Jive Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 när jag träffade min fru 2010 och vi gick på marknaden i Lopburi så berättade hon att en äldre thaidam komenterade (viskade) vår ålders skillnad thaidamen sa ungefär så här, pappa och dotter är ute och går, kändes inte helt ok, och tankarna i lilla huvet började snurra vad i h***e håller jag på med, lite ångest och lite skamsigt, men, men efter det sa jag till frugan, jag kollar lite här en stund så jag inte behövde vara så nära henne !!!!!!!!!!!!!!!! vi kommer tilbaks till hotellet och hon tar fram 2 t-shirts som hon köpt som det står papa och daughter på, not good i say to her hon säger att vi ska ha dom på ikväll, jag vägrar dock, våldsamt pinsamt efter mycket tjat så sätter jag på mig t-shirten med texten papa på min lönn feta kropp och min vackra 43 kilos fru har t-shirt med texten daughter, när vi vinglar ut i thai natten men till min stora förvåning, det mottogs med glimten i ögat, och mycket skratt och roliga kommentarer, nu är vi inne på tredje året tillsammans, och jag tycker inte det är så pinsamt längre, med än ung och vacker thailändsk fru min gamla familj och mina barn älskar min fru vi bor 2 mil norr om sthlm sen 2010 Härlig fru du har, grattis! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Vilket dravel från inåtvända människor som inte själva får fingret ur arslet o vågar ta ut steget till ett nytt och roligare liv.. En gosse sa en gång i somras när jag skämtade med honom att du kan inte gå på semester nu. Hans svar var ett bitskt alla har inte hus i Thailand. Men för helvete sälj din 3 miljoners kåk o köp 20 likadana kåkar som fruns men det krävs nog lite vilja att våga leva för det.. Dessa reportage behövs inte för att skydda thailändskor,finns lag och polis för det.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
halgun Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Hej! I sak så tycker jag att det är rätt att man tar upp saken, att man tar hit en tjej efter den andra och sätter det i system så kan man tycka att något är skumt men i det stora hela så tror jag att det är ett inte problem, några få svärtar ned det stora kollektivet Jag tror alla kan ställa upp på och instämma i att det är ynkligt att ta hit förväntansfulla kvinnor i hopp om en ljusare framtid i ett nytt land, men verkligheten blir övergrepp och isolering i syfte att tillfredställa en svensk man, inte speciellt friskt! Däremot så förstår jag att vi som befinner oss här på forumet känner oss speciellt träffade när man börjar använda ord som "fruimport", det är för helvete inte några bilar det handlar om. Som jag sade tidigare så tror jag inte att vi tar hit en fin tjej för att utnyttja henne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
searescue Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Tack Jive jag har hållit en låg profil här, vill helst inte stöta mig med andra medlemmar i början jag är dock ny här, sen september, men har skinn på näsan om det behövs det är ganska mycket åsikter och (påhopp) här, en del är befogade andra inte men av 10 människor så har man 10 olika synpunkter, this is realy life kommer så småning om att lägga ut foto på denna vackra varelse, min fru har varit medlem sen september detta år men har inte velat göra några inlägg, ibland väldigt svårt att avstå !!!!!!!!!!!! vill kolla av läget lite först känner att jag i bland har lite att bidra med men jag har varit online varje kväll så jag har hyfsad koll på vilka som gör inlägg en del mindre begåvade, och en del är så begåvade så man blir mållös kenta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
searescue Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Vilket dravel från inåtvända människor som inte själva får fingret ur arslet o vågar ta ut steget till ett nytt och roligare liv.. En gosse sa en gång i somras när jag skämtade med honom att du kan inte gå på semester nu. Hans svar var ett bitskt alla har inte hus i Thailand. Men för helvete sälj din 3 miljoners kåk o köp 20 likadana kåkar som fruns men det krävs nog lite vilja att våga leva för det.. Dessa reportage behövs inte för att skydda thailändskor,finns lag och polis för det.. hallo vilket dravel menar du från mig eller? kenta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Snackade med en polare till en polare om en massa grejer. Vi råkade trilla in på det ena och det andra samtalsämnet. Givetvis kom vi in på dessa Swe/Thai förhållanden. Min menig är...ingen rök utan eld. Dessa förutfattade meningar kommer inte helt utan grund. Självklart är inte alla gubbar alkoholister och dumma i huvudet. Men ser man på Sveriges övriga befolkning så har vi tydligen en klar överrepresentation av dessa i Swe/Thai förhållanden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 (ändrad) hallo vilket dravel menar du från mig eller? kenta Dessa reportage... Hur tolkade du min text så att du kände dig träffad?? Ändrades November 24, 2012 av alienfin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Snackade med en polare till en polare om en massa grejer. Vi råkade trilla in på det ena och det andra samtalsämnet. Givetvis kom vi in på dessa Swe/Thai förhållanden. Min menig är...ingen rök utan eld. Dessa förutfattade meningar kommer inte helt utan grund. Självklart är inte alla gubbar alkoholister och dumma i huvudet. Men ser man på Sveriges övriga befolkning så har vi tydligen en klar överrepresentation av dessa i Swe/Thai förhållanden Intressant, har någon källa på det eller är det blöta fingret och sticka upp i luften som gäller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
searescue Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Hej! I sak så tycker jag att det är rätt att man tar upp saken, att man tar hit en tjej efter den andra och sätter det i system så kan man tycka att något är skumt men i det stora hela så tror jag att det är ett inte problem, några få svärtar ned det stora kollektivet Jag tror alla kan ställa upp på och instämma i att det är ynkligt att ta hit förväntansfulla kvinnor i hopp om en ljusare framtid i ett nytt land, men verkligheten blir övergrepp och isolering i syfte att tillfredställa en svensk man, inte speciellt friskt! Däremot så förstår jag att vi som befinner oss här på forumet känner oss speciellt träffade när man börjar använda ord som "fruimport", det är för helvete inte några bilar det handlar om. Som jag sade tidigare så tror jag inte att vi tar hit en fin tjej för att utnyttja henne! hej halgun jag håller med dig tror nog att det är alldeles för många thai tjejer som hålls issolerade och blir illa behandlade jag är inne på tredje året med min "thaitjej", har inte haft någon thaitjej före henne och inte heller efter henne, vi är lyckligt gifta så man kan nog kalla mig för "thai fru importör" bra eller dåligt? vad det gäller det sexuella, så är nog thai tjejer det mest sugna folk som finns, PLEASE GIVE ME A BRAKE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
searescue Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Dessa reportage... Hur tolkade du min text så att du kände dig träffad?? ursäkta mig får be dig om ursäkt det var inte mening att kritisera dig alienfin Kenta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
searescue Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 jag ber gärna om ursäkt om jag har gjort något tok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 (ändrad) Snackade med en polare till en polare om en massa grejer. Vi råkade trilla in på det ena och det andra samtalsämnet. Givetvis kom vi in på dessa Swe/Thai förhållanden. Min menig är...ingen rök utan eld. Dessa förutfattade meningar kommer inte helt utan grund. Självklart är inte alla gubbar alkoholister och dumma i huvudet. Men ser man på Sveriges övriga befolkning så har vi tydligen en klar överrepresentation av dessa i Swe/Thai förhållanden Ja vad fan, kan man generalisera över invandring så kan man väl göra det med Sve-Thai förhållande. Vad är skillnaden (förutom ett jävla väsen här)? Varför ser man aldrig 20-åriga svenska kalaspinglor med dessa lönnfeta o tunnhåriga 60+gubbarna till sexbomber när man går på stan tex? Slutsats: Svenska tjejer gillar inte 40år äldre män men Thailändska tjejer gör det. Det ser man ju inte minst när en Thailändska tjejer har fått sitt första barn eller skaffar en pojkvän/gifter sig,det är ju ofta en mycket äldre Thailändsk man som dom träffar ... och inte alls en jämngammal snygging .//Hn Ändrades November 24, 2012 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Ja vad fan, kan man generalisera över invandring så kan man väl göra det med Sve-Thai förhållande. Vad är skillnaden (förutom ett jävla väsen här)? Varför ser man aldrig 20-åriga svenska kalaspinglor med dessa lönnfeta o tunnhåriga 60+gubbarna till sexbomber när man går på stan tex? Slutsats: Svenska tjejer gillar inte 40år äldre män men Thailändska tjejer gör det. Det ser man ju inte minst när en Thailändska tjejer har fått sitt första barn eller skaffar en pojkvän/gifter sig,det är ju ofta en mycket äldre Thailändsk man som dom hittar ... och inte alls en jämngammal snygging .//Hn Du slog huvudet av spiken riktigt det kallas pengar ja just det utan kosing vill de små liven inte va med en gammal gubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Intressant, har någon källa på det eller är det blöta fingret och sticka upp i luften som gäller? Om du skulle ha lika mycket läsförståelse som du har rosa moln i huvudet så skulle du snabbt kunna se att det är JAG som är källan till MINA upplevelser i min bekantskapskrets. Om du för några sekunder släpper din fjantiga försvarsmekanik för alla "svaga grupper" i samhället så kanske även du skulle kunna se någonting och faktiskt skapa dig en egen uppfattning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 jag ber gärna om ursäkt om jag har gjort något tok Ta det lugnt, tycker att du gjort en bra start här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
searescue Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 tack Abrafo jag kommer igen med lite mer tok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Ja vad fan, kan man generalisera över invandring så kan man väl göra det med Sve-Thai förhållande. Vad är skillnaden (förutom ett jävla väsen här)? Varför ser man aldrig 20-åriga svenska kalaspinglor med dessa lönnfeta o tunnhåriga 60+gubbarna till sexbomber när man går på stan tex? Slutsats: Svenska tjejer gillar inte 40år äldre män men Thailändska tjejer gör det. Det ser man ju inte minst när en Thailändska tjejer har fått sitt första barn eller skaffar en pojkvän/gifter sig,det är ju ofta en mycket äldre Thailändsk man som dom hittar ... och inte alls en jämngammal snygging .//Hn Ja precis. Ofta man ser gamla halvalkoholiserade thaigubbar med unga och fina thaitjejer. Eller svenska gubbar med kraftig glöggnäsa och snygg tjej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Om du skulle ha lika mycket läsförståelse som du har rosa moln i huvudet så skulle du snabbt kunna se att det är JAG som är källan till MINA upplevelser i min bekantskapskrets. Om du för några sekunder släpper din fjantiga försvarsmekanik för alla "svaga grupper" i samhället så kanske även du skulle kunna se någonting och faktiskt skapa dig en egen uppfattning. Käkat huggorm? Ja men det var ju ett statistiskt säkerställt underlag så det stämmer nog. snacka om rosa moln! Inser du paradoxen i att du anklagar mig för att försvara svaga grupper (tack för komplimangen) och att jag inte skulle kunna se någonting själv. Är det inte de som håller på de stora strömningarna som inte tänker själva? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 (ändrad) Grattis Sea till ditt härliga liv. Jag tycker precis som du. Det är för härligt. Vad jag lärt mig och försöker bli bättre på är tålamod. Det blir nämligen många missförstånd pga språkförbistringen. Om det var svårt att tolka svenska kvinnor så är thaidamer väldigt svåra att tolka pga bl.a. språket och kulturen. Blir mycket fel. MEN VA FAN MED EN VACKER FRU OCH MAN LEVER BARA EN GÅNG. PASSA PÅ ATT NJJJJJJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUUUUUTA. Ändrades November 24, 2012 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Skulle vilja påstå att 7 av 10 är lampafärsbiträden, 2 av 10 mail oder brides o 1 av tio annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Ja, ni tror väl ändå inte på allvar att pk-media skulle stötta en grupp som thailändskor. De måste ju få feministmaffian med sig isåfall och de jävlarna är nog den mest rasistiska gruppen mot just thailändskor och andra "importfruar". Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Import is da shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Käkat huggorm? Ja men det var ju ett statistiskt säkerställt underlag så det stämmer nog. snacka om rosa moln! Inser du paradoxen i att du anklagar mig för att försvara svaga grupper (tack för komplimangen) och att jag inte skulle kunna se någonting själv. Är det inte de som håller på de stora strömningarna som inte tänker själva? Såååå. Du inser väl varför jag hade citationstecken på "svaga grupper"? Eller gör du det? Tror du verkligen att dessa fördomar har kommit till ur något slags tombolalotteri eller att det kanske finns någon överrepresentation av knepigt folk i dessa förhållanden? I Norge verkar det vara stor överrepresentation av offshore-arbetare i dessa förhållanden. Och det är också mina personliga erfarenheter. Vette fan hur många jag träffat som är gift med en Thailändska. Om dom dricker mycket har jag ingen aning om eftersom det är förbud mot sådant på plattformar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Vi jämnåriga par då? Går vi fria från importanklagelser eller räknas det bara som import om åldersskillnaden är stor? Inte är jag så förbaskat snygg heller och för tillfället kan det inte vara pengarna. Nä, man kanske ska exportera sig själv i stället. Det låter mycket finare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Vi jämnåriga par då? Går vi fria från importanklagelser eller räknas det bara som import om åldersskillnaden är stor? Inte är jag så förbaskat snygg heller och för tillfället kan det inte vara pengarna. Nä, man kanske ska exportera sig själv i stället. Det låter mycket finare. Jämnåriga går fria! Det kanske bara är jag som har haft en konstig upplevelse av thaikvinnornas svenska män. Men herre gud vilka människor man mött. Hade dessa damer pratat och förstått svenska i början av förhållandet så hade det nog inte blivit någon vidare utveckling i samlivet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu