj 14 km innan Chaiyaphum om man kommer från BKK.

Mvh

Surfaren

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla där ute,jag är nyinflyttad till Chaiyaphum och undrar om det finns andra svenskar här i krokarna.

Mvh Micke isaan

Glömde säga!

Välkommen till MPR.

Mvh

Surfaren

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej och tack!

Jag bor inne i stan inte så långt ifrån Lotus,vila kroppen så hörs vi.

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan.

uncen här... välkommen till forumet och till Chaiyaphum. Jag själv bor i en by som heter Nong Nasaeng som ligger i krokarna av MAKRO och Big C... just nu så sitter jag och Ingemar och suger i oss en grogg, så vi kan välan ta kontakt imorgon, så kanske vi kan träffas för lunch imorgon om du känner för det på Tesco lotus..

jag PM.ar mina telnummer nu

MVH

uncen

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag blir det middag med Uncen,trevligt att få träffa en svensk och prata lite även om tjejen min pratar svenska :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att jag ej kan vara med. Vaknade med feber och ont i kroppen.

Vi får ta det en anna gång.

Hade varit trevligt att treffa er båda. Jag har bott här i 3 år men ej träffat uncen än.

Mvh

Surfaren

Solen är full och jag skiner

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att jag ej kan vara med. Vaknade med feber och ont i kroppen.

Vi får ta det en anna gång.

Hade varit trevligt att treffa er båda. Jag har bott här i 3 år men ej träffat uncen än.

Mvh

Surfaren

Hej Surfarn 73

Krya på dig så hörs vi när du mår bättre"om du vill" Vi är ju i samma ålder så vill du svinga nån bägare eller bara äta nåt så hör av dig när det passar.

Mvh Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Surfarn 73

Krya på dig så hörs vi när du mår bättre"om du vill" Vi är ju i samma ålder så vill du svinga nån bägare eller bara äta nåt så hör av dig när det passar.

Mvh Micke

Jag tror att "svinga nån bägare" var vad han gjorde igår, därav "okryheten" idag. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att "svinga nån bägare" var vad han gjorde igår, därav "okryheten" idag. :D

Så kan det nog vara,vilket jag förstår om man varit hemma och fryst ett tag.

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte lägga upp ett foto på mig"profilen" men dom är ju mega stora och jag är dålig på det här med datorer,nån som har lust att hjälpa ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte lägga upp ett foto på mig"profilen" men dom är ju mega stora och jag är dålig på det här med datorer,nån som har lust att hjälpa ?

Skicka fotot till mig via PM så ska jag se om jag kan ordna det. Tror jag kan ändra andra medlemmars bild, för det var väl den som syns i alla dina inlägg du menar?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skicka fotot till mig via PM så ska jag se om jag kan ordna det. Tror jag kan ändra andra medlemmars bild, för det var väl den som syns i alla dina inlägg du menar?

Herr Chang har talat.

Fattar ju inte ens hur jag skickar ett foto till dig via PM :(

Micke

Ändrades av micke isaan
Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar ju inte ens hur jag skickar ett foto till dig via PM :(

Micke

OK... kan du lägga in bilden i ett inlägg i denna tråd då?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gör ett tappert försök :)

Äsch... jag får ju ner bilden på min dator, men det visar sig att jag inte kan lägga in den i din profil. Jag kan bara ta bort eventuell befintlig bild.

Vi får nog be Surin P3 om hjälp i detta fall.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hotell Avenue Inn Jomtien

Ursäkta utanför mitt gebit lite grand, men varför inte PM Er emailadress och maila bilden, då är den ju enkel att "hantera"

Fan att man skall göra allt.

hahaha

MVH - Björn,

Bra boende, bra mat och bra priser

http://www.avenueinn-jomtien.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt att jag ej kan vara med. Vaknade med feber och ont i kroppen.

Vi får ta det en anna gång.

Hade varit trevligt att treffa er båda. Jag har bott här i 3 år men ej träffat uncen än.

Mvh

Surfaren

Fan bor du där?? Jag cyklar förbi Baan Khai åtminstone 3 dagar i veckan, svårare än så är det inte att

käka lunch med mig om du vill... Jag kan ju stanna till där, de har jättebra mat att äta vet jag sedan tidigare...

3 år jösses..

Hör av dig om du vill. - jag PM;ar min emailadress till dig...

MVh - uncen

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej alla där ute,jag är nyinflyttad till Chaiyaphum och undrar om det finns andra svenskar här i krokarna.

Mvh Micke isaan

Du fick ett PM från mej med en hyfsad väg beskrivning, tyvärr så har jag för mej att jag skrev vänster i 4vägs korsningen,,  :bag:   det ska naturligtvis vara höger och på samma sida har Ket ocn Nan sin servering 

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Du fick ett PM från mej med en hyfsad väg beskrivning, tyvärr så har jag för mej att jag skrev vänster i 4vägs korsningen,,  :bag:   det ska naturligtvis vara höger och på samma sida har Ket ocn Nan sin servering 

Hittar lite dåligt här än men jag har skickat dig ett PM med mitt nummer.

 

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch... jag får ju ner bilden på min dator, men det visar sig att jag inte kan lägga in den i din profil. Jag kan bara ta bort eventuell befintlig bild.

Vi får nog be Surin P3 om hjälp i detta fall.

Herr Chang har talat.

Hur gick det med bilden ?

 

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

lycka till i Chaiyaphum, jag far val flytta dit ocksa, har i Khon Kaen verkar in nagra svenskar vilja ha nagon kontakt med nyinflyttad,,, ha det bra

Link to comment
Dela på andra sajter

lycka till i Chaiyaphum, jag far val flytta dit ocksa, har i Khon Kaen verkar in nagra svenskar vilja ha nagon kontakt med nyinflyttad,,, ha det bra

Du är välkommen :)

 

Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...