Jump to content
IGNORERAD

Vilken station är mest central?


Guest Gawar

Recommended Posts

Om man tar buss från Pattaya till BKK finns det 3 st buss stationer att välja mellan. Vilken av dessa är mest central i Bangkok? Så man slipper hamna ute på bonnvischan nånstans...

Vet inte vart i Bangkok jag ska, utan vill bara gå runt å kika lite i staden då jag aldrig vart i Bangkok...

Har dessa 3 att välja på...

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Ekemai kliver du rätt på BTS:n som tar dej till dom flesta shoppingställen i BKK.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej gött... Då satsar jag på Ekamai =)

Ja glöm inte att ta dig en goulaschsoppa på beergarden soi 7 på eftermiddagen vid 2 rycket är atmosfären som.bäst där

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja glöm inte att ta dig en goulaschsoppa på beergarden soi 7 på eftermiddagen vid 2 rycket är atmosfären som.bäst där

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Ja rekomenderar du den ska den absolut testas

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja glöm inte att ta dig en goulaschsoppa på beergarden soi 7 på eftermiddagen vid 2 rycket är atmosfären som.bäst där

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Inte inleda pojken i frestelse nu. På kvällen efter goulaschsoppan kan du besöka Thermae en bit up the road, ligger mellan soi 11 och 13 om jag inte missminner mig.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja glöm inte att ta dig en goulaschsoppa på beergarden soi 7 på eftermiddagen vid 2 rycket är atmosfären som.bäst där

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Ja, Beer Garden är som bäst på eftermiddagen. Där har man ju hamnat i samband med besök på svenska ambassaden.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

eller åk till soi 4 suhkomvit, nana mycket trevligt ställe

Varför eller när det är samma stn och ligger nästan mittemot soi 7 så 3 min gångväg rulltrappan upp på bts nana ,trappan ner på andra sidan

Link to comment
Dela på andra sajter

Om man tar buss från Pattaya till BKK finns det 3 st buss stationer att välja mellan. Vilken av dessa är mest central i Bangkok? Så man slipper hamna ute på bonnvischan nånstans...

Vet inte vart i Bangkok jag ska, utan vill bara gå runt å kika lite i staden då jag aldrig vart i Bangkok...

Har dessa 3 att välja på...

Var beredd på att du kommer vilja stanna kvar! Bangkok är underbart skrapa bara lite på ytan som skrämmer bort en del!

Link to comment
Dela på andra sajter

eller åk till soi 4 suhkomvit, nana mycket trevligt ställe

Älskar Bangkok men att Sukhumvit soi 4 skulle vara ett trevligt ställe kan nog diskuteras ???

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful." ~Lucius Annaeus Seneca

Link to comment
Dela på andra sajter

Kika lite i Duracells utomordentliga trådar, där finns gott om tips...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja glöm inte att ta dig en goulaschsoppa på beergarden soi 7 på eftermiddagen vid 2 rycket är atmosfären som.bäst där

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

beergarden soi 7 e bra, fint o värma upp på innan besök hos eden club.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

beergarden soi 7 e bra, fint o värma upp på innan besök hos eden club.

Ja, den rutten kan man :25:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill du gå på go-go barer så är väl soi 4 och soi cowboy närmast. Vill du parta på andra klubbar finns det mängder på soi 11 och 55.

Tar inte många minuter med skytrain från Ekkamai till Nana och tågen går ofta fram till midnatt (tror jag)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte inleda pojken i frestelse nu. På kvällen efter goulaschsoppan kan du besöka Thermae en bit up the road, ligger mellan soi 11 och 13 om jag inte missminner mig.

Gamla Thermae var suveränt var där var natt 1990-1992,var gift ett tag med en tjej jag träffa där.

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Gamla Thermae var suveränt var där var natt 1990-1992,var gift ett tag med en tjej jag träffa där.

Kan bara hålla med, ingång via toaletterna och damer som torkade ens händer med varma handdukar efter toabesöket.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...